Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmm dom hĂ€r var sjukt snygga.. Mudman camo och nya Rangeman man all black... NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en Mudman? Ăr dom bra? (f#N nu har man fastnat i Casio trĂ€sket igen)...![]()
![]()
![]()
Hmm dom hĂ€r var sjukt snygga.. Mudman camo och nya Rangeman man all black... NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en Mudman? Ăr dom bra? (f#N nu har man fastnat i Casio trĂ€sket igen)...![]()
![]()
![]()
NÀr guldstÄlisen kÀnns alldeles för diskret...
Mae West: -Too much of a good thing, is wonderful !PÄ grÀnsen till smaklös![]()
Hmm dom hĂ€r var sjukt snygga.. Mudman camo och nya Rangeman man all black... NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en Mudman? Ăr dom bra? (f#N nu har man fastnat i Casio trĂ€sket igen)...
![]()
![]()
Den dÀr mÄste vara fejk... Hmm sÄdÀr mÄnga diamanter för 34k???
RÀtt lÄg kvalitet.Den dÀr mÄste vara fejk... Hmm sÄdÀr mÄnga diamanter för 34k???
Det hade vart rÀtt snyggt om de anvÀnt sig av stÄlvarianten, nu Àr det bara för mycket.Törs man gissa den Àgs/Àgts av nÄgon rappare men sÄpass okÀnd att det inte blir en selling point.
Ser ut som nÄgon gÄtt loss med lite rhinestones och en limpistol![]()
Om jag kunde bÀra upp den sÄ dÀr bra skulla jag ha ett tvÄsiffrigt antal froggisar!Tycker inte den ser sÄÄÄ överdrivet stor ut...Eller vad sÀger ni?
![]()
Hahaha tack.. Men har bara ca 17.5cm runt handledernaOm jag kunde bÀra upp den sÄ dÀr bra skulla jag ha ett tvÄsiffrigt antal froggisar!![]()
Om jag kunde bÀra upp den sÄ dÀr bra skulla jag ha ett tvÄsiffrigt antal froggisar!![]()
De flesta har Àven ganska kort L2L vilket gör att de bÀrs bra Àven pÄ mindre handleder trots sina (pÄ papper) orimliga mÄtt.Fokusera inte sÄ mkt pÄ mÄtten- frogs (och G-shock generellt) Àr ju vÀldigt förlÄtande frÀmst för att displayen/urtavlorna Àr rÀtt smÄ I förhÄllande till boett, bezel och knappskydd.
Hade urtavlan varit nÄgra mm större hade de flesta G-shocks varit obÀrbara.
De ser ofta mindre ut pÄ handleden.
Frog pÄ 16,5 cm. Funkar ok.
![]()
De flesta har Àven ganska kort L2L vilket gör att de bÀrs bra Àven pÄ mindre handleder trots sina (pÄ papper) orimliga mÄtt.
HÄller helt med! Tycker generellt G-Shock passar utmÀrkt oberoende av storlek pÄ handled. PÄ min Mudmaster mÀter displayen under 40mm och det avgör mkt hur klockan uppfattas tycker jag.Fokusera inte sÄ mkt pÄ mÄtten- frogs (och G-shock generellt) Àr ju vÀldigt förlÄtande frÀmst för att displayen/urtavlorna Àr rÀtt smÄ I förhÄllande till boett, bezel och knappskydd.
Hade urtavlan varit nÄgra mm större hade de flesta G-shocks varit obÀrbara.
De ser ofta mindre ut pÄ handleden.
Frog pÄ 16,5 cm. Funkar ok.
![]()
HÄller helt med! Tycker generellt G-Shock passar utmÀrkt oberoende av storlek pÄ handled. PÄ min Mudmaster mÀter displayen under 40mm och det avgör mkt hur klockan uppfattas tycker jag.
Nedan Àr min GG-1000 pÄ 17 cm.
![]()