Code
AKA Vincent B
Jag har testat bÄde den svarta med vita index och den nya gröna/camo... Sitter faktiskt riktigt bekvÀmt..Tycker faktiskt den Àr grym. FÄr se hur lÀnge den stannar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har testat bÄde den svarta med vita index och den nya gröna/camo... Sitter faktiskt riktigt bekvÀmt..Tycker faktiskt den Àr grym. FÄr se hur lÀnge den stannar!
Den gula Àr ruggigt bra!
Snyggt!
Var lÀngesen jag hade en Walter. BÀttre skulle jag sagt. Upplevs mindre. MÀrks knappt av pÄ armen .Snyggt!Hur tycker du att den bÀrs jÀmfört med Walter? De ser rÀtt likvÀrdiga ut pÄ bild i alla fall.
Attans, jag som Àr sugen pÄ en Walter...Var lÀngesen jag hade en Walter. BÀttre skulle jag sagt. Upplevs mindre. MÀrks knappt av pÄ armen .
Kan du inte ha bÀgge tvÄ? Tyckte Waltern ocksÄ va kul.Attans, jag som Àr sugen pÄ en Walter...![]()
Ăr det samma klocka som Ă€r i Bad Boys 1?
Detta Ă€r reissuen. Originalet har ett annat ref nr tror jag.Ăr det samma klocka som Ă€r i Bad Boys 1?
Nja, det finns ju huuuur mÄnga G-shocks som helst som man skulle vilja ha men jag försöker att begrÀnsa samlingen till ett minimum men jag tÀnkte mest pÄ storleken. GA-2100 ser ut att bÀras rÀtt stort och om Walter Àr större kanske blir svÄrt att bÀra upp med mina taniga handleder. Större modeller som Mudman, masters of G osv. Àr gjorda för att vara oversize och dÄ blir det inte lika framtrÀdande sÄ jag tror faktiskt att tunnare modeller Àr svÄrare att bÀra upp dÄ de framstÄr som större.Kan du inte ha bÀgge tvÄ? Tyckte Waltern ocksÄ va kul.
Nej nu nÀr jag ser bilderna sÄ tycker jag nog Walter bÀrs mindre. Tror nog att ga-2100 Àr rÀtt diskret ÀndÄ pga bandformen och den lÄga vikten.Nja, det finns ju huuuur mÄnga G-shocks som helst som man skulle vilja ha men jag försöker att begrÀnsa samlingen till ett minimum men jag tÀnkte mest pÄ storleken. GA-2100 ser ut att bÀras rÀtt stort och om Walter Àr större kanske blir svÄrt att bÀra upp med mina taniga handleder. Större modeller som Mudman, masters of G osv. Àr gjorda för att vara oversize och dÄ blir det inte lika framtrÀdande sÄ jag tror faktiskt att tunnare modeller Àr svÄrare att bÀra upp dÄ de framstÄr som större.
Stort tack för bilderna i alla fall!Den sÄg inte ut att bÀras sÀrskilt stort sÄ jag fÄr vÀl bestÀlla hem en Walter och testa.
Denna klocka har tidigare gÄtt mig förbi men plötsligt fick jag en köpimpuls och dÄ ska man vara lyhörd! Det hÀnder inte sÄ ofta nuförtiden förutom nÀr @S.L slÀnger upp bilder pÄ nÄgon MR-G. Lyckligtvis kan jag göra nÄgot Ät denna impulsen
Finns pĂ„ uret för drygt 1000 krDenna klocka har tidigare gĂ„tt mig förbi men plötsligt fick jag en köpimpuls och dĂ„ ska man vara lyhörd! Det hĂ€nder inte sĂ„ ofta nuförtiden förutom nĂ€r @S.L slĂ€nger upp bilder pĂ„ nĂ„gon MG-G. Lyckligtvis kan jag göra nĂ„got Ă„t denna impulsenĂr klockan sĂ„ trevlig som den ser ut?
Var lite inne pÄ att sÀlja min dÄ jag vart lite sugen pÄ en dykare. Men nÀe, denna ska behÄllas.Kör pÄ metall idag!![]()
![]()
Det Àr en favorit! Gillar att den visar tiden i alla olika funktionerVar lite inne pÄ att sÀlja min dÄ jag vart lite sugen pÄ en dykare. Men nÀe, denna ska behÄllas.![]()
Ja, verkligen. Det Àr en av blÄtandsmodulens bÀsta funktioner.Det Àr en favorit! Gillar att den visar tiden i alla olika funktioner![]()
Man fÄr nog förhandsbestÀlla dom hÀr fÀrgutgÄvorna som kommer ibland. Dom tar slut snabbt.Precis bestÀllt en GA-2100-1AER
Synd att den gula Àr slutsÄld överallt, annars hade det kanske blivit den
![]()
Var hittade du den?Spontan shoppade igÄr
![]()