Trist ocksÄ med storleken, 42x45mm Àr rejÀlt stort för en tankliknande klocka. Jag tycker att den Àr riktigt snygg men skulle inte kunna bÀra upp den.Den Àr ganska cool men jag stör mig lite pÄ de dÀr stora kospenarna till knappar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trist ocksÄ med storleken, 42x45mm Àr rejÀlt stort för en tankliknande klocka. Jag tycker att den Àr riktigt snygg men skulle inte kunna bÀra upp den.Den Àr ganska cool men jag stör mig lite pÄ de dÀr stora kospenarna till knappar.
gw-m5610 alla gÄngerVilken G-shock anser ni Àr den mest prisvÀrda?
Ăr de för under tusenlappen dugliga?
DÄ dök den upp pÄ posten.
![]()
SlÀngde ut en köpes annons pÄ luminoxen..klia i köp fingret![]()
Haha ja, men köpte faktiskt i mÄndags och dÄ fanns det nog iaf 7st kvar.Köpt pÄ milrab?! Du tog sista!
Skoja bara, grymt snygg!![]()
Subtilt men grymt!Ăntligen sunburst i min âWhite Knightâ
Otroligt stort tack till @Fujoor för smidig lösning
Nu ska jag bara försöka hitta sista skruven :/
![]()
SpÀnnande med smartklocka:
![]()
https://www.g-central.com/g-shock-g-squad-gbd-h1000-with-heart-rate-monitor-and-gps/
+1 pÄ den!gw-m5610 alla gÄnger
Min hÀlsar ocksÄ... perfekt daily beater!
![]()
dags för vita delarna igen nÀr vÄr/sommar kommer?![]()
DÄ dök den upp pÄ posten.
![]()
Köpt pÄ milrab?! Du tog sista!
Skoja bara, grymt snygg!![]()
Vilken stÄlis blev det?Fick med hem min idag, jag tror dock att jag ska skicka tillbaka den, har Àven bestÀllt en stÄlis![]()
Blev den âstĂ„lfĂ€rgade â b5000Vilken stĂ„lis blev det?
Aha, nice!Blev den âstĂ„lfĂ€rgade â b5000samma som jag hade tidigare
Den jag bestÀllt nu Àr dock begagnad frÄn forumetkan knappt bÀrga mig
![]()
Saknar den redanBlev den âstĂ„lfĂ€rgade â b5000samma som jag hade tidigare
Den jag bestÀllt nu Àr dock begagnad frÄn forumetkan knappt bÀrga mig
![]()
Visst Àr boetten i plast pÄ dessa?LÀngtar efter denna "stÄlis"...(bilder fr www)..
![]()
![]()
Nope stÄl... Finns en svart ocksÄ som Àr av plast..Visst Àr boetten i plast pÄ dessa?
Ja de Àr lÀckra, har med funderar pÄ att skaffa enLÀngtar efter denna "stÄlis"...(bilder fr www)..
![]()
![]()
Saknar den redan![]()
Sjukt billiga.. Ca 550-600kr nya.. LÀtt vÀrt..Ja de Àr lÀckra, har med funderar pÄ att skaffa en