DÄ ska jag inhandla en sÄn...![]()
Klart man har en som "The boss"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ ska jag inhandla en sÄn...![]()
LĂ€tt att falla för trycket nĂ€r det gĂ€ller klockorFöll ocksĂ„ för hypen. Ăr nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge! Har lite svĂ„rt för analoga g-shocks annars.
![]()
![]()
AlltsÄ jag tycker den Àr skitsnygg! KÀnner nÀstan att jag mÄste ha en!Runt 150 euro lÀste jag nÄnstans
AlltsÄ jag tycker den Àr skitsnygg! KÀnner nÀstan att jag mÄste ha en!
![]()
SÀkert ocksÄ bekvÀmare passform.InstÀmmer, grymt cool. Ger mig lite rangeman vinnare fast i bÀttre storlek.
Jag sĂ€ger grön. Ăr grymt nöjdLĂ€tt att falla för trycket nĂ€r det gĂ€ller klockor
Jag Äker dit snart jag ocksÄ för en likadan, bara fÀrg val som ligger i vÀgen..svart eller grön
Kan rekommendera den gröna, gillar den skarpt!LÀtt att falla för trycket nÀr det gÀller klockor
Jag Äker dit snart jag ocksÄ för en likadan, bara fÀrg val som ligger i vÀgen..svart eller grön
IndeedAlltsÄ jag tycker den Àr skitsnygg! KÀnner nÀstan att jag mÄste ha en!
![]()
Kul med nĂ„gra bilder extra..den sticker verkligen ut pĂ„ ett skönt sĂ€tt den gröna. Hade hoppats pĂ„ nĂ„gra snart skulle *provat klart* sĂ„ beg marknaden kommer igĂ„ng. Men det Ă€r vĂ€l lite för nytt för detta Ă€n, och det Ă€r Ă„ andra sidan en hyfsad peng för en nyJag sĂ€ger grön. Ăr grymt nöjd.
![]()
SvartvitKul med nÄgra bilder extra..den sticker verkligen ut pÄ ett skönt sÀtt den gröna. Hade hoppats pÄ nÄgra snart skulle *provat klart* sÄ beg marknaden kommer igÄng. Men det Àr vÀl lite för nytt för detta Àn, och det Àr Ä andra sidan en hyfsad peng för en ny
NÄgra fler bilder..svart,gul,grön ...lÀgg gÀrna ut om ni har
Samma hÀr, 1500-2000kr kÀndes ocksÄ vÀldigt överkomligt. FrÄgan Àr bara om den uppskattade batteritiden Àr med alla funktioner avslagna?AlltsÄ jag tycker den Àr skitsnygg! KÀnner nÀstan att jag mÄste ha en!
![]()
MIP LCD (Memory in pixel LCD)
Displays various detailed measurement data in high contrast for easy viewing. Items displayed when training can be customized for ease of use.
Tror dom har rÀknat med det dÀr. Dessutom lÀr dig att byta batterier sjÀlv sÄ har du löst det problemetSamma hÀr, 1500-2000kr kÀndes ocksÄ vÀldigt överkomligt. FrÄgan Àr bara om den uppskattade batteritiden Àr med alla funktioner avslagna?TÀnkte anvÀnda den lite som en smartklocka för att fÄ notiser frÄn telefonen men det kanske inte Àr sÄ kul om man mÄste byta batteri tvÄ gÄnger om Äret.
Det finns vÀl redan nÄgon modell/serie som har liknande funktioner om jag inte minns fel. Hur ser batteritiden ut dÀr?
Svartvit
[/QUOTE![]()
Hur Ă€r det med lumin funktionen, nĂ€r det blir mörkt . Ăr det bra sjĂ€lvlysande visare pĂ„ denna?
- Sneglade pÄ den dÀr igÄr pÄ Klockmaster Globen. Stor men rolig och tuff!
Grattis till insta shoutout!
Vad har jag missat nu? Ser inget pÄ min insta?Grattis till insta shoutout!![]()
Vad har jag missat nu? Ser inget pÄ min insta?
Ah, tack! Kul!
Tror faktiskt man kan byta? Kanske lite meckigt
Ah, tack! Kul!
Heter ju S.L pÄ alla forum men av nÄn outgrundlig anledning valde jag @xlnts som IG nick i tidernas begynnelse (visste inte riktigt vad IG var nÀr jag reggade mig, trodde det var en ren bildbehanlngsapp).
GĂ„r nog men âS.Lâ Ă€r sĂ„klart taget av nĂ„n annan.Tror faktiskt man kan byta? Kanske lite meckigt
Vi gillar dina klockor, det Ă€r vĂ€l det som rĂ€knasGĂ„r nog men âS.Lâ Ă€r sĂ„klart taget av nĂ„n annan.
ApropĂ„ inget, frĂ„n "skitful" och "mĂ„ste vara fejk".GĂ„r nog men âS.Lâ Ă€r sĂ„klart taget av nĂ„n annan.
Kul med nÄgra bilder extra..den sticker verkligen ut pÄ ett skönt sÀtt den gröna. Hade hoppats pÄ nÄgra snart skulle *provat klart* sÄ beg marknaden kommer igÄng. Men det Àr vÀl lite för nytt för detta Àn, och det Àr Ä andra sidan en hyfsad peng för en ny
NÄgra fler bilder..svart,gul,grön ...lÀgg gÀrna ut om ni har
KÀnns fortfarande som att det Àr en högoddsare...ApropÄ inget, frÄn "skitful" och "mÄste vara fejk".
Hur stora Àr oddsen att vi sitter om nÄgra mÄnader och tycker det Àr coolt med en analog screwback frogman?
![]()
ApropÄ inget, frÄn "skitful" och "mÄste vara fejk".
Hur stora Àr oddsen att vi sitter om nÄgra mÄnader och tycker det Àr coolt med en analog screwback frogman?
![]()