Mudman idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte jÀttetokigt ÀndÄ.
![]()
Inte jÀttetokigt ÀndÄ.
![]()
RÀtt coola men de borde skippat skruvarna imhoInte jÀttetokigt ÀndÄ.
![]()
Du har ju funktionen med "Location point". DÀr du kan sÀtta ut en punkt och sen fÄ avstÄnd och riktning till den med sekundvisare. Lite som nÀr man spelar TV spel. TyvÀrr Àr funktionen inte helt hundra har jag mÀrkt. Ofta det blir error nÀr man ska sÀtta ut punkten...Imorse fick min Mudmaster jobba hÄrt...
![]()
... det som jag redan visste, men ÀndÄ heeelt galet dumt, Àr att appen inte har BACKTRACK-funktion... jag menar, all data finns redan i appen, allt som behövs Àr en knapp man ska trycka pÄ, som ska leda en tillbaka samma vÀg - men ICKE!!!
Ingen Pro Trek eller deras app har denna funktion heller, inte ens den dyraste... det Àr bara GPR-Rangeman som har backtrack.
à andra sidan, kanske det inte behövs alls, det Àr bara att zooma pÄ kartan i appen (mycket bra zoom, man kommer nere till 20-30m ovanför marken) och gÄ tillbaka samma vÀg...![]()
Du har ju funktionen med "Location point". DÀr du kan sÀtta ut en punkt och sen fÄ avstÄnd och riktning till den med sekundvisare. Lite som nÀr man spelar TV spel. TyvÀrr Àr funktionen inte helt hundra har jag mÀrkt. Ofta det blir error nÀr man ska sÀtta ut punkten...
(Inte den bÀsta videon men men...)
NÀe det Àr sant. Inte ett jÀttebra alt. Men lite rolig funktion Àr det. Problemet Àr vÀl oxÄ att GPSen inte sitter i klockan utan man Àr beroende av appen och telefonen.Hos mig funkar den perfekt... problemet Àr:
1. att du mÄste vara pÄ plats för att memorera location, du kan inte sÀtta en punkt pÄ kartan i appen sÄ att klockan leder dig dit...
2. kompass som kompass funkar bara fÄgelvÀgen![]()
Yes, GG-B100 pÄvÀg! LÀngtar efter att fÄ prova den modellen
![]()
VĂ€lkommen in i klubben!
SuverÀn klocka, rÀtt storlek, sitter skönt pÄ handleden... riktig tuffing![]()
Haha, skitbra. Det hÀr pÄminner mig om ett gÀng ödlor som ligger Ä lapar sol efter en kall natt!Sol idag![]()
![]()
VÀlkommen till klubben. FÄr vi se om den faller mer i smaken Àn GW-6900an.Yes, GG-B100 pÄvÀg! LÀngtar efter att fÄ prova den modellen
![]()
Det Àr ett riktigt bra pris! Synd att jag inte kommer överrens med stÄlmodellerna.Tips om nÄgon Àr sugen pÄ en StÄlis: Finns nu för 270 £ pÄ Jura Watches, som jag Ätminstone tror skickar frÄn Storbritannien?
https://www.jurawatches.co.uk/colle...ucts/g-shock-watch-5000-series-gmw-b5000d-1er
VÀlkommen till klubben. FÄr vi se om den faller mer i smaken Àn GW-6900an.![]()
Var vÀldigt nÀra att hugga en sjÀlv men gillar i slutÀndan att handla begagnat bÀttre, kul om nÄgon annan tar chansen!Det Àr ett riktigt bra pris! Synd att jag inte kommer överrens med stÄlmodellerna.
Ja min första respons nÀr jag öppna paketet var att den var alldeles för stor. Men sen vande jag mig.GW-6900 var ju grym, sÄdÀr halvdumt göra sig av med den i efterhandOm det inte vore sÄ att jag har min Tokyo neo 6900 med som ocksÄ Àr hÀrlig sÄ klarar mig.
FÄr se hur den kÀnns, tar nog ett tag vÀnja sig vid storleken men finns mkt i den estetiskt jag gillar. Lite överdesignad pÄ ett bra sÀtt. Tyckte jag fick den till ett bra pris sÄ var lÀge att slÄ till.
Riktigt fina. TvÄ som jag definitivt skulle kunna tÀnka mig men inte riktigt har behov för...Beauty and the beast.
TvÄ mycket olika klockor men grymt fina bÄda tvÄ!
![]()
Riktigt fina. TvÄ som jag definitivt skulle kunna tÀnka mig men inte riktigt har behov för...![]()
Haha du har sÄ rÀtt sÄ rÀtt.Behov Àr nÄgot som frÄn ingenting lÄngsamt odlas fram tills en oemotstÄndlig kulmen uppstÄr.
I början tyckte jag ju inte om Frogman alls med dess mÀrkliga former, och pÄ köpet asymmetrisk och stor. Efter en lÄng odling : Numera en favorit.![]()