• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hade föredragit ett svart men vem orkar vÀnta?! :D
Lite rustik för min smak men vi fÄr se om jag vÀnjer mig:)
F8CDA480-FC5C-4394-82B9-71C500BD467A.jpeg
D8DEE9C3-F6A6-47A4-8739-1D4192FB6AC8.jpeg
B7DC8CDE-553C-4A32-8963-1A7B2C9449BC.jpeg
Lite slapp lÀnk om du frÄgar mig, annars ruskigt snygg! :D

Lite generös lÀngd pÄ lÀnken ja. :p Tog lÀngre tid att justera den Àn att byta hela alltihopa.
Kul att det var sÄ pass simpelt att byta, dÄ kan man ju köra "skal" lite efter behag. Typ som pÄ Nokia 5110-tiden :)
Satt lÀnkarna med bandstift som pÄ de riktiga stÄlisarna eller var det konventionella stift?

Hur skiljer sig storleken mellan GW-9400, G-9300, G-9200 och G-9100 kan man fundera pÄ nÀr man inte orkar Googla...

Storleksordning ca:
9000
9100
9300
9200, 9400
Min gd-350 Àr lika stor som 9200 minus sensor, de ser rÀtt lika ut
9000 och 9100 Àr de minsta och mest slimmade
9300 Àr den mest bekvÀma att bÀra... PUNKT!
9400 gÄr lÀttare under skjortan Àn 9300 trots storleken.

Senast Àndrad:
Oftast inte. Viktigast Àr Solar och MB6. Det andra pirrar det mest av men anvÀnds inte :D
HÄller med, Solar Àr typ ett mÄste tycker jag. Multiband har jag aldrig fÄtt att fungera, tror jag?
BlÄtand Àr vÀl ocksÄ en kul grej men inte jÀtte anvÀndbart.
Ärligt sĂ„ anvĂ€nder jag bara tid och datum pĂ„ min, tror aldrig jag testat timer, stoppur, pĂ„minnelser m.m :p

Är det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull? :) Klart man vill ha det pryltokig som man Ă€r men hur ofta blir det anvĂ€nt?:)

I’m one of them... barometergrafen kan man inte vara utan :p:D
Vi som gillar natur och rör sig mycket ute anvÀnder sensorer rÀtt ofta... och Àrligt talat hos mig blir det sÄ hÀr:
Ofta till sÀllan: barometer, kompass, termometer, höjdmÀtare

Senast Àndrad:
HÄller med, Solar Àr typ ett mÄste tycker jag. Multiband har jag aldrig fÄtt att fungera, tror jag?
BlÄtand Àr vÀl ocksÄ en kul grej men inte jÀtte anvÀndbart.
Ärligt sĂ„ anvĂ€nder jag bara tid och datum pĂ„ min, tror aldrig jag testat timer, stoppur, pĂ„minnelser m.m :p
Jag har inte heller haft nÄgon vidare framgÄng med multiband trots att jag bor inom rÀckvidden och tycker att bluetooth Àr betydligt smidigare eftersom det för det första faktiskt fungerar och dessutom automatiskt synkar tiden mot mobilen om jag inte minns fel. Jag ska erkÀnna att jag ocksÄ Àr jÀttedÄlig pÄ att anvÀnda funktionerna och vet faktiskt inte ens hur mÄnga av dem fungerar, det enda som anvÀnds Àr typ tidvisning och stoppur. :bag:

Är det nĂ„gon som faktiskt anvĂ€nder sensorer och lullull? :) Klart man vill ha det pryltokig som man Ă€r men hur ofta blir det anvĂ€nt?:)

sÄ sant sÄ sant, men lite kul Àr det allt - kÀnns bra nÀr apokalypsen kommer.
Och om man tÀnker pÄ det hur ofta anvÀnder man klockan till att se vad tiden Àr... det har man ju mobilen till... :)

Grattis! Gillar Àven Din U2:a. Noterade den redan i em, minsann. Hade ocksÄ kunnat komma frÄn Japan, egentligen :)
Tack! Det Àr en fin liten smidig kniv och vass som min bÀttre hÀlfts tunga innan frukost. Lite besviken pÄ QC pÄ mitt exemplar dock. Stor höjdskillnad mellan baklÄs och blad och lite sne slipning mot lamineringen pÄ ett stÀlle. Inget som pÄverkar funktionen, men ÀndÄ!

Köpte en Ontario Rat i D2 som i jÀmförelse hade finare toleranser. Riktigt förvÄnad över kvalitén pÄ den.

Just ja, OT... Nattmatning med nyförÀlskelsen (bÄde barn och klocka)
20200514_011432.jpg

Tillbaka
Topp