Lite slapp lÀnk om du frÄgar mig, annars ruskigt snygg!Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?!
Lite rustik för min smak men vi fÄr se om jag vÀnjer mig![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite slapp lÀnk om du frÄgar mig, annars ruskigt snygg!Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?!
![]()
![]()
![]()
Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?!
![]()
![]()
![]()
Lite generös lÀngd pÄ lÀnken ja.Lite slapp lÀnk om du frÄgar mig, annars ruskigt snygg!![]()
Satt lÀnkarna med bandstift som pÄ de riktiga stÄlisarna eller var det konventionella stift?Lite generös lÀngd pÄ lÀnken ja.Tog lÀngre tid att justera den Àn att byta hela alltihopa.
Kul att det var sÄ pass simpelt att byta, dÄ kan man ju köra "skal" lite efter behag. Typ som pÄ Nokia 5110-tiden![]()
BandstiftSatt lÀnkarna med bandstift som pÄ de riktiga stÄlisarna eller var det konventionella stift?
GW-9400 eller GX-56Den hÀr trÄden Àr inte hÀlsosam... en till (vÀnstra) inkommen. Nu sneglar man pÄ nÄgot biffigare - hade mudmastern innan men den gick inte... fÄr sikta pÄ nÄgot lite mindre...
![]()
Den hÀr trÄden Àr inte hÀlsosam... en till (vÀnstra) inkommen. Nu sneglar man pÄ nÄgot biffigare - hade mudmastern innan men den gick inte... fÄr sikta pÄ nÄgot lite mindre...
![]()
Hur skiljer sig storleken mellan GW-9400, G-9300, G-9200 och G-9100 kan man fundera pÄ nÀr man inte orkar Googla...Mudman G-9000
Gulfman G-9100
Riseman GW-9200
Mudman G-9300
Rangeman GW-9400
GX-56
GD-350
GD-400
G-7900
GW-7900
Hur skiljer sig storleken mellan GW-9400, G-9300, G-9200 och G-9100 kan man fundera pÄ nÀr man inte orkar Googla...
GW-9400 eller GX-56![]()
Mudman G-9000
Gulfman G-9100
Riseman GW-9200
Mudman G-9300
Rangeman GW-9400
GX-56
GD-350
GD-400
G-7900
GW-7900
Haha, vet inte om jag skall tacka.
Men nu fÄr googla!
Enkelt:
Om du inte behöver sensorer titta inte pÄ de vars namn börjar pÄ Mud, Rise eller Range![]()
Ăr det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull?Enkelt:
Om du inte behöver sensorer titta inte pÄ de vars namn börjar pÄ Mud, Gulf, Rise eller Range![]()
Oftast inte. Viktigast Ă€r Solar och MB6. Det andra pirrar det mest av men anvĂ€nds inteĂr det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull?Klart man vill ha det pryltokig som man Ă€r men hur ofta blir det anvĂ€nt?
![]()
HÄller med, Solar Àr typ ett mÄste tycker jag. Multiband har jag aldrig fÄtt att fungera, tror jag?Oftast inte. Viktigast Àr Solar och MB6. Det andra pirrar det mest av men anvÀnds inte![]()
Ăr det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull?Klart man vill ha det pryltokig som man Ă€r men hur ofta blir det anvĂ€nt?
![]()
Jag har inte heller haft nÄgon vidare framgÄng med multiband trots att jag bor inom rÀckvidden och tycker att bluetooth Àr betydligt smidigare eftersom det för det första faktiskt fungerar och dessutom automatiskt synkar tiden mot mobilen om jag inte minns fel. Jag ska erkÀnna att jag ocksÄ Àr jÀttedÄlig pÄ att anvÀnda funktionerna och vet faktiskt inte ens hur mÄnga av dem fungerar, det enda som anvÀnds Àr typ tidvisning och stoppur.HÄller med, Solar Àr typ ett mÄste tycker jag. Multiband har jag aldrig fÄtt att fungera, tror jag?
BlÄtand Àr vÀl ocksÄ en kul grej men inte jÀtte anvÀndbart.
Ărligt sĂ„ anvĂ€nder jag bara tid och datum pĂ„ min, tror aldrig jag testat timer, stoppur, pĂ„minnelser m.m![]()
Ăr det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull?Klart man vill ha det pryltokig som man Ă€r men hur ofta blir det anvĂ€nt?
![]()
Vilken pjÀs. Som en stridsvagn runt handleden!![]()
![]()
![]()
Tack! Det Àr en fin liten smidig kniv och vass som min bÀttre hÀlfts tunga innan frukost. Lite besviken pÄ QC pÄ mitt exemplar dock. Stor höjdskillnad mellan baklÄs och blad och lite sne slipning mot lamineringen pÄ ett stÀlle. Inget som pÄverkar funktionen, men ÀndÄ!Grattis! Gillar Àven Din U2:a. Noterade den redan i em, minsann. Hade ocksÄ kunnat komma frÄn Japan, egentligen![]()
Varenda dag du har camoday sÄ lurar du mig ett steg nÀrmre köp av en sÄn...Camo day!
![]()
Varenda dag du har camoday sÄ lurar du mig ett steg nÀrmre köp av en sÄn...![]()
Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?!
![]()
![]()
![]()
Tycker det blev snyggt!Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?!
![]()
![]()
![]()