• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frukost dags!
20200126_095206.jpg

TĂ€nker det. Borde bli snyggt Ă€ven det. Är osĂ€ker om jag ska sĂ€tta den pĂ„ blĂ„tt skal kanske?

tycker det lÄter snyggt! Tror iof vitt kan bli vÀldigt bra och skönt somrigt sen :pompus:

ska sjÀlv modda min 6900 med blÄ delar (6900hm-2) tÀnkte jag. Dock osÀker pÄ om jag ska köra helt blÄ eller tvÄton med bara boetten blÄ och sedan svart band. GW-5000 bandet har ju sina fördelar...

tycker det lÄter snyggt! Tror iof vitt kan bli vÀldigt bra och skönt somrigt sen :pompus:

ska sjÀlv modda min 6900 med blÄ delar (6900hm-2) tÀnkte jag. Dock osÀker pÄ om jag ska köra helt blÄ eller tvÄton med bara boetten blÄ och sedan svart band. GW-5000 bandet har ju sina fördelar...
NÀ kör helblÄ! Det blir snyggare.

1. Finns det nÄgon övre grÀns för hur mÄnga G-shock man kan ha?
2. NÄgon undre grÀns för hur mÄnga man bör ha?
3. Vilka bör man absolut ha?

1. Nej!
2. 3 (en Screwback, en med negativ display, en med Multiband 6, Tough Solar och Bluetooth, en med resinlÀnken (den nyare versionen), en stÄlis <- dessa kan kombineras sÄ du kommer ner till ca 3 st.
3. GW-5000, Valfri med Bluetooth, Valfri stÄlis (efter smak och tycke).

EDIT: En moddad och en icke-Square (sjÀlv har jag bara Squares).

1. Nej... googla pĂ„ ”my g-shock collection”, titta pĂ„ bilderna sĂ„ fĂ„r du lite inspiration :p
2. Minst tre... varför? - lÀs punkt 3
3. En square, en vars namn slutar pĂ„ ”...MAN” och en vars namn slutar pĂ„ ”...MASTER”

Senast Àndrad:
1. Nej... googla pĂ„ ”my g-shock collection”, titta pĂ„ bilderna sĂ„ fĂ„r du lite inspiration :p
3. En square, en vars namn slutar pĂ„ ”...MAN” och en vars namn slutar pĂ„ ”...MASTER”
1. Nej!
2. 3 (en Screwback, en med negativ display, en med Multiband 6, Tough Solar och Bluetooth, en med resinlÀnken (den nyare versionen), en stÄlis <- dessa kan kombineras sÄ du kommer ner till ca 3 st.
3. GW-5000, Valfri med Bluetooth, Valfri stÄlis (efter smak och tycke).

EDIT: En moddad och en icke-Square (sjÀlv har jag bara Squares).

OK, behöver komplettera med en -Man och en med resinlÀnken.
Skulle iofs kunna komplettera med en resinlÀnk. Jag tror jag Àr uppe i 12st totalt (5 square (1 i stÄl), 2 GA-1000, 2 casioak, 1 mudmaster & 2 övriga (anvÀnds ej)).

KÀnns som man kanske hamnar pÄ 20st utan att anstrÀnga sig nÀmnvÀrt.

Tillbaka
Topp