• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Föll ocksĂ„ för hypen. Är nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge! Har lite svĂ„rt för analoga g-shocks annars.
BAC1374E-1B75-4FE2-A969-B32280E6F5B3.jpeg
18DC73D0-90C4-47A2-9FFD-46BE890F6506.jpeg
LÀtt att falla för trycket nÀr det gÀller klockor
Jag Äker dit snart jag ocksÄ för en likadan, bara fÀrg val som ligger i vÀgen..svart eller grön

Jag sĂ€ger grön. Är grymt nöjd :).
RQ8sTWc.jpg
Kul med nÄgra bilder extra..den sticker verkligen ut pÄ ett skönt sÀtt den gröna. Hade hoppats pÄ nÄgra snart skulle *provat klart* sÄ beg marknaden kommer igÄng. Men det Àr vÀl lite för nytt för detta Àn, och det Àr Ä andra sidan en hyfsad peng för en ny
NÄgra fler bilder..svart,gul,grön ...lÀgg gÀrna ut om ni har

Kul med nÄgra bilder extra..den sticker verkligen ut pÄ ett skönt sÀtt den gröna. Hade hoppats pÄ nÄgra snart skulle *provat klart* sÄ beg marknaden kommer igÄng. Men det Àr vÀl lite för nytt för detta Àn, och det Àr Ä andra sidan en hyfsad peng för en ny
Svartvit
37E6D78A-B415-44C4-A43A-762B8F2D4373.jpeg

AlltsÄ jag tycker den Àr skitsnygg! KÀnner nÀstan att jag mÄste ha en!
GBD-100-wrist-shot-700x479.jpg
Samma hÀr, 1500-2000kr kÀndes ocksÄ vÀldigt överkomligt. FrÄgan Àr bara om den uppskattade batteritiden Àr med alla funktioner avslagna? :shifty: TÀnkte anvÀnda den lite som en smartklocka för att fÄ notiser frÄn telefonen men det kanske inte Àr sÄ kul om man mÄste byta batteri tvÄ gÄnger om Äret.

Det finns vÀl redan nÄgon modell/serie som har liknande funktioner om jag inte minns fel. Hur ser batteritiden ut dÀr?

Är det förresten samma typ av display som GPR-B1000? Det kĂ€nns verkligen som det och Casio skriver sĂ„ hĂ€r pĂ„ hemsidan men de kanske mest syftar pĂ„ hur man kan konfigurera displayen och inte tekniken i sig.
MIP LCD (Memory in pixel LCD)
Displays various detailed measurement data in high contrast for easy viewing. Items displayed when training can be customized for ease of use.

Samma hÀr, 1500-2000kr kÀndes ocksÄ vÀldigt överkomligt. FrÄgan Àr bara om den uppskattade batteritiden Àr med alla funktioner avslagna? :shifty: TÀnkte anvÀnda den lite som en smartklocka för att fÄ notiser frÄn telefonen men det kanske inte Àr sÄ kul om man mÄste byta batteri tvÄ gÄnger om Äret.

Det finns vÀl redan nÄgon modell/serie som har liknande funktioner om jag inte minns fel. Hur ser batteritiden ut dÀr?
Tror dom har rÀknat med det dÀr. Dessutom lÀr dig att byta batterier sjÀlv sÄ har du löst det problemet :)

• Like
Reactions: HSK
En av detaljerna som jag tycker de kunde gett mer kÀrlek. Lysmassan Àr kass och endast pÄ visarna - visst man har den lilla lampan men kom igen!

@Hjortens80
En av detaljerna som jag tycker de kunde gett mer kÀrlek. Lysmassan Àr kass och endast pÄ visarna - visst man har den lilla lampan men kom igen!

Den gröna fÀrgen Àr trevlig.

IMG_20200222_144154.jpg

ApropÄ inget, frÄn "skitful" och "mÄste vara fejk".

Hur stora Àr oddsen att vi sitter om nÄgra mÄnader och tycker det Àr coolt med en analog screwback frogman?
Screenshot_20200308-123344_Samsung_Internet.png

Den Àr sÄ ful att om jag tittar pÄ bilden en gÄng till ikvÀll innan jag lÀgger mig, sÄ drömmer jag garanterat mardrömmar hela natten lÄng... :arghh::arghh::arghh:

Tillbaka
Topp