Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har hÀlsat pÄ i SeikovÀrlden ett tag, sÄ nu var det kul att ta fram mina Metal-Square igen. Svart Titan blev det idag.![]()
- Tack, saknar vÀl mest en "Porter" .....Nu snackar vi gedigen samling!
Har hÀlsat pÄ i SeikovÀrlden ett tag, sÄ nu var det kul att ta fram mina Metal-Square igen. Svart Titan blev det idag.![]()
Söndagspyssel...
![]()
- Coolaste Mudmastern. SvÄr att hitta :-(
Jag har gÄtt lite försiktigt fram med kokande vatten. Försöker fÄ till rÀtt böjning men fÄr nog ta i med hÄrdhandskarna snart.Hehe experimentell lusta.
GÄr det inte att koka bandet dÄ?
Jag doppade min Froggie band i sjudande vatten i en halv minut och formade bandet.
KĂ€nns den bĂ€ttre nu?Började med muddie men nu 6900 pĂ„ ânykoktâ originalband...
![]()
![]()
KÀnns den bÀttre nu?
HÀrligtHar vant mig vid att den sitter lite löst men mÀrkte i fjÀllen nÀr handleden blir lite varm efter ett tag att den, likt Gulfmastern, dÄ sitter nÀra perfekt sÄ blir nog bra i sommar![]()
Det hÀr mÄste vÀl vara ett sÄ kallat hopaplock?
![]()
![]()
Tror faktiskt den ska se ut sÄ.Det hÀr mÄste vÀl vara ett sÄ kallat hopaplock?
![]()
![]()
Exakt. I övrigt en vanlig GW-M5610-BBBandet Àr frÄn DW-6900 Hundreds Edition![]()
Vad Àr det för ref?Tror faktiskt den ska se ut sÄ.
![]()
StÄr vÀl i annonsen? Googla annars pÄ 5610 the hundreds.Vad Àr det för ref?
Ah. Han har moddat en BB med th delarIsÄfall borde den se ut sÄ hÀr:
![]()
Ruggigt imponerande samling!Har hÀlsat pÄ i SeikovÀrlden ett tag, sÄ nu var det kul att ta fram mina Metal-Square igen. Svart Titan blev det idag.![]()
Vad Àr det dÀr för sköna rattar?