Min senaste taktik Àr att muta med Baby G's. Funkar sÄdÀr![]()
Jag har ingen taktik men nÀr mina G-shock började överstiga 7-8 st slutade min fru att rÀkna / lÀgga mÀrke till dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min senaste taktik Àr att muta med Baby G's. Funkar sÄdÀr![]()
- DÄ Àr vÀl det en taktik? (som uppenbarligen fungerarJag har ingen taktik men nÀr mina G-shock började överstiga 7-8 st slutade min fru att rÀkna / lÀgga mÀrke till dem.
@Haugesund sitter nog pÄ en gyllene lösning med tanke pÄ hans enorma G Square samling.Jag har ingen taktik men nÀr mina G-shock började överstiga 7-8 st slutade min fru att rÀkna / lÀgga mÀrke till dem.
- DÄ Àr vÀl det en taktik? (som uppenbarligen fungerar)
@Haugesund sitter nog pÄ en gyllene lösning med tanke pÄ hans enorma G Square samling.
Det Àr nog en del av svaret, hoppas att @Haugesund kan bekrÀfta och eventuellt komplettera.Ja pÄ sÀtt och vis. En ny g-shock liksom försvinner bland mÀngden sÄ det fungerar.
Att "alla ser likadana" ut?
- Blir kanske ett till inköp nÀsta veckaSkön G-resa du har - Fina, vÀl utvalda inköp!
Ja pÄ sÀtt och vis. En ny g-shock liksom försvinner bland mÀngden sÄ det fungerar.![]()
Horologisk flockimmunitet!
Jag körde med samma taktikMin senaste taktik Àr att muta med Baby G's. Funkar sÄdÀr![]()
Jag har ingen taktik men nÀr mina G-shock började överstiga 7-8 st slutade min fru att rÀkna / lÀgga mÀrke till dem.
Har dragit ivÀg ett PMKlart prisvÀrd!!! Köp, köp, köp![]()
Du Àr en förebild för oss allaJeg er sÄ "heldig" at min kone ser pÄ Casio som et billig-merke. Hun har jo forsÄvidt rett om en sammenligner med andre dyrere merker.
En utfordring er Ä komme fÞrst til postkassen nÄr hentelappen kommer. Der har hun imidlertid gjennomskuet meg. -NÄr hun ser at jeg sjekker postkassen flere ganger om dagen, vet hun at det er en klokke pÄ vei.....
Tror hun har en mistanke om at jeg har flere square enn jeg har sagt jeg har kjĂžpt.
At klokkene ser sÄ like ut er selvsagt med pÄ Ä gjÞre tingene enklere.
FĂžr Ă„ vĂŠre litt seriĂžs: For meg er dette blitt en hobby som tross alt ikke koster skjorta.
Jeg hadde motorsykkel som hobby tidligere, men jeg tror nok at det kostet mer.
Jeg har kollegaer som er hekta pÄ bÄde golf og fiske. -Dem bruker nok vel sÄ mye pÄ sine hobbyer.![]()
Den fÄr du igen pengarna pÄ om du skulle Ängra dig. Sjukt bra bilder i annonsen förövrigtDenna mÄste vÀl ÀndÄ vara vÀrd? Eller har jag missat nÄgot? Blev sugen pÄ att testa en lite större shockis![]()
Jag tÀnkte ocksÄ lite sÄDen fÄr du igen pengarna pÄ om du skulle Ängra dig. Sjukt bra bilder i annonsen förövrigt![]()
DÀr stÄr det Japan S istÀllet för DW sÄ det har vÀl med tillverkningsland att göra.Casio DW-5600C-1![]()
Ni som har kollat serien Fauda har sÀkert sett att alla bÀr olika G-shocks...