Trevligt med en kollega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt med en kollega
Gaus, Roms och Brumunds jakt pÄ professor Drövel. Fasen vilken klassiker=)![]()
Bröderna Dahl...
Fick alltid halvt hjÀrtstopp nÀr bilden helt utan förvarning frös pÄ slutet av avsnitten samtidigt som den hemska musiken tutade.Gaus, Roms och Brumunds jakt pÄ professor Drövel. Fasen vilken klassiker=)
DÀr snackar vi cliffhanger av rangFick alltid halvt hjÀrtstopp nÀr bilden frös pÄ slutet av avsnitten samtidigt som den hemska musiken tutade.
Resultatet Àr onekligen skumt.Passade pÄ att ladda min skönhet idag (gwg-1000) sÄ körde pÄ snygg-konungen sÄ lÀnge. Nu stÄr den pÄ H efter nÄgra timmar i solenoch sjÀlvklart nÀr man skulle ta bild pÄ klockan sÄ zoomade telefonen pÄ reflektionen istÀllet -.-
![]()
![]()
Haha fan va fet!BÀttre skick Àn min kniv
![]()
Sant.![]()
Bröderna Dahl...
HÀftig bild!Passade pÄ att ladda min skönhet idag (gwg-1000) sÄ körde pÄ snygg-konungen sÄ lÀnge. Nu stÄr den pÄ H efter nÄgra timmar i solenoch sjÀlvklart nÀr man skulle ta bild pÄ klockan sÄ zoomade telefonen pÄ reflektionen istÀllet -.-
![]()
![]()
Visst blev det ^^ men enda rÀtt sÄ kul tycker jagResultatet Àr onekligen skumt.
GX-56BB-1ER sÄ klart ^^HÀftig bild!Spegel spegel pÄ tavlan dÀr, sÀg mig vilken G-shock som hÄrdast Àr.
Ska det vara en Frogman det dÀr?Nya Frogman varianter,
![]()
![]()
![]()
Mycket klarare Àn sÄ blir det inte nÀr det Àr mörkt!
I den klassen Àr man inte Àn!Har ju lovat att skriva lite om mina MetalSquares. Blev bara en bild idag, men det kommer framöver.
![]()
Fin samlingHar ju lovat att skriva lite om mina MetalSquares. Blev bara en bild idag, men det kommer framöver.
![]()
- Det Àr det som Àr det bÀsta med GShock, det finns massor av kul klockor oavsett hur mycket eller lite pengar man vill lÀgga!I den klassen Àr man inte Àn!
Men strax landar nr 4 o 5 i plastfyrkantsamlingenSamtliga med kombilÀnkbandet
En 5610 och fyra 5600orŽ till att börja med.
GÄtt frÄn Edifice metallare till GS-square i plast. Men metallarna du har Àr grymma! Jag sÀger inte aldrig, att det kan landa nÄn sÄn hÀr framöver ocksÄ- Det Àr det som Àr det bÀsta med GShock, det finns massor av kul klockor oavsett hur mycket eller lite pengar man vill lÀgga!