• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen :)
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?

gshock.png
Den ser bra ut tycker jag. Om du inte skrivit att den var för kvinnor hade jag inte ens reflekterat över saken.

Ser bra ut tycker jag.
Kör hÄrt.

Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen :)
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?

gshock.png

Vart hittar jag 5610 pÄ lÀnk till bÀsta pris idag, nÄgon som har koll? :)

En frÄga till er som moddar era g-shocks, vart bestÀller ni delarna ifrÄn? Jag skulle vilja byta band och bezel/överdel pÄ en GW-M5600 och göra den lite somrig :)

Min square-kvartett för tillfÀllet.
Började för 12 dagar sen sÄ jag Àr grymt nöjd :). Man kan nog inte ha för mÄnga kÀnns det som.
Dock sÄ Àr 5000-stÄlisen till salu men inte för att jag inte gillar den utan för att det finns sÄ mycket annat trevligt ocksÄ om man sÀger sÄ.
Det förbaskade suget ni vet :D.
tRtVqBS.jpg
Vad Àr det för camomod? Antar att det Àr nÄgot slags eftermarknadskit som ska likna titanmodellen? Riktigt lÀcker oavsett! :hungry:

Vad Àr det för camomod? Antar att det Àr nÄgot slags eftermarknadskit som ska likna titanmodellen? Riktigt lÀcker oavsett! :hungry:
Ajemen, finns pÄ eBay mm.
Jag har ett kit till DW5600/5035/GW5000 mfl liggandes om nÄgon Àr sugen :)
Alu/stÄl legering nÄnting annonseras dem som.

Helt rÀtt, aftermarket frÄn bukten. SÀljare frÄn Storbritannien, mycket trevlig och serviceminded.
Svarar snabbt pÄ mail och varan gick med rek.frakt sÄ jag hade det i handen efter fyra dagar :).
Bra passform och av bra kvalitet.
Lasergraverat och stÄlvarianten. Finns Àven i titan men dyrare och i stort sett bara vikten som skiljer.
Helnöjd :).

Tillbaka
Topp