Urtyp
Guld
The.Real.S.L Ă€r sĂ€kert ledigt.GĂ„r nog men âS.Lâ Ă€r sĂ„klart taget av nĂ„n annan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
The.Real.S.L Ă€r sĂ€kert ledigt.GĂ„r nog men âS.Lâ Ă€r sĂ„klart taget av nĂ„n annan.
Har ni nÄgon bild pÄ detta i mörker? Det borde inte vara en dyr detalj Undrar om det skiljer sig pÄ helsvarta modellen och de andra nÀr det gÀller mörkervisning..En av detaljerna som jag tycker de kunde gett mer kÀrlek. Lysmassan Àr kass och endast pÄ visarna - visst man har den lilla lampan men kom igen!
VarsÄgod.Har ni nÄgon bild pÄ detta i mörker? Det borde inte vara en dyr detalj Undrar om det skiljer sig pÄ helsvarta modellen och de andra nÀr det gÀller mörkervisning..
VarsÄgod.
![]()
...jag förstÄr poÀngen
SkÀmt Äsido sÄ Àr Casios analoga G-shocks ökÀnda för att ha vÀrdelös lume. Jag har för mig att @yonsson nÄgon gÄng förklarade att det beror pÄ att de sprayar pÄ ett tunt lager, kanske för att öka hÄllbarheten pÄ nÄgot sÀtt?
Har ni nÄgon bild pÄ detta i mörker? Det borde inte vara en dyr detalj Undrar om det skiljer sig pÄ helsvarta modellen och de andra nÀr det gÀller mörkervisning..
Den Àr grymt fin..verkar vara mÄnga som kör gröntGillar den hÀr alltsÄ!
![]()
Aha..ingen visning alls runt timme markeringarna alltsÄUngefÀr sÄ hÀr blir det. Inte kolmörkt just nu men nattetid ser du bara visarna. Man mÄste gissa sig fram till var 12 Àr
![]()
Aha..ingen visning alls runt timme markeringarna alltsÄ
Hade lÀtt betalat nÄgra kronor till för en bÀttre och mer lysmassaJa, snÄlhet eller kanske snarare att de pÄ casio tÀnker helt annorlunda kring lume. Deras paradgren Àr ju lyse via knapptryck![]()
Det Àr galet men ser man en bild vÀldigt mÄnga gÄnger sÄ blir i alla fall jag pÄverkad och jag instÀmmer med ovan - snart trillar Àven jag dit pÄ en. BÄda fÀrgerna Àr snygga, kan inte bli fel.LÀtt att falla för trycket nÀr det gÀller klockor
Jag Äker dit snart jag ocksÄ för en likadan, bara fÀrg val som ligger i vÀgen..svart eller grön
Det Àr galet men ser man en bild vÀldigt mÄnga gÄnger sÄ blir i alla fall jag pÄverkad och jag instÀmmer med ovan - snart trillar Àven jag dit pÄ en. BÄda fÀrgerna Àr snygga, kan inte bli fel.
Ny arbetsklocka har landat!
Om GX-56 Àr The King, sÄ mÄste den hÀr fulsnygga klockan vara hans avkomma... sonen som aldrig Àr menad att bli krönt eftersom den Àr det inavlade resultatet av Kings incestsex med syrran efter en fyllenatt pÄ slottet
Bara vibratorn och storleken pÄ siffrorna Àr vÀrda varenda krona... i guld!!!
Befriad sv alla moderniteter som Solar, BT och MB, drivs den med enorma CR2032-batteriet medan dubbla LED-dioder lyser upp natten som Godzillas radioaktiva andedrÀkt!
Den hÀr klockan Àr den tredje G-Shocken som har fÄtt mig kÀnna fjÀrri... VIBBAR i magen.
Den första var min livskÀrlek DW-6600 och den andra var min bÀsta Àlskarinna G-9300...
Mina fellow forumsmedlemmar, mer hardcore Àn sÄ blir det inte....peace & out
![]()
Daaaaaamn boy! Riktigt avis!
Forumet gör sitt jobb...Det Àr sjÀlva syftet med forum.![]()
Snyggt! Den har jag missat, egenbygge eller en riktig?
ingen faraTackar tackar![]()
https://tiktox.com/Tjena g-shockers!
Har sett att mÄnga moddar sina klockor lite titt som tÀtt och undrar var man kan köpa delar i typ andra fÀrger till en gwm5610?![]()
Se dÀr ja man tackarhttps://tiktox.com/
Skickas frÄn England sÄ ingen tull/moms, bra priser, stort utbud och snabb frakt.![]()
Ehurrrmmm... Àr England med i EU?https://tiktox.com/
Skickas frÄn England sÄ ingen tull/moms, bra priser, stort utbud och snabb frakt.![]()