• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hehe. Min tjej undrade varför mina tvÄ squares lÄg pÄ laddning pÄ fönsterbrÀdan. Förklarade att dom hade solceller.
DÄ undra hon varför jag har tvÄ klockor som ser likadana ut... :D
20200317_121923.jpg
Hehehe ja du... tvÄ Àr inte mÄnga dock! Brukar frÄga tillbaka varför hon har 12 par pumps... :cool:

Den dĂ€r Ă€r najs! Finns en i skylten hos lokala handlarn. Fastnar alltid framför den. Vad kan den för ”blĂ„tandsgrejer”?
Jepp, Ă€r riktigt nöjd med den! ÖvervĂ€gde den mer svarta som har resinlĂ€nk, men det föll pĂ„ denna dĂ„ jag Ă€r fan av vanligt resin samt lockades av de blĂ„a nyanserna i fejset. Det blĂ„a visade sig spela fint med ljuset, ibland vĂ€ldigt mörkt och i andra lĂ€gen ger den en glad fĂ€rgklick pĂ„ det hela :)
Till frÄgan. Den har samma funktioner som de nya stÄlisarna om jag ej Àr helt fel ute, sÄ innebÀr BT connection med app i smartfÄnen dÀr du komma Ät alla instÀllningar i princip samt daglig tidssynk den vÀgen. VÀldigt najs och smidigt. Det som jag gillar ocksÄ Àr att man fÄr upp lokal tid pÄ stoppur, timer och world time, som pÄ typ basmodellen DW-5600.
Kan tipsa om tyska Amazon dÀr jag skaffade den, med grymt pris och snabb leverans!

Tillbaka
Topp