Code
AKA Vincent B
Den finns pÄ "watch shop" i England för ca 1300kr...Jag syndar ocksÄ och frÄgar om nÄgon har en GX56BB till salu? Jag Àr ju torsk pÄ MB6 sÄ gÀrna det ocksÄ om möjligt...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den finns pÄ "watch shop" i England för ca 1300kr...Jag syndar ocksÄ och frÄgar om nÄgon har en GX56BB till salu? Jag Àr ju torsk pÄ MB6 sÄ gÀrna det ocksÄ om möjligt...
![]()
Och pÄ Ebay för 900-1000kr men tÀnkte kolla hÀr först. Greta blir gladare om man köper begagnat iblandDen finns pÄ "watch shop" i England för ca 1300kr...
Jag syndar ocksÄ och frÄgar om nÄgon har en GX56BB till salu? Jag Àr ju torsk pÄ MB6 sÄ gÀrna det ocksÄ om möjligt...
![]()
Har redan röda klÀder och en GXW-56-1BJF...https://klocksnack.se/threads/casio-gx56bb-samt-gxw56.125572/
fanns igÄr för typ en tusing frÄn watchshop med![]()
Rimlig frakt ÀndÄ.Jamen den hÀr köper vi(chrono24)..
![]()
![]()
Murakami Àr den mest eftersökta froggen. Def inte den snyggaste dockJamen den hÀr köper vi(chrono24)..
![]()
![]()
Mudmaster...![]()
Dags bestÀlla fler G, kollar lite pÄ dessa. à sikter?
![]()
![]()
Mudmaster...![]()
Dags bestÀlla fler G, kollar lite pÄ dessa. à sikter?
![]()
![]()
Gd-400 Alla dagar i veckan!
Ăr ju nĂ„got coolt med den, brutal likt Mudmastern men helt digital istĂ€llet. Bullbars inget jag haft tidigare heller. Tittar Ă€ven Ă„t ga-2100, de nya vore kul kanske. Eller en vit ga-2000. Eller ja, listan Ă€r lĂ„ng![]()
GD-400 hette den kanske. Ja, den har ju alla attribut och mer dÀrtill som man gÀrna förknippar med bulkiga G-shocks PLUS bullbars. Vad mer kan man begÀra? (Boett och knappsystemet Àr misstÀnkt lik Mudman 9300)
För nĂ„gon som inte Ă€r insatt: varför? Ăr 175' vad de gĂ„r för eller Ă€r det C24-pris?Murakami Ă€r den mest eftersökta froggen. Def inte den snyggaste dock![]()
Det Ă€r nog c24 pris men dom dyker inte upp sĂ„ ofta heller.För nĂ„gon som inte Ă€r insatt: varför? Ăr 175' vad de gĂ„r för eller Ă€r det C24-pris?![]()
Jag googlade lite och han verkar vara nĂ„gon slags konstnĂ€r med fokus pĂ„ glada fĂ€rger och animestuk. Casio har gjort mĂ„nga samarbeten med alla möjliga kĂ€ndisar men Ă€r det nĂ„got speciellt som sĂ€rskiljer denna frĂ„n andra samarbeten? Ăr det hans status som konstnĂ€r i kombination med ett extremt begrĂ€nsat antal?Det Ă€r nog c24 pris men dom dyker inte upp sĂ„ ofta heller.
GD-350 Àr Ànnu bÀttre: Vibe larm !!!
MĂ„ste berĂ€tta en sak... NĂ€r jag sĂ„g din bild.. Ser datejusten rĂ€tt fjantig ut jĂ€mnfört med Mudmastern....Brukar köra Datejust till vardags, blir vĂ€l nĂ€stan inte större kliv Ă€n sĂ„hĂ€r. Ytan Mudmastern tar upp stör mig faktiskt inte, den sitter t.om ganska bekvĂ€mt tack vare âstödbenenâ pĂ„ undersidan. Det Ă€r snarare höjden pĂ„ klockan som gör att den kĂ€nns smĂ„tt ivĂ€gen ibland.![]()
Haha visst gör denMÄste berÀtta en sak... NÀr jag sÄg din bild.. Ser datejusten rÀtt fjantig ut jÀmnfört med Mudmastern....![]()
Riktigt snygg! Det mĂ„ste ha varit tufft för @S.L att slĂ€ppa dennaĂNTLIGEN HAR JAG FĂ TT TAG PĂ EN!!
Casio Frogman ref: GWF-D1000NV. Denna Ă€r en liten specialare. Just denna har slutats tillverkas (denna fĂ€rg kombo) och blivit svĂ„rare och hitta (finns knappt kvar) . Och mĂ„ste TACKA @S.L EXTREMT MYCKET för att han ville slĂ€ppa sin ur samlingen. Var ute efter den vanliga med djupmĂ€tare men fick tag pĂ„ denna istĂ€llet. Samma funktioner (Ă€ven djupmĂ€tare) men en ovanligare fĂ€rgkombo.. SJUKT NĂJD! (Sorry för dĂ„liga bilder)...
![]()
![]()
![]()
à h hÀrlig rackare! SkÄl kompisKör lite gul GW-7900 ikvÀll tillsammans med en Victory at sea Peanut butter Imperial porter. SkÄl pÄ er och skÄl @TerryTee.
![]()