• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

D2C09770-B80C-4662-9BDE-5EF012A87604.jpeg

- Kul! DĂ„ har du lite att pyssla med :)
JodÄ, men jag kÀnde att jag i princip kunde alla prylar i klockan redan dÄ jag Àven har en Mudmaster med typ samma funktioner förutom GPS:en.
Tanken först var att köpa bara den gamla rangemanen för att fÄ en lite mindre klocka Àn Mudmastern (de har typ samma funktioner), men du vet sÀkert hur det Àr.... köpte helt enkelt pÄ mig lite för mycket ... igen :)

Om du Àr sugen sÄ tycker jag du ska köra, riktigt bra storlek ocksÄ :)
Ja det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrg :) finns gul, grön och camo/svart right?

edit: verkar finnas en jÀkla massa fÀrger. Vissa lÀttare Àn andra att fÄ tag pÄ antar jag.
76B0A262-9304-43C3-BDBF-C0A6EF224EC3.jpeg

Senast Àndrad:
Ja det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrg :) finns gul, grön och camo/svart right?

edit: verkar finnas en jÀkla massa fÀrger. Vissa lÀttare Àn andra att fÄ tag pÄ antar jag.
Ja det finns rÀtt mÄnga :D helsvarta och den gröna tycker jag Àr riktigt snygga sen finns du ju fler men Àr lite för feg för tex helröd :hilarious:

Är.ocksĂ„ lite smĂ„tt sugen pĂ„ Rangemang, men vet inte riktigt om den Ă€r sĂ„ pass snyggare Ă€n min GWG-1000. Men skĂ€rmen och storleken gör mig nyfiken :p hur Ă€r batteriet? Behöver man ha med laddaren eller klarar solen att ladda klockan (om man nu inte anvĂ€nder gps sĂ„ mycket). Samt tror ni att denna Rangeman kommer Ă€ven att fĂ„ notiser, eller Ă€r det enbart till nya spring klockan (glömt va nya klockan heter med hjĂ€rtsensor) :p

Är.ocksĂ„ lite smĂ„tt sugen pĂ„ Rangemang, men vet inte riktigt om den Ă€r sĂ„ pass snyggare Ă€n min GWG-1000. Men skĂ€rmen och storleken gör mig nyfiken :p hur Ă€r batteriet? Behöver man ha med laddaren eller klarar solen att ladda klockan (om man nu inte anvĂ€nder gps sĂ„ mycket). Samt tror ni att denna Rangeman kommer Ă€ven att fĂ„ notiser, eller Ă€r det enbart till nya spring klockan (glömt va nya klockan heter med hjĂ€rtsensor) :p
- Solladdningen klarar bra att hÄlla klockan laddad, det Àr bara nÀr man anvÀnder GPSen den drar mycket ström.

Kör som jag pÄ vantablack, det skall vara nÀstintill omöjligt att avlÀsa tiden :)
Edit: Helst av allt skulle jag vilja fÄ byta till helsvarta originalvisare frÄn Casio.

Roliga varianter.
Men det Àr vÀl som att ha pÄ sig ett dam-ur nÀr man Àr van vid King och Mudmaster va?
Kan nÄgon fota en VS? :rolleyes:

Tillbaka
Topp