• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

B3433A15-3797-4018-8450-16453821748C.jpeg

Fortfarande inte ett spÄr av att ha burits pÄ handleden. Den dÀr coatingen alltsÄ!
Bra frÄga! Jag vill pÄstÄ att min GMW som jag sÄlde för ett tag sedan hade fÄtt repor efter lika mycket anvÀndande som min titanare nu har genomlevt. SÀrskilt spÀnnet brukar snabbt ta stryk, men inte pÄ titanaren.
- DLCbelÀggningen Àr klart mer motstÄndskraftig jÀmfört med den som anvÀnds pÄ de övriga PVDbelagda varianterna.

Middag pÄ Cirkle K...
20200429_164801.jpg
Snygg den dĂ€r alltsĂ„. Haft tvĂ„ stycken, har en nu. Men – suget efter en GW-5000 Ă€r stort. Ska man ”byta upp sig”? Har Ă€ven haft en 5000 som jag tyvĂ€rr sĂ„lde. LĂ€r inte hitta en ny för 2 k igen. :/ Men det fĂ„r man ta i sĂ„ fall. :)

Snygg den dĂ€r alltsĂ„. Haft tvĂ„ stycken, har en nu. Men – suget efter en GW-5000 Ă€r stort. Ska man ”byta upp sig”? Har Ă€ven haft en 5000 som jag tyvĂ€rr sĂ„lde. LĂ€r inte hitta en ny för 2 k igen. :/ Men det fĂ„r man ta i sĂ„ fall. :)
Hehe, ja den Ă€r riktigt nice. Även om min semi stĂ„lis fĂ„r mer handledstid helt klart.
Ja en GW-5000 Àr ju aldrig dumt. Det hör man ju ofta! :)

Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att @Fujoor gjorde nÄgon liknande Madnessmod för ett tag sedan. Det kanske Àr den hÀr? Jag förknippar Madness med skabandet men i det hÀr fallet Àr det tydligen nÄgon slags japansk butikskedja som jag förstÄtt det? :)
Ja, det Ă€r det brittiska bandet frĂ„n 80/90-talet för mig med. UppvĂ€xt med MTV och ZTV, som man Ă€r. ;) LĂ„ter troligate med klĂ€dkedja men om det skulle dyka upp en till rimligt pris skulle jag nog haffa den och lĂ„tsats att det Ă€r samarbete med popbandet. ”Our house. In the middle of the street.”

• Like
Reactions: HSK
Jag har aldrig plockat isÀr en modul sÄ dÀr lÄngt. Filmen bakom skÀrmen vet jag inte vad det Àr. Tog du bort filmen som sitter fastklistrad pÄ skÀrmen?
Ne filmen pÄ skÀrmen lÀt jag sitta kvar, men nu upptÀckte jag en annan knepig sak. Ja la den i fönstret imorse för att den skulle laddas, och nu nÀr jag kom hem precis sÄ tog jag och kolla pÄ den, men dÄ var den helt död. Men sÄ lyste jag pÄ den med mobilens lampa och dÄ vaknade dagen upp.
Fan att man ska pilla pÄ saker man inte kan nÄt om

Det Àr vÀl först en glasbit, sedan LCDŽn, sedan polarisationsfilter och sist en reflexfilm har jag för mig. Men om man ska försöka Àndra ifrÄn neg till pos display mÄste filtret vridas typ 45°, sÄ det hade inte funkat utan ett nytt...
A jag har för mig att det Ă€r LCD’n sen filtret sen den vita med kretskort bakom sig. Ne det sĂ„g jag ocksĂ„.
Men som sagt, förbannat dumt av mig att pilla nÀr man inte vet vad man gör hehe

Tillbaka
Topp