Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte just en till dw-5035a som jag ska modda med en dw-5600mw modul och en resinlÀnk för att fÄ en billigare (och bÀttre?) 5000tb.
Inspirerad av lucalbert pÄ insta.
![]()
![]()
TĂ€nker det. Borde bli snyggt Ă€ven det. Ăr osĂ€ker om jag ska sĂ€tta den pĂ„ blĂ„tt skal kanske?Ser ju riktigt bra ut!
Blir det den vita med 5035 modul sen? Kan nog bli bra med![]()
TĂ€nker det. Borde bli snyggt Ă€ven det. Ăr osĂ€ker om jag ska sĂ€tta den pĂ„ blĂ„tt skal kanske?
NÀ kör helblÄ! Det blir snyggare.tycker det lÄter snyggt! Tror iof vitt kan bli vÀldigt bra och skönt somrigt sen
ska sjÀlv modda min 6900 med blÄ delar (6900hm-2) tÀnkte jag. Dock osÀker pÄ om jag ska köra helt blÄ eller tvÄton med bara boetten blÄ och sedan svart band. GW-5000 bandet har ju sina fördelar...
Tror ocksÄ att helblÄ 6900 med svart tavla och negativ display blir en fulltrÀff![]()
1. Finns det nÄgon övre grÀns för hur mÄnga G-shock man kan ha?
2. NÄgon undre grÀns för hur mÄnga man bör ha?
3. Vilka bör man absolut ha?
Check!3.En radiokontrollerad soldriven.
1. Nej!1. Finns det nÄgon övre grÀns för hur mÄnga G-shock man kan ha?
1. Finns det nÄgon övre grÀns för hur mÄnga G-shock man kan ha?
![]()
Dags för nattpass igen, Gravitymaster följer med och livar upp tillstÀllningen. Fantastisk produkt, lÀnken Àr tillskott och mycket bekvÀm, syns knappt pÄ bilden dock.
Displayen lĂ€r ju vara urusel. Ska du verkligen köpa just den? @Jaggis hade tvĂ„ fina.Ăr riktigt sugen pĂ„ Rangeman Blackout.
Rangeman Àr nog den modellen jag trivts bÀst med.
FrÄgan Àr nÀr butikerna fÄr in den?
![]()
1. Nej... googla pĂ„ âmy g-shock collectionâ, titta pĂ„ bilderna sĂ„ fĂ„r du lite inspiration
2. Minst tre... varför? - lÀs punkt 3
3. En square, en vars namn slutar pĂ„ â...MANâ och en vars namn slutar pĂ„ â...MASTERâ
1. Nej!
2. 3 (en Screwback, en med negativ display, en med Multiband 6, Tough Solar och Bluetooth, en med resinlÀnken (den nyare versionen), en stÄlis <- dessa kan kombineras sÄ du kommer ner till ca 3 st.
3. GW-5000, Valfri med Bluetooth, Valfri stÄlis (efter smak och tycke).
EDIT: En moddad och en icke-Square (sjÀlv har jag bara Squares).
1. Nej... googla pĂ„ âmy g-shock collectionâ, titta pĂ„ bilderna sĂ„ fĂ„r du lite inspiration
2. Minst tre... varför? - lÀs punkt 3
3. En square, en vars namn slutar pĂ„ â...MANâ och en vars namn slutar pĂ„ â...MASTERâ
Ok sÄg ett klipp pÄ Tuben dÀr den verkade ok ÀndÄ.Displayen lÀr ju vara urusel. Ska du verkligen köpa just den? @Jaggis hade tvÄ fina.
Ok sÄg ett klipp pÄ Tuben dÀr den verkade ok ÀndÄ.
Dock med lampa.