• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

AppropÄ GA-2100: jag ser flera olika versioner hÀr och dÀr. Har försökt fÄ nÄgon bra överblick vilka fÀrgkombinationer som finns, men inte lyckats. Finns det nÄgon bra sida dÀr alla versioner syns?
Finns det fler Àn nedan versioner?
E9B67CA8-A713-4BB7-B97F-63D3BFA9148E.jpeg
Detta verkar vara den enda sidan som har alla samlade: https://world.g-shock.com/asia-mea/en/products/standard_ana-digi/ga-2100/

AppropÄ GA-2100: jag ser flera olika versioner hÀr och dÀr. Har försökt fÄ nÄgon bra överblick vilka fÀrgkombinationer som finns, men inte lyckats. Finns det nÄgon bra sida dÀr alla versioner syns?
Finns det fler Àn nedan versioner?
E9B67CA8-A713-4BB7-B97F-63D3BFA9148E.jpeg
Den dÀr gröna verkar vara svÄr att fÄ tag i. Och överlag sÄ verkar denna modell sÄlt slut pÄ mÄnga stÀllen. Undrar hur lÄng det brukar ta att fÄ fram nya och fylla pÄ igen?

Den dÀr gröna verkar vara svÄr att fÄ tag i. Och överlag sÄ verkar denna modell sÄlt slut pÄ mÄnga stÀllen. Undrar hur lÄng det brukar ta att fÄ fram nya och fylla pÄ igen?
"SvÄr att fÄ tag i", really? Köpte en för nÄgra timmar sedan.

Finns hos minst tvÄ handlare som sÀljer pÄ nÀtet. Du har fÄtt svar tidigare av mig och @Flipper2.

Tillbaka
Topp