• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fantastiskt. Var han pÄ nÄn mÀssa?
Kul att han inte bÀr sin skapelse. :)
Ingen mĂ€ssa, var ett gĂ€ng frĂ„n Casio Europe/Japan som besökte ÅF i Sverige (KM Globen i detta fall).
Bilden dÀr han hÄller min Frog Àr tagen av KM Globen personal som tyvÀrr missade att notera vad det var för klocka som han hade pÄ sig... o_O

D0892691-F392-4132-A645-B7858A817161.jpeg

Med risk för att detta har besvarats tidigare, vad Àr det bÀsta stÀllet att köpa reservdelar till G-Shocks?

Med risk för att detta har besvarats tidigare, vad Àr det bÀsta stÀllet att köpa reservdelar till G-Shocks?
Det behövs inga reservdelar till klockor som aldrig gÄr sönder. :cool: SkÀmt Äsido sÄ Àr det ebay och tiktox som gÀller ifall du syftade pÄ modprylar som bezels, band osv.?

E94D8331-4BC4-4421-A543-8502036C91AE.jpeg

har haft denna i en knapp vecka och testat men nu fÄr den gÄ vidare, sÄld sÄledes. Eventuellt skaffar jag mig en röd i framtiden, det Àr nog den som lockar om det inte kommer nÄgon annan lysande monokrom variant.

Senast Àndrad:
Hej blev riktigt sugen pÄ en ga 2100 nu efter alla bilder.
NÄn som vill sÀlja sin? Annars klicka jag nog hem en om nÄn minut ;)

Tillbaka
Topp