Wearing the sun-powered SUN-watch out in the sushine on a sunny Sunday. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wearing the sun-powered SUN-watch out in the sushine on a sunny Sunday. Snyggt!
VĂ€lformulerat! G-Shock poesi!Wearing the sun-powered SUN-watch out in the sushine on a sunny Sunday. Snyggt!
Hur lÄngt upp pÄ handleden har ni era shocks? Ovanför "knölen"?
![]()
Riktigt snygg kombo!KlÀdbyte pÄ Rangeman. Mix n match.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Försenad till slutet av majNÀr slÀpps GBD-H1000? Ska vara nu i april va?
NÄgon som ska hugga en med en gÄng? Ser fram emot att se dessa
Ăr sjĂ€lv lite sugen pĂ„ den vita.![]()
Helt ok tycker jag.NĂ€stan fascinerande hur skarpa siffrorna Ă€r. Ăr betraktningsvinkeln bra?
à h sÄklart, som med allt annat. Det kÀnns som att hela vÀrlden Àr mer eller mindre pÄ paus, framförallt utanför Sveriges grÀnser.Försenad till slutet av maj![]()
Jajjamensan.NÀr slÀpps GBD-H1000? Ska vara nu i april va?
NÄgon som ska hugga en med en gÄng? Ser fram emot att se dessa
Ăr sjĂ€lv lite sugen pĂ„ den vita.![]()
Den ser riktigt lÀcker ut.Jajjamensan.
![]()
Helt ok tycker jag.
![]()
Jag har ju dÄlig erfarenhet av GPR-B1000. LikvÀl killar det till nÀr jag ser dina biler
Alltid ovanför knölen! Annars sÄ Àr ju klockan alltid ivÀgen.Hur lÄngt upp pÄ handleden har ni era shocks? Ovanför "knölen"?
![]()
Ovanför, ibland lite pÄ knölen. Tycker alla klockor ska sitta ovanför eller i alla fall inte under knölen, det ser ju bara dumt ut och mÄste vara i vÀgen hela tiden man böjer handleden lite.Hur lÄngt upp pÄ handleden har ni era shocks? Ovanför "knölen"?
![]()
Bytte du klÀder pÄ den?Rangeman 9400, en klocka med bra balans, fÄtt lite av varje av bÀsta G-shock vÀrldar. BÄde manlig och toolig och mindre Àn gwg Mudmaster. BÀrs mycket lÀtt.
Utrustad med en suverÀn modul!
![]()
Bytte du klÀder pÄ den?
Dom ugglorna mÄste ju vart designade för att agera g-shockhÄllareHÀrligt vÄrvÀder! Passar pÄ att ladda nÄgra G-Shocks
![]()