Efter nÄgra mÄnader utan nÄgon G-shock kunde jag inte stÄ emot lÀngre...
![]()
![]()
![]()
Min första square !!
![]()
Grattis! Square Àr alltid rÀtt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Efter nÄgra mÄnader utan nÄgon G-shock kunde jag inte stÄ emot lÀngre...
![]()
![]()
![]()
Min första square !!
![]()
SĂ„ Rock and Roll
StÀddag inför slÀktbesök med barnkalas för bÄda barnen. StÀdklockan pÄ idag!
![]()
Som alltid fÄr man som smalarmad en flÀrp som sticker upp. VÀldigt irro. Men eftersom det Àr en keeper funderar jag pÄ att kapa den.![]()
Exakt en sÄdan vill jag haStÀddag inför slÀktbesök med barnkalas för bÄda barnen. StÀdklockan pÄ idag!
![]()
Som alltid fÄr man som smalarmad en flÀrp som sticker upp. VÀldigt irro. Men eftersom det Àr en keeper funderar jag pÄ att kapa den.![]()
Gw-5000En sÄdan vill jag ha
Vad Àr referensnr pÄ skönheten ?
Gw-5000-1jf om man ska vara petnogaTack
Bara 5000 plain alltsÄ ?
Efter att ha sett @Haugesundâs sinnessjuka square samling Ă€r allt bĂ€st att ha siffrorna rĂ€ttGw-5000-1jf om man ska vara petnoga
Det finns en DW-5000 ocksÄ, originalet frÄn -84. Denna GW-5000 med solceller och radiosynk kom 2009 och tillverkas fortfarande, men var och Àr en JDM, sÄ man fÄr importera frÄn Japan.Tack
Bara 5000 plain alltsÄ ?
Vilken önskedröm det vore att tycka det!Jag tycker tvÀrtom att det ser rÀtt snyggt ut med en flÀrp.![]()
HÀr Àr nÄgra fler bilder. ^^Exakt en sÄdan vill jag ha
Vad Àr referensnr pÄ skönheten ?
Mumma och kardemumma !HÀr Àr nÄgra fler bilder. ^^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BestÀllde frÄn Japan. Svalde avgifterna. Landade pÄ drygt 3.700 kr. Men ville sÄ gÀrna ha just denna.Mumma och kardemumma !
Hur gick du tillvÀga nÀr du köpte din ?
Har du nÀtsidan ?BestÀllde frÄn Japan. Svalde avgifterna. Landade pÄ drygt 3.700 kr. Men ville sÄ gÀrna ha just denna.
SjÀlv har man haft stÀdhjÀlp och regelbundet stÀdat innan de ska komma, sÄ jag kan sympatisera helt och fullt. Det Àr nÄgonting med (vissa) barns förmÄga att stöka till det som nÀstan Àr lite magiskt.Ja, man Àr vÀl dum sÄ, men vill ju gÀrna ha fint nÀr de kommer Àven om ingen kanske tÀnker pÄ det.
Den mest prisvÀrda klockan, alla kategorier?Efter nÄgra mÄnader utan nÄgon G-shock kunde jag inte stÄ emot lÀngre...
![]()
![]()
![]()
Min första square !!
![]()
AlltsÄ ny, köpt av AD för 1000pix. Ett fyndDen mest prisvÀrda klockan, alla kategorier?![]()
SpÀnnande.Lite instagram skvaller:
![]()
Lite instagram skvaller:
![]()
Ja, det Àr ett genomgÄende tema sista tiden... det Àr nÄgot stort, klumpigt och tungt pÄ gÄng... igen...![]()
Prova med att doppa bandet i kokhett vatten och stuka till det. Jag brukar Àven förvara mina klockor med flÀrpen pÄ insidan i keepern för att stuket ska hÄlla sig. Kan lÀgga upp en bild imorgon om min förklaring Àr alldeles obegriplig.StÀddag inför slÀktbesök med barnkalas för bÄda barnen. StÀdklockan pÄ idag!
![]()
Jippie... det Àr nÄgot stort, klumpigt och tungt pÄ gÄng... igen...![]()