• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite Adrenaline red camo ikvÀll :).
yQQ4wrP.jpg
JÀkligt bra pÄ camon! :)

Är G shocks klockornas motsvarighet till lego ? Det lĂ„ter sĂ„ lĂ€tt...
Att byta betels och band ja, iaf om man har koll pÄ vilka modeller som Àr kompatibla.
Vansinnigt roligt faktiskt :D
Sen finns det ju grabbar hÀr som gÄtt bÄde ett, tvÄ och tre steg lÀngre med byte av glas, knappar och moduler!
Det hade jag velat fÄ klÀm pÄ men för fumlig och feg :p

Att byta betels och band ja, iaf om man har koll pÄ vilka modeller som Àr kompatibla.
Vansinnigt roligt faktiskt :D
Sen finns det ju grabbar hÀr som gÄtt bÄde ett, tvÄ och tre steg lÀngre med byte av glas, knappar och moduler!
Det hade jag velat fÄ klÀm pÄ men för fumlig och feg :p
Aha minsann :)
SÄnt Àr emellertid inget för mig, jag gillar inte valmöjligheter :rolleyes:

Aha minsann :)
SÄnt Àr emellertid inget för mig, jag gillar inte valmöjligheter :rolleyes:
Jag Ă€r en sĂ„n som aldrig Ă€r nöjd med nĂ„gonting ”out of the box”
DÀr för passar G-shock och Seikos mig vÀldigt bra :D
Bilar Àr en annan grej som alltid mÄste pillas pÄ... fÀlgar, sÀnkning, solfilm iaf och gÀrna lite andra smÄ diskretare detaljer.
Har ffs en Sharan familjebuss nu som Äkt pÄ samma behandling :p

Bilar Àr en annan grej som alltid mÄste pillas pÄ... fÀlgar, sÀnkning, solfilm iaf och gÀrna lite andra smÄ diskretare detaljer.
Alla gillar olika :)

Jag gillar ocksÄ att pilla litet pÄ grejerna, inga stora förÀndringar nödvÀndigtvis men jag antar att det handlar om att ha nÄt mer personligt, nÄt som inte alla har.

HÀmtade ut den hÀr precis som kom frÄn @parasec, svinnöjd! :D
Tack för affÀren, hoppas du blir lika nöjd som mig :)
6DFE130B-835B-47D3-A515-5C76E45ABA4F.jpeg
Den Àr sjukt bra. Saknar den redan men det Àr bra att den anvÀnds istÀllet för att ligga i min lÄda. Grym bild ocksÄ!
Jag hinner inte hÀmta ut idag men imorgon ska jag. DÀremot kommer jag tidigast att prova den 1 april - Àr man med i #OWGMarch sÄ Àr man.

Tillbaka
Topp