• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min och @spammerstakeahike . Mkt nöjd med den gula nyansen.
IMG_20200219_172211.jpg
IMG_20200219_172515.jpg
Den gula Àr ruggigt bra!

Kan du inte ha bÀgge tvÄ? Tyckte Waltern ocksÄ va kul.
Nja, det finns ju huuuur mÄnga G-shocks som helst som man skulle vilja ha men jag försöker att begrÀnsa samlingen till ett minimum men jag tÀnkte mest pÄ storleken. GA-2100 ser ut att bÀras rÀtt stort och om Walter Àr större kanske blir svÄrt att bÀra upp med mina taniga handleder. Större modeller som Mudman, masters of G osv. Àr gjorda för att vara oversize och dÄ blir det inte lika framtrÀdande sÄ jag tror faktiskt att tunnare modeller Àr svÄrare att bÀra upp dÄ de framstÄr som större.

Stort tack för bilderna i alla fall! :) Den sÄg inte ut att bÀras sÀrskilt stort sÄ jag fÄr vÀl bestÀlla hem en Walter och testa.

Nja, det finns ju huuuur mÄnga G-shocks som helst som man skulle vilja ha men jag försöker att begrÀnsa samlingen till ett minimum men jag tÀnkte mest pÄ storleken. GA-2100 ser ut att bÀras rÀtt stort och om Walter Àr större kanske blir svÄrt att bÀra upp med mina taniga handleder. Större modeller som Mudman, masters of G osv. Àr gjorda för att vara oversize och dÄ blir det inte lika framtrÀdande sÄ jag tror faktiskt att tunnare modeller Àr svÄrare att bÀra upp dÄ de framstÄr som större.

Stort tack för bilderna i alla fall! :) Den sÄg inte ut att bÀras sÀrskilt stort sÄ jag fÄr vÀl bestÀlla hem en Walter och testa.
Nej nu nÀr jag ser bilderna sÄ tycker jag nog Walter bÀrs mindre. Tror nog att ga-2100 Àr rÀtt diskret ÀndÄ pga bandformen och den lÄga vikten.

Denna klocka har tidigare gĂ„tt mig förbi men plötsligt fick jag en köpimpuls och dĂ„ ska man vara lyhörd! Det hĂ€nder inte sĂ„ ofta nuförtiden förutom nĂ€r @S.L slĂ€nger upp bilder pĂ„ nĂ„gon MR-G. Lyckligtvis kan jag göra nĂ„got Ă„t denna impulsen :) Är klockan sĂ„ trevlig som den ser ut?

Edit jag hade felstavat MR-G :banghead:

Senast Àndrad:
Denna klocka har tidigare gĂ„tt mig förbi men plötsligt fick jag en köpimpuls och dĂ„ ska man vara lyhörd! Det hĂ€nder inte sĂ„ ofta nuförtiden förutom nĂ€r @S.L slĂ€nger upp bilder pĂ„ nĂ„gon MG-G. Lyckligtvis kan jag göra nĂ„got Ă„t denna impulsen :) Är klockan sĂ„ trevlig som den ser ut?
Finns pÄ uret för drygt 1000 kr :)

Tillbaka
Topp