• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu Àr den hÀr. Riktigt lÀcker fÀrg, gillar tavlan, sitter bra pÄ handleden och vÀldigt lÀtt vilket var rÀtt skönt! Nöjd just nu iaf ;)
20200519_164716.jpg

20200519_164651.jpg

20200519_164530.jpg
Kul att du Ă€r nöjd ! Är rĂ€tt svag för den dĂ€r sĂ„ jag slinter nog snart pĂ„ tummen och dĂ„.fĂ„r Posten jobba :) Skicka gĂ€rna fler bilder

Kul att du Ă€r nöjd ! Är rĂ€tt svag för den dĂ€r sĂ„ jag slinter nog snart pĂ„ tummen och dĂ„.fĂ„r Posten jobba :) Skicka gĂ€rna fler bilder
Det gör du rÀtt i :) RÀtt dÄligt ljus nu pÄ kvÀllen sÄ blir inte sÄ roliga bilder men kan sÀkert ta nÄgra imorgon. NÄgot speciellt du undrar över som du vill se?

Ser bra ut pÄ dig... vad har du för storlek pÄ handleden?
Ser ju riktigt bra ut.
SjÀlv funderar jag pÄ att avyttra min Mudmaster lillebror nu faktiskt.... :)

Tack, det glĂ€djer mig att ni tycker det ser bra ut. Jag börjar vĂ€nja mig, tycker sjĂ€lv att den funkar bra och gillar den verkligen jĂ€ttemycket. En G-Shock ska ju ocksĂ„ va lite ”maffig”.
Min handled Àr ~17,5 cm.

Man fÄr kÀnslan av en tuxido-dial, det skulle vara cool att köra en sÄn till vit skjorta och mörk kostym vid nÄgot högtidstillfÀlle :cigar:

Ja, nÀr du sÀger det Àr det ju en perfekt kostymklocka egentligen. Jag har dock aldrig burit den till kostym men jag tror att resultatet blir bra. Vita G-shock förknippar jag konstigt nog mera till rappare men nÀsta gÄng blir det denna till min lilla svarta lol.

Tillbaka
Topp