• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÀr man Àr hemma och Àr sjuk kan man passa pÄ att bestÀlla hem en G-shock.
Min fösta digi-ana G-shock (AW-590).
Rekommenderas för folk med smala handleder, sitter bra dÄ armbandet Àr kurvad. (Gillar dock inte nÀr armbandet Àr för lÄngt och sticker upp, sÄ jag klippte den och slipade med Dremel)
Obs, den ser större ut pÄ bild Àn i verkligheten.

IMG_5015.JPG
IMG_5017.JPG

Denna mÄste vÀl ÀndÄ vara vÀrd? Eller har jag missat nÄgot? Blev sugen pÄ att testa en lite större shockis:p

Jeg er sÄ "heldig" at min kone ser pÄ Casio som et billig-merke. Hun har jo forsÄvidt rett om en sammenligner med andre dyrere merker. ;)
En utfordring er Ä komme fÞrst til postkassen nÄr hentelappen kommer. Der har hun imidlertid gjennomskuet meg. -NÄr hun ser at jeg sjekker postkassen flere ganger om dagen, vet hun at det er en klokke pÄ vei....:).
Tror hun har en mistanke om at jeg har flere square enn jeg har sagt jeg har kjĂžpt.:)
At klokkene ser sÄ like ut er selvsagt med pÄ Ä gjÞre tingene enklere.:)
FĂžr Ă„ vĂŠre litt seriĂžs: For meg er dette blitt en hobby som tross alt ikke koster skjorta.
Jeg hadde motorsykkel som hobby tidligere, men jeg tror nok at det kostet mer.
Jeg har kollegaer som er hekta pÄ bÄde golf og fiske. -Dem bruker nok vel sÄ mye pÄ sine hobbyer. :)
Du Àr en förebild för oss alla :)

Ni som har kollat serien Fauda har sÀkert sett att alla bÀr olika G-shocks...

Ja, framförallt i första sÀsongen. Sen blir det allt svÄrare att identifiera modellerna, tycker jag.

Även i verkligheten lĂ€r g-shocks förstĂ„s vara standard för medlemmarna, men nĂ€r enheten köpte in en batch klockor valde man TSAR:s frĂ„n Marathon.

Tillbaka
Topp