Bra skit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad cool! Kostar den ocksÄ 175 papp?Istf Daytona Rainbow?
![]()
Vet inte vad den kostar men den Àr ju ett mod jobb sÄ inte sÄ farligt skulle jag tro.Fasen vad cool! Kostar den ocksÄ 175 papp?![]()
Tuttifrutti pÄminner den mig om @S.L !Vet inte vad den kostar men den Àr ju ett mod jobb sÄ inte sÄ farligt skulle jag tro.
Godiset eller TV programmet?Tuttifrutti pÄminner den mig om @S.L !
Godiset !!Godiset eller TV programmet?![]()
Riktig coola.. NÄgon som vet vad dom har för ref och var man köper?(bilder fr www)...
![]()
![]()
![]()
![]()
TvÄ olika custom Àr min gissning.Riktig coola.. NÄgon som vet vad dom har för ref och var man köper?(bilder fr www)...
![]()
![]()
![]()
![]()
BÄda Àr limiterade utgÄvor frÄn 25 Ärs jubileet.Riktig coola.. NÄgon som vet vad dom har för ref och var man köper?(bilder fr www)...
![]()
![]()
![]()
![]()
Coolt...BÄda Àr limiterade utgÄvor frÄn 25 Ärs jubileet.
Jag har den översta faktiskt och typ-ish den understa (min Àr moddad). Tror inte du kommer hitta nÄgon av dom utanför Japan.
![]()
![]()
Grymma bilder som vanligt!TĂ€nkte flippa nĂ„gra Gâs. Ger er lite heads up innan dom Ă„ker ut pĂ„ K&S
![]()
![]()
![]()
![]()
SĂ€ger som ovan, vilka bilder! Kan inte sjĂ€lv fĂ„ nĂ„gon g-shockbild hĂ€lften sĂ„ skarpTĂ€nkte flippa nĂ„gra Gâs. Ger er lite heads up innan dom Ă„ker ut pĂ„ K&S
![]()
![]()
![]()
![]()
Ovan Àr en moddad full DLC variant av b5000gd tror jag och underst Àr en dw-5000-1jf.SÀger som ovan, vilka bilder! Kan inte sjÀlv fÄ nÄgon g-shockbild hÀlften sÄ skarp
Vad Àr det för squares? BlÄ Rangeman var cool med![]()
Vad Àr du beredd att betala? GMW-B5000TB kanske kan vara nÄgot?Kan ni komma med förslag pÄ nÄgon lite ovanlig G-shock square..? Ingen vanlig svart.. Visa gÀrna bilder med ref nr..![]()
Den Àr grym, men 14-15k för en square? KÀnns sÄdÀr...Vad Àr du beredd att betala? GMW-B5000TB kanske kan vara nÄgot?![]()
En vanlig stÄlis kan ju aldrig gÄ fel annars. GMW-B5000DDen Àr grym, men 14-15k för en square? KÀnns sÄdÀr...![]()
Kan ni komma med förslag pÄ nÄgon lite ovanlig G-shock square..? Ingen vanlig svart.. Visa gÀrna bilder med ref nr..![]()
Njaaa.. Hmm..Denna Àr varken vanlig eller svart:
DW-5600SF-2JR
![]()
Bild frÄn ebay
Tycker denna Àr nice. Tog bilderna pÄ lÀnk men har den numera pÄ gummi. Mkt skönare.Njaaa.. Hmm..
Kan inte ref.Kan ni komma med förslag pÄ nÄgon lite ovanlig G-shock square..? Ingen vanlig svart.. Visa gÀrna bilder med ref nr..![]()
Wow den var snygg...Kan inte ref.
![]()