lofgreno
Guld
Men positiv display. Det Àr plus i min bok.Diskret![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men positiv display. Det Àr plus i min bok.Diskret![]()
Jag tycker den Àr skitsnygg och blir lite nostalgisk nÀr jag tÀnker tillbaka pÄ 90-taletMen positiv display. Det Àr plus i min bok.![]()
Detta verkar vara den enda sidan som har alla samlade: https://world.g-shock.com/asia-mea/en/products/standard_ana-digi/ga-2100/AppropÄ GA-2100: jag ser flera olika versioner hÀr och dÀr. Har försökt fÄ nÄgon bra överblick vilka fÀrgkombinationer som finns, men inte lyckats. Finns det nÄgon bra sida dÀr alla versioner syns?
Finns det fler Àn nedan versioner?
![]()
Ja den Àr lite cool. Men lite för fÀrgglad för min skull.Jag tycker den Àr skitsnygg och blir lite nostalgisk nÀr jag tÀnker tillbaka pÄ 90-talet
Den Àr alldeles för liten för mig. Fram med en likadan King NU!
Den dÀr gröna verkar vara svÄr att fÄ tag i. Och överlag sÄ verkar denna modell sÄlt slut pÄ mÄnga stÀllen. Undrar hur lÄng det brukar ta att fÄ fram nya och fylla pÄ igen?AppropÄ GA-2100: jag ser flera olika versioner hÀr och dÀr. Har försökt fÄ nÄgon bra överblick vilka fÀrgkombinationer som finns, men inte lyckats. Finns det nÄgon bra sida dÀr alla versioner syns?
Finns det fler Àn nedan versioner?
![]()
"SvÄr att fÄ tag i", really? Köpte en för nÄgra timmar sedan.Den dÀr gröna verkar vara svÄr att fÄ tag i. Och överlag sÄ verkar denna modell sÄlt slut pÄ mÄnga stÀllen. Undrar hur lÄng det brukar ta att fÄ fram nya och fylla pÄ igen?
Den dÀr gröna verkar vara svÄr att fÄ tag i. Och överlag sÄ verkar denna modell sÄlt slut pÄ mÄnga stÀllen. Undrar hur lÄng det brukar ta att fÄ fram nya och fylla pÄ igen?
Aha, sÄ Kingen ska fÄ rastaflÀtorJag tycker den Àr skitsnygg och blir lite nostalgisk nÀr jag tÀnker tillbaka pÄ 90-talet
Den Àr alldeles för liten för mig. Fram med en likadan King NU!
Konstigt nÀr jag la upp liknande "reklam" blev mitt inlÀgg borttaget...KÀnner ett rensningsbehov och kommer nog lÀgga ut denna helt nya GA-2110. Ger en headsup hÀr i trÄden om nÄgon Àr sugen.
![]()
![]()
Va??????Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Kommer i April!!
GBD-H1000
![]()
- Det dÀr var inte kul :-(Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
HÄll hÄrt i era Frogmans gott folk!Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Vilken fÀrgsÀttning som helst kan nog inte rÀdda det dÀr Àr jag rÀdd...VÀldigt mÀrkliga fÀrger och bezel skydd.
Det mÄste vara pÄ skoj sÄklart. Som att den dÀr analoga tidemÀtaren skulle göra nÄgon nytta?Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Att Àndra ett digitalt dykarur till analogt Àr för mig helt oförstÄeligt.Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Haha, WTF was that!Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
Detta pÄstÄs vara bilder pÄ nÀsta generations Frogman (carbon core).
Yikes...
![]()
![]()
DĂ€r har vi inspirationen
haha ja jag tror det medDĂ€r har vi inspirationen![]()
LÀgger ut Bkackout i veckan,men hintar hÀr först.
![]()
GPS ska iallafall hÄll 14tim nÀr den Àr aktiv..Det ska bli spÀnnande att se hur batteritiden Àr med pulsmÀtaren.
okGPS ska iallafall hÄll 14tim nÀr den Àr aktiv..