• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kommer i April!!
GBD-H1000
28EF0BEE-5DC5-4054-B7FA-8B8958F99430.jpeg

Stor som RM 2.0, en tredjedel lÀttare, VIBRATION ALARM ;), runt 5000 kr...
...hmm, tror inte att seriösa löpare vill ha nÄgot sÄ stort och sÄ tungt pÄ handleden.
... tror inte de behöver en sÄ tÄlig klocka som G-shock heller.
... PASS sÀger jag och vÀntar pÄ nÄt mindre :p

Just storleken Àr nog avskrÀckande för sportiga mÀnniskor.

SĂ„... batteridrift och step counter, inga andra sensorer... PASS igen :D:D:D
Va? Den har solceller, multi 6 (radiosignaler), gps, stegrÀknare, kalorirÀknare, Bluetooth mm..Och vid fulladdning hÄller solcellen 12mÄn (istÀllet för tidigare 6mÄn) i total mörker (vid vanlig anvÀndning).. Och anvÀnder man gps,hÄller batteriet i 14tim.. GÄr och ladda bÄde med usb kabel och ljus..

Va? Den har solceller, multi 6 (radiosignaler), gps, stegrÀknare, kalorirÀknare, Bluetooth mm..Och vid fulladdning hÄller solcellen 12mÄn (istÀllet för tidigare 6mÄn) i total mörker (vid vanlig anvÀndning).. Och anvÀnder man gps,hÄller batteriet i 14tim.. GÄr och ladda bÄde med usb kabel och ljus..

NEEEJ, jag kommenterade lillbrorsan GBD-100 som Agnby lÀnkade till :cool:
LÀngre ner pÄ hemsidan stÄr det comparison chart mot GBD-H1000.

Har den verkligen MB6?

DÄ undrar man ju liksom. Vad gör denna bÀttre Àn en gbd-800? Att den kan visa lite mer avancerade grafer? KÀnns ju inte som att storleken Àr befogad.

Jag försöker hitta potentiell grupp av aktivt folk som "behöver" de nya GBD-modellerna, men hittar ingen...
Varken spinkiga maraton-, terrÀng- eller orienteringslöpare vill ha en puck pÄ handleden... kanske Àr GBD nÄt för innerstadsjoggare... vet inte....

Senast Àndrad:
Jag försöker hitta potentiell grupp av aktivt folk som "behöver" de nya GBD-modellerna, men hittar ingen...
Varken spinkiga maraton-, terrÀng- eller orienteringslöpare vill ha en puck pÄ handleden... kanske Àr GBD nÄt för innerstadsjoggare... vet inte....
Smartklocka med solceller? SÄna vÀxer ju inte pÄ trÀd precis.

Verkar vara svÄrt att hitta delar till GA-2100 Àn sÄ lÀnge. Vore kul att ha lite olika fÀrger att testa med, men det kanske kommer. :)

DBEB51C3-CCF8-4FD9-A47C-BA233569D934.jpeg

Size of Case: 63.0 × 55.0 × 20.4mm
Holy Crappamoly. Som att ha en hel klocksamling pÄ handleden. :D

Har anvĂ€nt min Pro-Trek Smart i totalt en vecka, sedan har den blivit liggande. ÄndĂ„ kĂ€nner jag ett likiiitet behov av denna.

Tillbaka
Topp