- Det kommer i fortsÀttningen av min berÀttelse "Min MetalSquare historia"![]()
Cliffhanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Det kommer i fortsÀttningen av min berÀttelse "Min MetalSquare historia"![]()
Gw5610 Nintendo?![]()
Kul att se den gula dyka upp lite oftare. Sugen att testa denna
Kan ju hÄlla med. Min titansquare Àr en absolut favorit...- Det kommer i fortsÀttningen av min berÀttelse "Min MetalSquare historia"![]()
Javisst. Jag Àr inte helt hundra pÄ funktionaliteten hos squares men som jag förstÄr det sÄ trycker du pÄ mode för att komma till alarmlÀget och trycker dÀrefter pÄ start/stop-knappen för att blÀddra mellan alternativen. Om ALM visas sÄ innebÀr det att alarmsignal Àr aktiverad (dvs. att den piper om du stÀller in ett alarm) och om SIG visas sÄ innebÀr det att den piper vid varje heltimme sÄ du fÄr trycka tills du hittar den instÀllning som du vill ha.Jag har en DW5600BB som piper en gÄng i timmen (pÄ heltimmar). Kan jag stÀnga av det pÄ nÄgot sÀtt?
Schysst! Tack. Ska prova imorgon.Javisst. Jag Àr inte helt hundra pÄ funktionaliteten hos squares men som jag förstÄr det sÄ trycker du pÄ mode för att komma till alarmlÀget och trycker dÀrefter pÄ start/stop-knappen för att blÀddra mellan alternativen. Om ALM visas sÄ innebÀr det att alarmsignal Àr aktiverad (dvs. att den piper om du stÀller in ett alarm) och om SIG visas sÄ innebÀr det att den piper vid varje heltimme sÄ du fÄr trycka tills du hittar den instÀllning som du vill ha.
![]()
https://support.casio.com/storage/en/manual/pdf/EN/009/qw3229.pdf
Klicka dig fram till alarm delen med nedre vÀnstra. Sedan tror jag det Àr över högra knappen för att aktivera / stÀnga av bÄde alarm och ett pip i timmen.Jag har en DW5600BB som piper en gÄng i timmen (pÄ heltimmar). Kan jag stÀnga av det pÄ nÄgot sÀtt?
TyvÀrr inte, det Àr nÄgot du fÄr vÀnja dig vid som G-ShockareJag har en DW5600BB som piper en gÄng i timmen (pÄ heltimmar). Kan jag stÀnga av det pÄ nÄgot sÀtt?
Tror att @gdae fortfarande har kvar sin som eventuellt ska avyttras.Kul att se den gula dyka upp lite oftare. Sugen att testa denna![]()
Jag tycker att det lÄter lite som att 100kg Hasse blott kan spÀnna pÄ sig sin G-Shock och gÄ in för att fÄ det han förtjÀnarFika med favoritklockan (TitanSquare).
Helena gillar att baka. Det hĂ€r Ă€r en finsk motsvarighet till vĂ„r kanelbulle, kallas âörfilâ.
Kan kÀnnas lite konstigt ibland om jag Àr ute och grejar nÀr Helena ropar: Kom in nu Hasse sÄ fÄr du kaffe och örfil!
Undrar vad grannarna tÀnker om de ocksÄ Àr ute
![]()
HÀrligt med lite drama i trÄden!- Det kommer i fortsÀttningen av min berÀttelse "Min MetalSquare historia"![]()
Min hÀlsar!Kom igÄr och jag Àr supernöjd!![]()
![]()
Fortfarande inte ett spÄr av att ha burits pÄ handleden. Den dÀr coatingen alltsÄ!
![]()