Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra frÄga! Jag vill pÄstÄ att min GMW som jag sÄlde för ett tag sedan hade fÄtt repor efter lika mycket anvÀndande som min titanare nu har genomlevt. SÀrskilt spÀnnet brukar snabbt ta stryk, men inte pÄ titanaren.Har den rÄkat ut för vÄldsamheter dÄ?
Cool den dÀr lilla till döttrarna. Vad Àr det för ref?
Fortfarande inte ett spÄr av att ha burits pÄ handleden. Den dÀr coatingen alltsÄ!
- DLCbelÀggningen Àr klart mer motstÄndskraftig jÀmfört med den som anvÀnds pÄ de övriga PVDbelagda varianterna.Bra frÄga! Jag vill pÄstÄ att min GMW som jag sÄlde för ett tag sedan hade fÄtt repor efter lika mycket anvÀndande som min titanare nu har genomlevt. SÀrskilt spÀnnet brukar snabbt ta stryk, men inte pÄ titanaren.
Snygg den dĂ€r alltsĂ„. Haft tvĂ„ stycken, har en nu. Men â suget efter en GW-5000 Ă€r stort. Ska man âbyta upp sigâ? Har Ă€ven haft en 5000 som jag tyvĂ€rr sĂ„lde. LĂ€r inte hitta en ny för 2 k igen. :/ Men det fĂ„r man ta i sĂ„ fall.Middag pĂ„ Cirkle K...
![]()
Hehe, ja den Ă€r riktigt nice. Ăven om min semi stĂ„lis fĂ„r mer handledstid helt klart.Snygg den dĂ€r alltsĂ„. Haft tvĂ„ stycken, har en nu. Men â suget efter en GW-5000 Ă€r stort. Ska man âbyta upp sigâ? Har Ă€ven haft en 5000 som jag tyvĂ€rr sĂ„lde. LĂ€r inte hitta en ny för 2 k igen. :/ Men det fĂ„r man ta i sĂ„ fall.![]()
SĂ„... en 5000kr klocka i en kartongbox, inte ens plaststĂ€ll med Casio-logo i förpackningen. Thatâs bad, man... thatâs realy bad![]()
Tycker den presenteras bra. Min gwg1000 som listar norr om 8000sek kom i vanlig plÄtlÄda precis som den billigaste dw5600 jag har.![]()
Vilken cool. GÄr sÄklart inte att köpa?Madness
![]()
Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att @Fujoor gjorde nÄgon liknande Madnessmod för ett tag sedan. Det kanske Àr den hÀr? Jag förknippar Madness med skabandet men i det hÀr fallet Àr det tydligen nÄgon slags japansk butikskedja som jag förstÄtt det?Vilken cool. GÄr sÄklart inte att köpa?![]()
Ja, det Àr det brittiska bandet frÄn 80/90-talet för mig med. UppvÀxt med MTV och ZTV, som man Àr.Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att @Fujoor gjorde nÄgon liknande Madnessmod för ett tag sedan. Det kanske Àr den hÀr? Jag förknippar Madness med skabandet men i det hÀr fallet Àr det tydligen nÄgon slags japansk butikskedja som jag förstÄtt det?![]()
Det Àr denJag Àr rÀtt sÀker pÄ att @Fujoor gjorde nÄgon liknande Madnessmod för ett tag sedan. Det kanske Àr den hÀr? Jag förknippar Madness med skabandet men i det hÀr fallet Àr det tydligen nÄgon slags japansk butikskedja som jag förstÄtt det?![]()
Men det Àr en specialutgÄva? Eller moddad?Det Àr denploprof hade förstatjing.
Den modellen ligger vÀl pÄ runt 5300:- ??Tycker den presenteras bra. Min gwg1000 som listar norr om 8000sek kom i vanlig plÄtlÄda precis som den billigaste dw5600 jag har.![]()
Ne filmen pÄ skÀrmen lÀt jag sitta kvar, men nu upptÀckte jag en annan knepig sak. Ja la den i fönstret imorse för att den skulle laddas, och nu nÀr jag kom hem precis sÄ tog jag och kolla pÄ den, men dÄ var den helt död. Men sÄ lyste jag pÄ den med mobilens lampa och dÄ vaknade dagen upp.Jag har aldrig plockat isÀr en modul sÄ dÀr lÄngt. Filmen bakom skÀrmen vet jag inte vad det Àr. Tog du bort filmen som sitter fastklistrad pÄ skÀrmen?
Listar 6.998 enl. Klockia. Men de sÀljer den för drygt 5.300. https://www.klockia.se/casio-g-shock-gwg-1000-1a3erDen modellen ligger vÀl pÄ runt 5300:- ??
A jag har för mig att det Ă€r LCDân sen filtret sen den vita med kretskort bakom sig. Ne det sĂ„g jag ocksĂ„.Det Ă€r vĂ€l först en glasbit, sedan LCDÂŽn, sedan polarisationsfilter och sist en reflexfilm har jag för mig. Men om man ska försöka Ă€ndra ifrĂ„n neg till pos display mĂ„ste filtret vridas typ 45°, sĂ„ det hade inte funkat utan ett nytt...
Det var just summan 8 papp som verkade lite vÀl hög.Listar 6.998 enl. Klockia. Men de sÀljer den för drygt 5.300. https://www.klockia.se/casio-g-shock-gwg-1000-1a3er
Den modellen ligger vÀl pÄ runt 5300:- ??
OkDen gÄr att hitta billigare Àn 5000 imellanÄt men hÀr listar den 8498.
![]()
Vad hÀnde....den underbara 216570 Àr utbytt mot.....det....?
Vad hÀnde....den underbara 216570 Àr utbytt mot.....det....?
Mudmaster Àr ocksÄ underbar. Med tids nog kommer du att förstÄ det.![]()
Standardbandet, mörkgrÄtt/svartFrÀsch kombo. Hur ser bandet ut?