Bergets
Silver
Du fÄr Àta upp digSynd att man ska ha sÄ tunna handleder..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr Àta upp digSynd att man ska ha sÄ tunna handleder..
![]()
Har kÀmpat mig upp till 80kg för första gÄngen i mitt liv. Handleden Àr dock oförÀndradDu fÄr Àta upp dig![]()
Har kÀmpat mig upp till 80kg för första gÄngen i mitt liv. Handleden Àr dock oförÀndrad![]()
Ja, man fÄr nog gilla lÀget. TvÄ Ärs styrketrÀning har inte gjort nÄgon skillnad pÄ handlederna allsDet Àr vÀldigt svÄrt att Àndra sin handledsomkrets. Det krÀvs mycket onyttig mat för att detta ska ske, dÄ mÄste man gÄ upp 20-30 kg
NÀr jag hade RM pÄ mina 16.5 cm dÄ satt den pÄ tredje hÄlet pÄ vintern och fjÀrde pÄ sommaren.
Det dÀr Àr ju inga problem! Ser ju dessutom Ànnu större ut pÄ bild. KBK!Synd att man ska ha sÄ tunna handleder..
![]()
Ja, man fÄr nog gilla lÀget. TvÄ Ärs styrketrÀning har inte gjort nÄgon skillnad pÄ handlederna alls![]()
Min stora kÀrlek. Det har varit en fröjd att bÀra denna nÀstan varje dag sedan jag köpte den ny under en black friday deal pÄ Caliroots 7-8 Är sedan.![]()
GBA-400-1AKool modell. Vad heter den?
HÄller med! Det funkar! De SKA ju se stora ut.Det dÀr Àr ju inga problem! Ser ju dessutom Ànnu större ut pÄ bild. KBK!
TjusigtFick denna idag!![]()
Om den kÀnns för stor sÄ hade jag inte haft nÄgot emot att testa en Mudmaster...Synd att man ska ha sÄ tunna handleder..
![]()
- Nu blev det jobbigt .....Vi brukar ju allt som oftast lyckas övertala varandra att skiljas frÄn vÄra klockor sÄ det dÀr ser jag som ett varningsskott!![]()
SÄ sjukt snyggt band om jag fÄr sÀga det sjÀlv
Sjukt stilig klocka dockSynd att man ska ha sÄ tunna handleder..
![]()
Go video ser hÀrligt ut! PÄminner om semesterocksÄ frÄn dagens tur
Ja det dÀr med radio överhuvud taget Àr rÀtt vÀderkÀnsligt. Som jag fattar det ger vatten bra möjlighet för radiovÄgor att reflekteras, bÄde pÄ sjöar och moln. Sen tror jag förhÄllandet mellan olika luftlager i atmosfÀren spelar roll ocksÄ, ungefÀr som att ljud kan reflekteras i skiktet mellan luftlager och fÀrdas lÀngre pÄ klara vinterdagar t.ex.
Har hört att Ă€r det bara schyssta förhĂ„llanden sĂ„ kan man lyssna pĂ„ markbaserad radiotrafik frĂ„n militĂ€rövningar lĂ„ngt in i Ryssland, Ă€r det sĂ€mre fĂ„r man nöja sig med att lyssna pĂ„ t.ex. hamnar i Ăstersjön.
Kan funka om solbrÀnnan infinner sig![]()
![]()
Köp! Du kommer inte att Ängra digNÀr ett helt otippat sug dyker upp för en G shock stÄlis. Lord save me.
Hehe ja.Köp! Du kommer inte att Ängra dig
Edit: SÄg din köpesannons![]()
skitsnygg modell, har med sneglat pĂ„ den lĂ€ngeApropĂ„ köpsug... Har funderat pĂ„ att komplettera squaresamlingen till ett fyrtal istĂ€llet för en triss. Ăr det nĂ„n hĂ€r pĂ„ trĂ„den som har/haft en GW-B5600BL-1ER. Tankar/Ă„sikter?Enda nackdelen jag tycker Ă€r att det inte Ă€r kombilĂ€nken, men det Ă€r ju bytbart=)![]()