Vackert! BÄde klocka och dikt.Snö, bitande nordanvind, trilskande rost, en ylande vargflock som nÀrmar sig för varje minut -och en trogen GW-5000.
Vad kan man mer begÀra i tillvaron?..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! BÄde klocka och dikt.Snö, bitande nordanvind, trilskande rost, en ylande vargflock som nÀrmar sig för varje minut -och en trogen GW-5000.
Vad kan man mer begÀra i tillvaron?..
![]()
Ja tack, lite japanskt rent avVackert! BĂ„de klocka och dikt.![]()
StÄllÀnk ele kompositlÀnk?GW-5000 pÄ lÀnk.
![]()
Det dÀr Àr första varianten av kompositlÀnk, mittlÀnkarna Àr faktiskt stÄl pÄ denStÄllÀnk ele kompositlÀnk?
köpt ny?Hur gick detta till dÄ..?
![]()
Ja, jag har ingen karaktÀr allsköpt ny?![]()
Den klassiska svarta Mrw-200h med vita siffror som Àr mycket lik Luminox Navy Seal Àr nog den snyggaste av alla fÀrgkombinationer och lÀtt mest prisvÀrda analoga klockan under tusenlappen.
Vill du ha nÄt mer tÄligare dÄ Àr Ga-2100 no brainer. Har inte testat den men Àr sÀkert lika tÄlig och bra som den digitala ikonen Dw-5600.
HÄll utkik hÀr pÄ Köp&SÀlj, de brukar dyka upp med jÀmna mellanrum, och folk hÀr generellt vÄrdar sina klockor sÄ de brukar vara i mycket fint skick![]()
Jag trodde ocksÄ att jag hade 4 squares men det var visst 5.Tack sÄ mycket!
Jag stÄr i valet och kvalet om jag ska banta eller expandera, men fyra st kanske Àr kanske en alldeles lagom mÀngd.![]()
Den MT-G:n var riktigt fin! Har du ref?OWG March börjar imorgon sÄ jag har burit allt idag
Dagens G-kavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min stackars fd favoritbeater har legat i lÄdan och kÀnt sig bortglömd, sÄ pass sÄ att den har sagt upp sig!![]()
Jag trodde ocksÄ att jag hade 4 squares men det var visst 5.
![]()
Den MT-G:n var riktigt fin! Har du ref?
Jag trodde ocksÄ att jag hade 4 squares men det var visst 5.
![]()
Nice!Jag trodde ocksÄ att jag hade 4 squares men det var visst 5.
![]()
Har Àven en Casio till - silverterrorist.
Den MT-G:n var riktigt fin! Har du ref?
SjÀlv har jag ocksÄ kört sista dagen med G-SHOCK, nygamla favoriten speciellt efter lÀnkuppgraderingen, inför #OWGMarch
![]()
Dom heter "G-shock G-glide GBX-100. Har bluetooth, mÄnfas och vibrerande alarm.
Jag vill hitta/ha en svart StÄllÀnk samt en svart stÄl Boett (helst camo)... Till min Casio gw-5000, ni som hÄller pÄ och moddar, har ni inga över? GÄr och bestÀlla billigt pÄ Ebay, men allt kommer fr Kina. DÄ fÄr man vÀl Coronaviruset pÄ köpet....![]()
Den i övre vÀnstra hörnet: GW-B5600BC-1BER vars lÀnk sitter pÄ min GW-5000 och som i utbyte fÄtt det mjuka gummit.Vilken hade du glömt bort btw?![]()
Tack!
Och Tidvatten.Dom heter "G-shock G-glide GBX-100. Har bluetooth, mÄnfas och vibrerande alarm.
Haha, det dÀr Àr sÄ bra... jag kan se det framför mig:HÀmtade semesterklockan igÄr, redan i februari!
Blir perfekt pÄ Kreta i sommar med en fÀrgglad T-shirt och jeans.
Dessutom stillades FrogmanbegÀret tillfÀlligt
![]()
Ok tack ÀndÄ..Har en svart stÄllÀnk + boett, men osÀker pÄ om den passar 5000, den Àr till en 5610...
Edit: den passar inte 5000, utan bara 5600/5610...![]()
De Àr i gott sÀllskap. SU och LU anvÀnder tydligen samma stavning:Haha, det dÀr Àr sÄ bra... jag kan se det framför mig:
-Hur stavas "Research"?
-Tjaaa, som det lÄter.
![]()
De Àr i gott sÀllskap. SU och LU anvÀnder tydligen samma stavning:
https://www.natgeo.su.se/english/research/resarch-news
https://portal.research.lu.se/porta...ch(aef0b91d-0653-4276-8e9c-39e2bd665f64).html
![]()
Casio verkar ha korrigerat stavningen efter det att de första klockorna slÀpptes,Haha, det dÀr Àr sÄ bra... jag kan se det framför mig:
-Hur stavas "Research"?
-Tjaaa, som det lÄter.
![]()