Code
AKA Vincent B
Nej nÀr jag fick den var den senast synkad 14/2...synkade sj med app...Hade den synkat redan i lÄdan? Inte illa! Cool klocka det dÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej nÀr jag fick den var den senast synkad 14/2...synkade sj med app...Hade den synkat redan i lÄdan? Inte illa! Cool klocka det dÀr.
Vad Àr det för snabblÄs som sitter pÄ dessa?Ja bandet va kanon.
Ja den Àr bara frÀn
SÄg du det va snabblÄs till bandet?
Grattis och vÀlkommen in i klubben! The one G to rule them all!Kul med paket..Casio ref:gw-5000-1jf..
![]()
![]()
![]()
![]()
Dessutom levererad med laddningen pÄ H. Bara att köpa sig en trisslott.Hade den synkat redan i lÄdan? Inte illa! Cool klocka det dÀr.
Hahaha tack..Vad Àr det för snabblÄs som sitter pÄ dessa?
Grattis och vÀlkommen in i klubben! The one G to rule them all!
Dessutom levererad med laddningen pÄ H. Bara att köpa sig en trisslott.![]()
SnabblÄs??Vad Àr det för snabblÄs som sitter pÄ dessa?
Grattis och vÀlkommen in i klubben! The one G to rule them all!
Dessutom levererad med laddningen pÄ H. Bara att köpa sig en trisslott.![]()
Ja, jag fattar inte heller.SnabblÄs??
Vad Àr det för snabblÄs som sitter pÄ dessa?
SnabblÄs??
Vi menar quick release pÄ bandet.Ja, jag fattar inte heller.Quick release?
Lite rÀttelse.. Dom kom vÀl 1983..sÄ inte riktigt 40Är..men gammal iallafall..SÄg det hÀr i en annan grupp. En Casio dw-5000 rengjord o servad. Fr Är 1980, dvs 40Är gammal. SÄ nog hÄller dom..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes och till Android heter appen "DCF77 Emulator"...Har tydligen lite taskiga förhĂ„llanden dĂ€r jag bor sĂ„ nya 5610âan vill inte gĂ€rna trigga pĂ„ natten, nördig som man Ă€r sĂ„ stör det att inte se âRCVDâ pĂ„ displayen (Ă€ven fast klockan gĂ„r exakt). Efter en del Googlande hittade jag appen âClock Waveâ vilket lĂ€t helt orimligt! Men det fungerar hur bra som helst.
SlÀng in den i mitten sÄ Àr bokhyllan komplett
![]()
Segt med mÄndag
![]()
Ăr den tillbaks pĂ„ gummi eller ser jag fel?
Nej fortf lĂ€nkĂr den tillbaks pĂ„ gummi eller ser jag fel?
FÄr min imorn..Fick ocksÄ hem en idag men jag hade faktiskt köpt en svart.
![]()
Denna kanske gĂ„r att fĂ„ loss lite billigare (förhandlingsbart utgĂ„ngspris ca 165.000kr),För nĂ„gon som inte Ă€r insatt: varför? Ăr 175' vad de gĂ„r för eller Ă€r det C24-pris?![]()
Ăr det nĂ„gon som kan bjuda pĂ„ en bild?Vi menar quick release pĂ„ bandet.![]()
Inte min bild men...Ăr det nĂ„gon som kan bjuda pĂ„ en bild?Har aldrig sett det pĂ„ en G-shock förut.
Förhörsmetoder a'la DDR fungerar fortfarande, dock i annan kontext.Nu fÄr skönheten ladda och synka under natten (LED lampa som inte blir varm), Àven om den visar "full". Nu blir den extra full...
Gw-5000-1jf
![]()