• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hmm dom hĂ€r var sjukt snygga.. Mudman camo och nya Rangeman man all black... NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en Mudman? Är dom bra? (f#N nu har man fastnat i Casio trĂ€sket igen)... :D
GW9300DC.jpg
g-shock-blackout-rangeman-720x480.jpg

Hmm dom hĂ€r var sjukt snygga.. Mudman camo och nya Rangeman man all black... NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en Mudman? Är dom bra? (f#N nu har man fastnat i Casio trĂ€sket igen)... :D
GW9300DC.jpg
g-shock-blackout-rangeman-720x480.jpg

Mudman Àr hyperbra! Perfekt storlek för ALLA handleder och sjukt bekvÀmt band.
Rangeman Àr lite större Àn Mudman.
KÖP! - sĂ„ fĂ„r du leende pĂ„ lĂ€pparna hela dagen! ;)

Om jag kunde bÀra upp den sÄ dÀr bra skulla jag ha ett tvÄsiffrigt antal froggisar! :D

Fokusera inte sÄ mkt pÄ mÄtten- frogs (och G-shock generellt) Àr ju vÀldigt förlÄtande frÀmst för att displayen/urtavlorna Àr rÀtt smÄ I förhÄllande till boett, bezel och knappskydd.
Hade urtavlan varit nÄgra mm större hade de flesta G-shocks varit obÀrbara.
De ser ofta mindre ut pÄ handleden.

Frog pÄ 16,5 cm. Funkar ok.

IMG_20200210_080255.jpg

Fokusera inte sÄ mkt pÄ mÄtten- frogs (och G-shock generellt) Àr ju vÀldigt förlÄtande frÀmst för att displayen/urtavlorna Àr rÀtt smÄ I förhÄllande till boett, bezel och knappskydd.

IMG_20200210_080255.jpg
De flesta har Àven ganska kort L2L vilket gör att de bÀrs bra Àven pÄ mindre handleder trots sina (pÄ papper) orimliga mÄtt.

IMG_20200210_080255.jpg
HÄller helt med! Tycker generellt G-Shock passar utmÀrkt oberoende av storlek pÄ handled. PÄ min Mudmaster mÀter displayen under 40mm och det avgör mkt hur klockan uppfattas tycker jag.
Nedan Àr min GG-1000 pÄ 17 cm.
IMG_20200210_111822.jpg

Tillbaka
Topp