Bergets
Silver
Jo jag vet, skulle köpt en sÄdan i somras men blev aldrig av, fÄr nog reda bot pÄ det nuSjukt billiga.. Ca 550-600kr nya.. LÀtt vÀrt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo jag vet, skulle köpt en sÄdan i somras men blev aldrig av, fÄr nog reda bot pÄ det nuSjukt billiga.. Ca 550-600kr nya.. LÀtt vÀrt..
LyllosFick med hem min idag, jag tror dock att jag ska skicka tillbaka den, har Àven bestÀllt en stÄlis![]()
Min Àr plast, ja. Eller om man ska vara tydlig, det yttre höljet Àr lackad plast medans lÀnken Àr metall. Om boetten under Àr metall har jag inte tÀnkt pÄ... ska kollaVisst Àr boetten i plast pÄ dessa?
ska skicka tillbaka den idagLyllosbli skicka tillbaka eller behÄlla?
Vackert! Hur Àr första intrycket?StÄlisen kom idag
![]()
bekantVackert! Hur Àr första intrycket?![]()
Haha, okej! Varför detta köp och sÀlj?bekant. jag hade ju en lika dan innan som jag sÄlde i Januari
![]()
SÄ du kör med RM igen! LoveHate eller?
SÄ hÀr fick det bli. Jag Àr för nyfiken och man mÄste vÄga testa.
![]()
Har alltid gillat den, men faller ibland i fÀllan; "behöver jag verkligen dom dÀr extra funktionerna".SÄ du kör med RM igen! LoveHate eller?
Spontant Àr den riktigt skön pÄ armen. VÀger knappt nÄt alls. Tavlan Àr asball med sin 3D-effekt, men det gÄr inte att fÄnga pÄ bild. Finishen Àr nÄgra nivÄer över t.ex seiko astron och jag kÀnner att det hÀr kan vara den ultimata vardagsklockan för mig.Bra vÄgat. Hur kÀnns den?
Snyggt..SÄ hÀr fick det bli. Jag Àr för nyfiken och man mÄste vÄga testa.
![]()
MRGB1000D-1A, mycket tjusigt! Varför blev det just denna modell?SÄ hÀr fick det bli. Jag Àr för nyfiken och man mÄste vÄga testa.
![]()
Introducing an elegantly beautiful new titanium model for the mid-size series of the G-SHOCK MR-G flagship lineup. Everything possible has been done to reflect the metal crafting aesthetics of armor, swords, and other Japanese arms, which have been symbols of power in Japan since time immemorial.Snyggt..Titan?
Introducing an elegantly beautiful new titanium model for the mid-size series of the G-SHOCK MR-G flagship lineup. Everything possible has been done to reflect the metal crafting aesthetics of armor, swords, and other Japanese arms, which have been symbols of power in Japan since time immemorial.
The case and band are made of titanium that has been deep surface hardened and then given a titanium carbide finish, which creates a beautiful lustrous silver color. The bezel is then given a diamond-like carbon (DLC) coating that gives it a bold and intrepid black color. All of this is offset by the vivid red accents on the face that evoke images of red braided armor that adds an imposing majesty to the metal and creates a sense of power. Functions include BluetoothÂź, time correction using time calibration signals, and smartphone linking capabilities.
The ultimate in materials, form, finish, and functions combine to create the latest in Bluetooth Âź radio-controlled, solar-powered timekeeping
Grymt taktisk den dÀr!
Kör du pÄ höjdmÀtaren dÄ om det Àr lite backigt? Brukar jag göra för att krydda till löprundan.Gutten morgen!
Dags för en springrunda in da snow
![]()