• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den Àr sjukt bra. Saknar den redan men det Àr bra att den anvÀnds istÀllet för att ligga i min lÄda. Grym bild ocksÄ!
Jag hinner inte hÀmta ut idag men imorgon ska jag. DÀremot kommer jag tidigast att prova den 1 april - Àr man med i #OWGMarch sÄ Àr man.
En Pelagos LHD förstörde owg för mig :p
Aja, det var vÀrt det :D

Det var mycket lÀnge sedan jag bar en digitalklocka pÄ handleden, tidigt 80-tal skulle jag tro. Blev dock sugen att prova pÄ nytt och bestÀmde mig för att bestÀlla hem en G-Shock dÄ min broder samt mÄnga hÀr pÄ forumet tycker det Àr en mycket bra klocka. Idag fick jag hem den. Modellen Àr 5600E. Den Àr snygg, har alla funktioner jag behöver och sitter fantastiskt skönt pÄ handleden. Det enda som retar mig lite Àr att adjustknappen sitter sÄ pass djupt ner sÄ att det Àr svÄrt att trycka ner den utan nÄgon form av hjÀlpmedel. Jag har lÀst att andra pÄ forumet ocksÄ pÄpekar detta. Jag fÄr vÀl skaffa lÀngre naglar. Ser mycket fram mot att fÄ anvÀnda den.
1E2E83EE-31F9-449E-821C-A19C60BC90AB.jpeg

Senast Àndrad:
Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen :)
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?

gshock.png

Hej.
GÄr i tankarna att uppgradera min G-shock samling och snubblade över denna pÄ casios internationella sida
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GMA-B800-1A/ (se Àven bild).
Det verkar vara mycket pang för pengarna funktionsmÀssigt sett. Samt att fÀrgen matchar förlovningsringen :)
Dock sÄ marknadsförs det som en G-shock för kvinnor. Vad Àr forumets Äsikter, skulle den funka för oss mÀn ocksÄ?
Finns det t.o.m. nÄgon som sitter och trycker pÄ denna och kan visa nÄgra bilder?

gshock.png
Tror den Àr snÀppet mindre Àn den vanliga (du fÄr kolla mÄtten och jÀmföra) annars Àr den nog likadan.

Tillbaka
Topp