JÀkligt bra pÄ camon!Lite Adrenaline red camo ikvÀll.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀkligt bra pÄ camon!Lite Adrenaline red camo ikvÀll.
![]()
Ja det blev coolt. MÄste testa och leka lite, sÄnt gillar jag. Rena terapin nu i dessa kaosdagar.JÀkligt bra pÄ camon!![]()
NĂ€r jag hade som flest DW squares sĂ„ bytte jag runt flera gĂ„nger per dag tills jag hittade ârĂ€ttâ kombosJa det blev coolt. MĂ„ste testa och leka lite, sĂ„nt gillar jag. Rena terapin nu i dessa kaosdagar.
Tror jag behÄller det sÄ ett tag.
Ăr G shocks klockornas motsvarighet till lego ? Det lĂ„ter sĂ„ lĂ€tt...Ja det blev coolt. MĂ„ste testa och leka lite, sĂ„nt gillar jag. Rena terapin nu i dessa kaosdagar.
Tror jag behÄller det sÄ ett tag.
Att byta betels och band ja, iaf om man har koll pĂ„ vilka modeller som Ă€r kompatibla.Ăr G shocks klockornas motsvarighet till lego ? Det lĂ„ter sĂ„ lĂ€tt...
Aha minsannAtt byta betels och band ja, iaf om man har koll pÄ vilka modeller som Àr kompatibla.
Vansinnigt roligt faktiskt
Sen finns det ju grabbar hÀr som gÄtt bÄde ett, tvÄ och tre steg lÀngre med byte av glas, knappar och moduler!
Det hade jag velat fÄ klÀm pÄ men för fumlig och feg![]()
Jo det Ă€r lĂ€tt bara man har lite koll pĂ„ refnr.Ăr G shocks klockornas motsvarighet till lego ? Det lĂ„ter sĂ„ lĂ€tt...
Lite Adrenaline red camo ikvÀll.
![]()
Tuff mod! För tankarna till Decepticons.Lite Adrenaline red camo ikvÀll.
![]()
Mitt sÀtt att leva farligt och pÄ grÀnsenudda och cool modd, rött och camo lirar bra ihop ÀndÄ![]()
Bilden gör den inte riktigt rÀttvisa ÀndÄ.Tuff mod! För tankarna till Decepticons.
Jag Ă€r en sĂ„n som aldrig Ă€r nöjd med nĂ„gonting âout of the boxâAha minsann
SÄnt Àr emellertid inget för mig, jag gillar inte valmöjligheter![]()
Alla gillar olikaJag Ă€r en sĂ„n som aldrig Ă€r nöjd med nĂ„gonting âout of the boxâ
DÀr för passar G-shock och Seikos mig vÀldigt bra
Bilar Àr en annan grej som alltid mÄste pillas pÄ... fÀlgar, sÀnkning, solfilm iaf och gÀrna lite andra smÄ diskretare detaljer.
Har ffs en Sharan familjebuss nu som Äkt pÄ samma behandling![]()
Tur Àr vÀl det!Alla gillar olika![]()
Jag gillar ocksĂ„ att pilla litet pĂ„ grejerna, inga stora förĂ€ndringar nödvĂ€ndigtvis men jag antar att det handlar om att ha nĂ„t mer personligt, nĂ„t som inte alla har.Jag Ă€r en sĂ„n som aldrig Ă€r nöjd med nĂ„gonting âout of the boxâ
DÀr för passar G-shock och Seikos mig vÀldigt bra
Bilar Àr en annan grej som alltid mÄste pillas pÄ... fÀlgar, sÀnkning, solfilm iaf och gÀrna lite andra smÄ diskretare detaljer.
Har ffs en Sharan familjebuss nu som Äkt pÄ samma behandling![]()
Tack för det kompis, jag Àr extremt nöjdMycket trevlig den dÀr, stort grattis.
Den modden blev sjukt bra.Lite Adrenaline red camo ikvÀll.
![]()
Feta bilder!
Tack!Feta bilder!
Snacka om vÄrkÀnslor! Dags för mig att skaffa nÄgot fÀrgklatt till G-Shocksamlingen
Den Àr sjukt bra. Saknar den redan men det Àr bra att den anvÀnds istÀllet för att ligga i min lÄda. Grym bild ocksÄ!HÀmtade ut den hÀr precis som kom frÄn @parasec, svinnöjd!
Tack för affÀren, hoppas du blir lika nöjd som mig
![]()