TÀnkte bjuda men den blev dyr pÄ slutet.Var det nÄn hÀr pÄ trÄden som just köpte denna pÄ Traddis?
Riktigt lÀcker i fÀrgsÀttningen iaf![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte bjuda men den blev dyr pÄ slutet.Var det nÄn hÀr pÄ trÄden som just köpte denna pÄ Traddis?
Riktigt lÀcker i fÀrgsÀttningen iaf![]()
![]()
HÄll inne den stora knappen mitten pÄ höger sida och vÀnta pÄ gps-signal. Sen Àr det nog ingen idé att kolla pÄ klockan för det Àr bara krÄngligt utan istÀllet kolla appen efterÄt sÄ ser du lÀngd, rutt, höjd osv.- Tack, sitter bra eftersom den har en bra lösning pÄ bandinfÀstningen.
- Kom du bra överens med GPSen? Verkar lite knepigt om man vill mÀta tex lÀngden pÄ en cykeltur eller promenad.
![]()
Haha assÄ vad f*n Àr detta? Bra pris...
![]()
Har Àgt Just den Shocken men visste inte att den varit med om sÄ jÀkla mycket!Som fÀrsk husÀgare Àr det mycket som ska fixas. HÀckar ska klippas och det ska borras och hamras. Som smÄbarnsförÀlder blir man Àven utsatt för diverse attacker av geggig mat. Detta har medfört att jag i princip uteslutande har kört pÄ min g-shock de senaste tvÄ veckorna, vilket jag varit glad för varje gÄng jag mÀrkt att jag rÄkat "dinga" eller repa klockan. DÄ Àr det skönt att titta ner pÄ handleden och inse att man "bara" har en g-shock pÄ handleden.
Idag körde jag mc till jobbet och kommer avsluta dagen med babysim ( ErikGBG har lovat att fixa VIP-rum till lilleman och mig). Ăven detta Ă€r en ypperlig g-shock dag. Klinkers Ă€r hĂ„rt och vasst och vatten krĂ€ver tĂ€thet.
Klockan inhandlades nÄgon gÄng under tidigt 2000-tal och kostade mig ungefÀr 700kr. Den har spelat paintball, brottats, boxats och blivit utsatt för diverse misshandel utan att gnÀlla det minsta. TidhÄllningen Àr hyfsat klanderfri. Den brukar diffa cirka 30sek/halvÄr.
Ibland undrar jag vad det Àr vi hÄller pÄ med. 700kr Àr ju allt som behövs för att införskaffa en klocka som tÄl allt. Hur som helst; Jag har kommit fram till att jag Àlskar min g-shock.
![]()
Haha, det ser onekligen ut som en 5610 bezel!Superbra pris... köp den, spara bezeln och armbandet och kasta klockan![]()
Ska bli kul att höra vad du tycker..om du inte skulle klicka med den sÄ kan jag nog kanske hjÀlpa tillBestÀllde precis denna rackare, vet inte om gul Àr min grej men ska bli kul att testa
![]()
Absolut det Àr noterat! à terkommer med första intycket senSka bli kul att höra vad du tycker..om du inte skulle klicka med den sÄ kan jag nog kanske hjÀlpa till![]()
Nyinkommet.
Jag har ju nÄgra andra g-shocks men de vill jag inte repa
Och rea var det dessutom sÄ vilka andra argument behövs?!
Denna fÄr dÀrmed Àran att tjÀnstgöra som en beater.
![]()
Men visst Àr den snygg ÀndÄ. Tycker det Àr bland dom snyggaste som gjorts.
- Stort tack för tipset, testar det!HÄll inne den stora knappen mitten pÄ höger sida och vÀnta pÄ gps-signal. Sen Àr det nog ingen idé att kolla pÄ klockan för det Àr bara krÄngligt utan istÀllet kolla appen efterÄt sÄ ser du lÀngd, rutt, höjd osv.
Allt det hÀr gÄr lÀttare i en mobil utan klocka men Àr man vilse i regnskogen utan mobilbatteri Àr klockan en bÀttre vÀn.
Tuff design!Haha assÄ vad f*n Àr detta? Bra pris...
![]()
Haha ja kanske det!Med smart watch protection och pulsmonitor! Det kanske Àr inspirationen till Casios nya modeller?![]()
Haha ja eller hur. Vilket jÀvla pris. Billigt med elektronik...Superbra pris... köp den, spara bezeln och armbandet och kasta klockan![]()
Hehe, ja, fast 18 USD. MÄste ju vara den billigaste kina elektronik man kan tÀnka sig...https://www.dx.com/p/x12-ecgppg-sma...-for-ios-android-2719736.html#productDescript
Den dÀr mojÀngen hade ju bra spec (pÄ pappret iaf). SÀtta pÄ en Casio bezel och prova sÄ man slipper skÀmmas?
Hade varit kul med hjÀrtmonitor. Men 5 dagars batteritid innan den mÄste laddas igen verkar inget kul.
Om den haft Solceller hade jag baske mig provat.![]()
Vet tyvÀrr ej men jag irriterar mig pÄ detsamma, det Àr ju helt bakochfram.GÄr det Àndra sÄ att dag kommer före mÄnad ? Har försökt lÀsa lite i manualen utan resultat.![]()
![]()
Eller hur. GÄr ju iaf pÄ squares?Vet tyvÀrr ej men jag irriterar mig pÄ detsamma, det Àr ju helt bakochfram.
Jag har funderat samma sak, men inte orkat frÄga.GÄr det Àndra sÄ att dag kommer före mÄnad ? Har försökt lÀsa lite i manualen utan resultat.![]()
![]()
Eller hur. GÄr ju iaf pÄ squares?