Tack, det ser riktigt smidigt ut. Ăr det tĂ€nkt att det ska komma Ă€ven till andra modeller? Det Ă€r ett rent helvete att montera/demontera band pĂ„ vissa modeller och quick release skulle vara vĂ€ldigt vĂ€lkommet.Inte min bild men...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det ser riktigt smidigt ut. Ăr det tĂ€nkt att det ska komma Ă€ven till andra modeller? Det Ă€r ett rent helvete att montera/demontera band pĂ„ vissa modeller och quick release skulle vara vĂ€ldigt vĂ€lkommet.Inte min bild men...
![]()
Ingen aning faktiskt men man kan ju hoppas pĂ„ det. Hade varit riktigt schysst!Tack, det ser riktigt smidigt ut. Ăr det tĂ€nkt att det ska komma Ă€ven till andra modeller? Det Ă€r ett rent helvete att montera/demontera band pĂ„ vissa modeller och quick release skulle vara vĂ€ldigt vĂ€lkommet.
- BĂ€ttre med positiv display!Mod av âPrecherCainâ pĂ„ TZ-UK,
![]()
Hahaha..Förhörsmetoder a'la DDR fungerar fortfarande, dock i annan kontext.
Mod av âPrecherCainâ pĂ„ TZ-UK,
![]()
Modulen Àr vÀl frÄn en vanlig stÄlis tror jag, lÀnk/boett frÄn Ti camo modellen.Fin i positiv med! Köpt delarna separat eller Àger han bÄda mÄn tro?
Nu vet jag inte vilken modell ni pratar om men det finns Ă€ven pĂ„ dom nya "vanliga icke stĂ„l squares som har stĂ„l bezel" om ni förstĂ„r vilka jag menar?Tack, det ser riktigt smidigt ut. Ăr det tĂ€nkt att det ska komma Ă€ven till andra modeller? Det Ă€r ett rent helvete att montera/demontera band pĂ„ vissa modeller och quick release skulle vara vĂ€ldigt vĂ€lkommet.
Vill nog pÄstÄ att det Àr en stÄende rekommendation i denna trÄden!Gw-5000-1jf var faktiskt roligare Àn en 5610...riktigt bra att boetten Àr av stÄl istÀllet för plast och gillar DLC bakboetten...
Gummit kÀnns bekvÀmare,
mjukare. KÀnns som ett riktigt gummiband. Rekommenderar faktiskt alla som gillar squares att köpa en Gw-5000-1jf..![]()
![]()
![]()
![]()
BLOAK (Bruce Lee Oak)
Riktigt coolt att du har varit den enda Àgaren till den lilla guldklimpen
Ett annat alternativ Àr ju att sÀlja den till mig!
I SkÄpet ligger ocksÄ min fars Seiko "Pouge" Pepsi och "Bruce Lee"-variant av 6139 frÄn 1971-74. Kanske vanligare men inte helt vÀrdelösa.Riktigt coolt att du har varit den enda Àgaren till den lilla guldklimpen![]()
Den Àr vÀl rÀtt outdated numer och det finns en del reissues att införskaffa, slipper man slita pÄ de Àkta juvelerna.Ett annat alternativ Àr ju att sÀlja den till mig!![]()
Jag har letat den dÀr ett tag, re-issue Àr ju inte alls lika kul. KÀnslan du vet. Vart köpte du bezeln? Mina Àr lika svarta som originalet.Den Àr vÀl rÀtt outdated numer och det finns en del reissues att införskaffa, slipper man slita pÄ de Àkta juvelerna.![]()
Haha. En blivande klassiker! Ska bara skaffa mig drÀkten ocksÄ!BLOAK (Bruce Lee Oak)
Coolt.. Varför anvÀnder du inte den?
Letade ett tag, köpte en till DW-5600 (som Àr samma) pÄ scambay, för nÄgon hundring, fattar inte att de inte hade lyckats att göra den svart, utan mörkgrÄ. Tror inte nyare varianter passar. LÀste nÄtt om det pÄ nÄgon sida. Dock sÄ saknar den bandhÄllaren, tror den gick av för 100 Är sedan. (Förra seklet nÄgon gÄng)Jag har letat den dÀr ett tag, re-issue Àr ju inte alls lika kul. KÀnslan du vet. Vart köpte du bezeln? Mina Àr lika svarta som originalet.
Det var en grabbklocka, köpte mekaniska och "dyrare" klockor senare. Gillar vÀl analoga bÀttre.Coolt.. Varför anvÀnder du inte den?
Letade ett tag, köpte en till DW-5600 (som Àr samma) pÄ scambay, för nÄgon hundring, fattar inte att de inte hade lyckats att göra den svart, utan mörkgrÄ. Tror inte nyare varianter passar. LÀste nÄtt om det pÄ nÄgon sida. Dock sÄ saknar den bandhÄllaren, tror den gick av för 100 Är sedan. (Förra seklet nÄgon gÄng)![]()
![]()
TyvÀrr inte tiktox. Du har tvÄ alternativ till dom Àldre screwbacksen.
1: Brazilian aftermarket. RÀtt hyfsade. Hittas pÄ Facebook tror jag.
2: NÄn snubbe pÄ wus som gör grymma aftermarket som Àr vÀldigt lika originalet. DÀr fÄr du nog leta en del![]()
Thanks. Ălskar nĂ€r folk börjar gjuta egnaFĂ„r dra ett pm till den dĂ€r liraren!
https://forums.watchuseek.com/f17/p...-g-shocks-4894429.html#/topics/4894429?page=5
En gammal bcd3000 frÄn Behringer.Vad Àr det dÀr för sköna rattar?![]()
Tack! Dock var det just den Brasilianska jag införskaffade, den Àr bra, men fÀrgen Àr fel. Fattar inte hur de har tÀnkt.Korrekt, du behöver en "gammal" bezel, hÀr har du tips pÄ vart du kan hitta en:
Tycker faktiskt den Àr grym. FÄr se hur lÀnge den stannar!Den ser mkt trevligare ut pÄ bild iri Àn produkt, bra vÄr-sommarfÀrg! Bra modbas kÀnns det ocksÄ som med dessa modeller.