Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ, fÄr den tyvÀrr inte att sitta helt hundra pÄ handleden. Annons kommer sÄ smÄningom...@gdae ska du ha kvar din gula?
Den hÀr fick följa med ut idag ocksÄ. Börjar fÄ klÀm pÄ funktionerna, har synkat den med telefonen nu.
- DÄ har du lite att pyssla med ett tagKul! Jag köpte en igÄr. Blev sjukt prylgalen. Har Àven bestÀllt den gamla versionen ocksÄ.
JodÄ, men jag kÀnde att jag i princip kunde alla prylar i klockan redan dÄ jag Àven har en Mudmaster med typ samma funktioner förutom GPS:en.- Kul! DÄ har du lite att pyssla med![]()
Nu Àr den hÀr. Riktigt lÀcker fÀrg, gillar tavlan, sitter bra pÄ handleden och vÀldigt lÀtt vilket var rÀtt skönt! Nöjd just nu iafSka bli kul att höra vad du tycker..om du inte skulle klicka med den sÄ kan jag nog kanske hjÀlpa till![]()
JÀklar sÄ bra den Àr i gult!Nu Àr den hÀr. Riktigt lÀcker fÀrg, gillar tavlan, sitter bra pÄ handleden och vÀldigt lÀtt vilket var rÀtt skönt! Nöjd just nu iaf
![]()
![]()
![]()
Jag var lite tveksam innan men gillar fÀrgen nu nÀr jag har den framför mig, riktigt bra gul fÀrg!JÀklar sÄ bra den Àr i gult!
Jag har haft ögonen pÄ den gröna sedan de kom dock!
FrÀn! Har ocksÄ funderat pÄ enNu Àr den hÀr. Riktigt lÀcker fÀrg, gillar tavlan, sitter bra pÄ handleden och vÀldigt lÀtt vilket var rÀtt skönt! Nöjd just nu iaf
![]()
![]()
![]()
Om du Àr sugen sÄ tycker jag du ska köra, riktigt bra storlek ocksÄFrÀn! Har ocksÄ funderat pÄ en![]()
Ja det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrgOm du Àr sugen sÄ tycker jag du ska köra, riktigt bra storlek ocksÄ![]()
Ja det finns rÀtt mÄngaJa det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrgfinns gul, grön och camo/svart right?
edit: verkar finnas en jÀkla massa fÀrger. Vissa lÀttare Àn andra att fÄ tag pÄ antar jag.![]()
- Solladdningen klarar bra att hĂ„lla klockan laddad, det Ă€r bara nĂ€r man anvĂ€nder GPSen den drar mycket ström.Ăr.ocksĂ„ lite smĂ„tt sugen pĂ„ Rangemang, men vet inte riktigt om den Ă€r sĂ„ pass snyggare Ă€n min GWG-1000. Men skĂ€rmen och storleken gör mig nyfikenhur Ă€r batteriet? Behöver man ha med laddaren eller klarar solen att ladda klockan (om man nu inte anvĂ€nder gps sĂ„ mycket). Samt tror ni att denna Rangeman kommer Ă€ven att fĂ„ notiser, eller Ă€r det enbart till nya spring klockan (glömt va nya klockan heter med hjĂ€rtsensor)
![]()
Coolt! Har dock alltid haft en hatkÀrlek till Pigall eftersom den gÀrna innehÄller lite mer spÄr av nötter Àn de andra dubbelbitarna. Brukar sticka och klia i munnen sÄ har undvikit den senaste 20 Ären.Dagens tips. RÀtt ovanlig modell
https://m.caliroots.se/casio-x-pigalle-dw-5600pgb-7er-dw-5600pgb-7er/p/95289
Kör som jag pÄ vantablack, det skall vara nÀstintill omöjligt att avlÀsa tidenJa det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrgfinns gul, grön och camo/svart right?
edit: verkar finnas en jÀkla massa fÀrger. Vissa lÀttare Àn andra att fÄ tag pÄ antar jag.![]()
Den röda lÀr ju va Ànnu svÄrare ?Kör som jag pÄ vantablack, det skall vara nÀstintill omöjligt att avlÀsa tiden![]()
Det finns inget svartare Àn svart klockbroder !Den röda lÀr ju va Ànnu svÄrare ?![]()
Roliga varianter.Ja det lutar nÀstan Ät det nÀr jag inte riktigt kom överens med mudden. FrÄgan Àr bara vilken fÀrgfinns gul, grön och camo/svart right?