• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

330672FC-C067-4D9F-94B9-63455A786066.jpeg
Wearing the sun-powered SUN-watch out in the sushine on a sunny Sunday. Snyggt!

Hur lÄngt upp pÄ handleden har ni era shocks? Ovanför "knölen"?
IMG_20200419_153911.jpg
Ovanför, ibland lite pÄ knölen. Tycker alla klockor ska sitta ovanför eller i alla fall inte under knölen, det ser ju bara dumt ut och mÄste vara i vÀgen hela tiden man böjer handleden lite.
Alla klockor sitter ju olika och alla handleder ser ju olika ut sÄ Àr vÀl bara köra vad som kÀnns bÀst. :)
7E1DFDDD-E78B-4554-AD31-479FC1CBFA0C.jpeg

Nattens test:
För första gÄngen i mitt liv, sova med klockan pÄ handleden och stÀlla in vÀckning med Vibe-larmet.
Vaknade flera gÄnger under natten och kÀnde som om jag har handklovar pÄ handleden, sÄ ingen klocka i sÀngen framöver, den fÄr vila pÄ nattduksbordet.
DÀremot, vibe-larmet vÀckte mig utan problem, sÄ ni lyckliga som har tillrÀcklig tjock handled för att bÀra den nya GBD-H1000, kör pÄ med vibe-larmet, rekommenderas varmt ;)
4134D394-CA32-4F4D-BBAB-C586AA1DC77A.jpeg

Tillbaka
Topp