• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Wow den hÀr vill jag ha... :D
TYBWIxvabV0NvGPfQJjWSST9A2PGjsH2xr_U4A1n0z4.jpg
Dw-5025 :) slÀpptes 11 Är sedan

NÄn form av fÀrgad jelly boett/band mÄste det ju vara.
Jag har aldrig sett nÄgot liknande sÄ jag antar att det Àr en fÀrglös s.k. jelly i grunden som man sedan fÀrgat pÄ nÄgot sÀtt? Kul kommentar pÄ Instagram förresten:
hayablak12345: I want to buy thisCan I?
siwygshockcustom: pm if you interested and if you have a lot money
:D

Ett tips till er (jag fick av @S.L), ni som har G-shocks med radiosignaler. NÀr den inte hittar signalen ibland pÄ natten kan ni ladda ner en app till mobilen. DCF77 emulator till Android och Wave Ceptor till Iphone.

Placera klockan nÀra högtalarna pÄ mobilen och sÀtt volymen pÄ högsta volym. Samt tryck in "RC" manuellt pÄ klockan, sÄ börjar den leta signal. VÀnta 4-5min, klart.. :D

Ett tips till er (jag fick av @S.L), ni som har G-shocks med radiosignaler. NÀr den inte hittar signalen ibland pÄ natten kan ni ladda ner en app till mobilen. DCF77 emulator till Android och Wave Ceptor till Iphone.

Placera klockan nÀra högtalarna pÄ mobilen och sÀtt volymen pÄ högsta volym. Samt tryck in "RC" manuellt pÄ klockan, sÄ börjar den leta signal. VÀnta 4-5min, klart.. :D
Åh men fasen vad bra! Tack! Jag verkar bo i nĂ„gon slags radioskugga för har fĂ„tt RCVD en eller tvĂ„ gĂ„nger i och runt mitt hem. Nu funkade det direkt!:D

Tillbaka
Topp