Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
![]()
Se dÀr ja, lite mer krÀm!![]()
NÄgon eller nÄgra nÀtter till vid halogenlampan kommer göra susen![]()
Har sett denna lÀnk tidigare i trÄden (men ej testat sjÀlv, Àn...)Ni som köpt till gummiband till era stÄlisar, har ni nÄgot lÀnktips?![]()
Och jag har handlat frÄn https://www.watchband-berlin.com/ vilket gick problemfritt.Har sett denna lÀnk tidigare i trÄden (men ej testat sjÀlv, Àn...)
https://www.tiktox.com/
Tjejens nya klocka, hon Àr riktigt nöjd! Hoppas hon börjar uppskatta mina G-Shocks nu, har nÄgra som hon fortfarande inte sett....
![]()
Grattis. Min fru klarar pÄ att squares Àr för stora. Hennes handleder Àr inte mycket mindre Àn mina tunnisarTjejens nya klocka, hon Àr riktigt nöjd! Hoppas hon börjar uppskatta mina G-Shocks nu, har nÄgra som hon fortfarande inte sett....
![]()
Hehe. Min tjej undrade varför mina tvÄ squares lÄg pÄ laddning pÄ fönsterbrÀdan. Förklarade att dom hade solceller.Tjejens nya klocka, hon Àr riktigt nöjd! Hoppas hon börjar uppskatta mina G-Shocks nu, har nÄgra som hon fortfarande inte sett....
![]()
Jag gillar den ocksÄ! Trevligt fÀrgglad.Tjejens nya klocka, hon Àr riktigt nöjd! Hoppas hon börjar uppskatta mina G-Shocks nu, har nÄgra som hon fortfarande inte sett....
![]()
Ja, den fÄr man ju höra ibland.Hehe. Min tjej undrade varför mina tvÄ squares lÄg pÄ laddning pÄ fönsterbrÀdan. Förklarade att dom hade solceller.
DÄ undra hon varför jag har tvÄ klockor som ser likadana ut...
![]()
Och jag som bara har tvÄ...Ja, den fÄr man ju höra ibland.![]()
Det tror jag ocksÄ. Hon var inte svÄr att övertala nÀr jag visade klockan, godis vet jag att hon gillar.Tjusig. Tror tjejer speciellt gillar denna kombo.
Tack! Tror du bara mÄste hitta en fÀrgglad variant eller en med lite strössel/bling pÄ sÄ löser det sig.Grattis. Min fru klarar pÄ att squares Àr för stora. Hennes handleder Àr inte mycket mindre Àn mina tunnisar![]()
Haha, den har jag ocksÄ fÄtt höra!Hehe. Min tjej undrade varför mina tvÄ squares lÄg pÄ laddning pÄ fönsterbrÀdan. Förklarade att dom hade solceller.
DÄ undra hon varför jag har tvÄ klockor som ser likadana ut...
![]()
Ja. Mina klockor & mitt TV spel kommer hon aldrig riktigt förstÄ sig pÄ...Haha, den har jag ocksÄ fÄtt höra!![]()
GÀller att muntra upp sig sjÀlv i sÄdana hÀr pandemitider!![]()
Skolans bunker tillÀt mig inte att lÀgga upp sÄ tar det nu. En mod frÄn @Fujoor som hjÀlper lite i tider av uppsats