Gba-800Vilken Àr den "vanliga" du tÀnker pÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gba-800Vilken Àr den "vanliga" du tÀnker pÄ?
A just ja... Förutom att den inte finns med samma rose fÀrg som gmab...Gba-800
Den ser bra ut tycker jag. Om du inte skrivit att den var för kvinnor hade jag inte ens reflekterat över saken.Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?
![]()
Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?
![]()
TvÄ jakande svar rÀcker för mig... TyvÀrr sÄ har jag redan passerat mÄnadens klockbudgetSer bra ut tycker jag.
Kör hÄrt.
En frÄga till er som moddar era g-shocks, vart bestÀller ni delarna ifrÄn? Jag skulle vilja byta band och bezel/överdel pÄ en GW-M5600 och göra den lite somrig![]()
Vilken modell har du? Jag har ev. Somriga delar till salu. LÀgg upp en bild.En frÄga till er som moddar era g-shocks, vart bestÀller ni delarna ifrÄn? Jag skulle vilja byta band och bezel/överdel pÄ en GW-M5600 och göra den lite somrig![]()
Den hÀr tabellen kan vara bra att ha tillhands för att avgöra vilka delar som gÄr att byta ut mellan olika modeller.En frÄga till er som moddar era g-shocks, vart bestÀller ni delarna ifrÄn? Jag skulle vilja byta band och bezel/överdel pÄ en GW-M5600 och göra den lite somrig![]()
Har ingen bild Àn men bestÀllde en sÄdan frÄn aktuell hemsida:Vilken modell har du? Jag har ev. Somriga delar till salu. LÀgg upp en bild.
Tack för detDen hÀr tabellen kan vara bra att ha tillhands för att avgöra vilka delar som gÄr att byta ut mellan olika modeller.
![]()
Alright. Jag har detta set över, bezel och gummi. oanvÀnt i förpackning.Har ingen bild Àn men bestÀllde en sÄdan frÄn aktuell hemsida:
![]()
Fanns det förresten nÄn rabattkod pÄ CyberPhoto?Har ingen bild Àn men bestÀllde en sÄdan frÄn aktuell hemsida:
![]()
Coolt! Inte bestÀmt mig för vilken fÀrg Àn dockAlright. Jag har detta set över, bezel och gummi. oanvÀnt i förpackning.
![]()
Inte som jag fick ta del av i alla fallFanns det förresten nÄn rabattkod pÄ CyberPhoto?
Vad Àr det för camomod? Antar att det Àr nÄgot slags eftermarknadskit som ska likna titanmodellen? Riktigt lÀcker oavsett!Min square-kvartett för tillfÀllet.
Började för 12 dagar sen sÄ jag Àr grymt nöjd. Man kan nog inte ha för mÄnga kÀnns det som.
Dock sÄ Àr 5000-stÄlisen till salu men inte för att jag inte gillar den utan för att det finns sÄ mycket annat trevligt ocksÄ om man sÀger sÄ.
Det förbaskade suget ni vet.
![]()
Ajemen, finns pÄ eBay mm.Vad Àr det för camomod? Antar att det Àr nÄgot slags eftermarknadskit som ska likna titanmodellen? Riktigt lÀcker oavsett!![]()
Helt rÀtt, aftermarket frÄn bukten. SÀljare frÄn Storbritannien, mycket trevlig och serviceminded.Vad Àr det för camomod? Antar att det Àr nÄgot slags eftermarknadskit som ska likna titanmodellen? Riktigt lÀcker oavsett!![]()
Motsvarar ggb-100 dina förvÀntningar?Redo för helgens Àventyr
![]()
Skicka PM med det du har, blir eventuellt intressant...Ajemen, finns pÄ eBay mm.
Jag har ett kit till DW5600/5035/GW5000 mfl liggandes om nÄgon Àr sugen
Alu/stÄl legering nÄnting annonseras dem som.
Motsvarar ggb-100 dina förvÀntningar?
Ăr helnöjd sjĂ€lv!