• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja det blev mycket bra. LÀtt vÀrt pengarna.
Du har vÀl samma mod har jag för mig? :)
Satte det pÄ en DW-5035 :)
En klar favorit i lÄdan som anvÀnds ofta!
C1A551F5-8452-40A1-AAF9-A0E70B354DFA.jpeg

Ser trevligt ut. TÀnker du gÄ of the grid nu i virustider? :)
Nej det blir ju svÄrt. Hade gÀrna gÄtt "of the grid" ett tag om jobbet tillÀt :)

Men vi har varit lite förkylda och febriga allihopa hÀr hemma sÄ jag har jobbat hemifrÄn Ätminstone denna veckan. Man blir ju sÄ sjukt trött pÄ att vara hemma hela tiden sÄ idag lagade vi mat i en skogsglÀnta i nÀrheten hÀr bara för variationens skull. Kan rekommendera felix gulash för övrigt. Lite snÄlt med kött men man kan inte fÄ allt.

Ohh, helt grym, en av mina favoriter. Var nÀra att slÄ till pÄ en beg. för ett Är sen, men prislappen var för hög i slutÀndan.
Riktigt bra, sÀg till nÀr den ska flippas. Nej förresten, jag försöker ju bli OWG. :p
Hehe. Kan sÀga till. Den har ju just kommit och screwbacks vill man ju spara pÄ. Jag köpte delarna frÄn watchtech för övrigt. Blev inte sÄ dyrt.

Ingen koll alls, men jag gillar deras stil och med tanke pÄ hur mÄnga olika "collabs" dom gjort med diverse kÀnda mÀrken Àr dom nog förhÄllandevis stora ja.
Finns minst en annan G med.
https://www.instagram.com/p/B9lSUnAAk3V/
SÄg den och gillar den. Blir sÀkert svÄr att hitta. Gillade Àven den andra tide modellen som hade nÄgot sammarbete med det dÀr vÀskföretaget.

Hur lÄng tid kan det ta (ish) att ladda en solar G-shock frÄn 50 till 100% ? TÀnker specifikt pÄ GW-5600BC om det nu har nÄgon större betydelse.
Om den ligger typ i fönsterbrÀdan dÄ det Àr sol. Pratar vi om timmar eller dagar ? :)

Hur lÄng tid kan det ta (ish) att ladda en solar G-shock frÄn 50 till 100% ? TÀnker specifikt pÄ GW-5600BC om det nu har nÄgon större betydelse.
Om den ligger typ i fönsterbrÀdan dÄ det Àr sol. Pratar vi om timmar eller dagar ? :)

Orkar inte leta efter laddningstabellen, men tippar pÄ en halv dag - en dag... max!

Ännu bĂ€ttre om den kan ligga i direkt solljus utan fönster.

Tillbaka
Topp