Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Buss pÄ dom! Du kan fÄ ett gÀng av mig oxÄ om du vill haDags att skörda maskrosor
![]()
Vackert! Ălskar bra klĂ€d-/klockmatchningar!![]()
Jag har en skjorta i en tidigare lite odefinierad grön fÀrg. Tillsammans med grafitgrÄ tröja blev fÀrgmatchningen given, skjortan Àr LCD grön![]()
Famous last words?Nytt för dagen, tredje gÄngen gilt. Den hÀr gÄngen kommer den att stanna![]()
![]()
à h fy satan, Àr sjÀlv fast vid dator för att producera text minst fram till solnedgÄngen...
Buss pÄ dom! Du kan fÄ ett gÀng av mig oxÄ om du vill ha![]()
Nej du har nog rÀtt, men det hade vart cool om man kunde ha samma visare bara i vantablackMen dÄ blir det visare som tillhör en annan modell? PÄ en killgissning finns det ju skeleton liknande visare men... Vet inte om det blir speciellt bra.
SÄg riktigt skönt ut! Blev det nÄn fisk?
Nej du har nog rÀtt, men det hade vart cool om man kunde ha samma visare bara i vantablack
Edit: Men borde man inte kunna skrapa bort lumen pÄ visarna ?? DÀrunder borde de ju vara svarta ??
SÄg riktigt skönt ut! Blev det nÄn fisk?
Lutade fyrkanterna lite och lÀt dom lapa sol![]()
![]()
![]()