Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur tjock Àr Frogman? Det som stör mig mest med tjockleken pÄ Mudmastern (GG-B100) Àr just tjockleken.Yes.
Froggens l2l Àr dÀremot extrem men det Àr nÄgot som inte syns utan frÀmst mÀrks pÄ handleden tycker jag.
Hur tjock Àr Frogman? Det som stör mig mest med tjockleken pÄ Mudmastern (GG-B100) Àr just tjockleken.![]()
Hur tjock Àr Frogman? Det som stör mig mest med tjockleken pÄ Mudmastern (GG-B100) Àr just tjockleken.![]()
Ok, tack! 19.3 pÄ GG-B100 och 18 mm pÄ GWG-1000 ser jag nu.18 mm enligt Casio.
Ok, tack! 19.3 pÄ GG-B100 och 18 mm pÄ GWG-1000 ser jag nu.
Vore kul att prova pÄ Frogman nÄngÄng. KÀnns som en bra dinka om man ska pÄ solsemester dÀr man kanske dyker eller snorklar.![]()
Hehe, sant...Gör. Det.
Sen Àr det ju bara en fördel med feta klockor dÄ har man ursÀkt att bÀra dem sÄ att de syns
![]()
Japp. GG-B100 Àr snÀppet mindre men tjockare.Va Àr gg Mudmastern tjockare Àn gwg 1000?
Har för mig att den Àr lika fet som Frogman.
Ăr det en baby G eller? KĂ€nner inte igen modellen![]()
Grymt fin sprucken bÄtfÀrg
Min gissning Ă€r BGD-560-1 men den ser lite grönaktig ut? Vore kul att prova en Baby-G.Ăr det en baby G eller? KĂ€nner inte igen modellen
Har du nÄgon bild pÄ rasta modellen?RÀtt nöjd med min modd! Snodde verket frÄn rasta-modellen med positiv display...
![]()
Japp. Den Àr helt ok, fÀrgerna Àr inte sÄ skrikiga i verkligheten. Men pÄ bild ser det lite clownigt ut...Har du nÄgon bild pÄ rasta modellen?
Trodde den kallades för jul modellenJapp. Den Àr helt ok, fÀrgerna Àr inte sÄ skrikiga i verkligheten. Men pÄ bild ser det lite clownigt ut...
![]()
Ja det Àr ju ett bÀttre namn!Trodde den kallades för jul modellen![]()
Kan vara skönaste klockstÀll jag nÄgonsin sett!Dagliga beatern och den mer eleganta dagliga beatern![]()
Blev det bra? GÀrna bÀttre bild!Yes! Det Àr en baby-g men har slipat ner texten