Fan va snygg den Àr ÀndÄ. Jag borde skaffa mig en rangeman igen!4:16-18 Àr sÀkert representativ. Trist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan va snygg den Àr ÀndÄ. Jag borde skaffa mig en rangeman igen!4:16-18 Àr sÀkert representativ. Trist.
Ja och den lÀr ju inte vara omöjlig att lÀsa av.Fan va snygg den Àr ÀndÄ. Jag borde skaffa mig en rangeman igen!
Att du vÄgar doppa den!Den enda i sÀllskapet som vÄgade sig pÄ ett dopp idag!
![]()
Ni vet nÀr man kÀnner att "-En sÄn mÄste jag ha!".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fan va snygg den Àr ÀndÄ. Jag borde skaffa mig en rangeman igen!
Tack!Grymt köp. Gillar ocksÄ din paketöppnar-kniv!
Wow! Den gjorde sig vÀldigt bra i guld.
Tack!
Sambon blev dock inte lika imponerad över valet av kniv.![]()
Haha, den har varit med om sÄ mycket att det vore bedrövligt om den skulle bli en shelfqueen pÄ gamla dar...Att du vÄgar doppa den!
Ăj! Grym trĂ„d som jag helt har missat. Tack för tipset.Men Ă„h, titta in i edc dumpen trĂ„den sĂ„ fĂ„r du lite inspiration pĂ„ mer vardagsnĂ€ra fickknivar.![]()
EDC-dumpen: saker du inte visste att du behövdeMen Äh, titta in i edc dumpen trÄden sÄ fÄr du lite inspiration pÄ mer vardagsnÀra fickknivar.![]()
FramgĂ„r inte riktigt mer Ă€n att den Ă€r metal liksom. Men en kan ju hoppas det Ă€r gĂŒld och inte guld.love it! Solitt guld? Eller nĂ„got en har rĂ„d med![]()
The Japanese list prices (with tax included) are 25,300 JPY for the GM-6900-1 (left) and 28,600 JPY each for the GM-6900B-4 (middle) and GM-6900G-9 (left)love it! Solitt guld? Eller nÄgot en har rÄd med![]()
GPR-B1000 har bra display med.Black out Àr snygga bara det Àr skÀl nog. Men jag har aldrig sett en som har lika bra display som min 5600BB.
Ăr det dessa nyheter man kan förvĂ€nta sig detta mĂ„nadsskifte eller kommer det komma fler tror ni?The Japanese list prices (with tax included) are 25,300 JPY for the GM-6900-1 (left) and 28,600 JPY each for the GM-6900B-4 (middle) and GM-6900G-9 (left)
![]()
https://www.g-central.com/metal-g-shock-gm-6900-with-metal-stainless-steel-bezel/
Ăr det dessa nyheter man kan förvĂ€nta sig detta mĂ„nadsskifte eller kommer det komma fler tror ni?
Ja, sÄg dom... Hoppades pÄ andra modeller ocksÄ
Himla fin men "dyr"...Burton Rangeman,
![]()