• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ny G-Shock! Älskar Mudman-modellen.

IMG_5768.JPG
Jeflar vad nice!

Verkar blockera lite vÀl mycket av urtavlan?
De modeller jag sett dÀr jag tycker det passat med bullbars Àr 5600 och 6900 serierna + nÄgra till.
I just det aktuella fallet med GWG-1000 sÄ ser det ju rÀtt "mycket för mycket" ut. Skulle dock vara intressant att se irl, som bekant sÄ kan ju saker se ganska olika ut pÄ foto vs irl.

Kan vi fÄ nÄgra bilder (egna eller lÄnade) dÀr det ser helt rÀtt ut med bullbars?

Jag kan börja med den hÀr (lÄnad bild)...
bb.jpg

FortsÀtter leka ihjÀl den redan misshandlade bezeln till gw5610
4638D804-0171-42F2-A347-55AC2B7731F1.jpeg

Nu kör vi hammertone fast med dremel pÄ allt utom ovansidan. Det blev faktist riktigt cool.
AD8D5B1B-759E-4513-826E-0D2DBB4B81BD.jpeg

Nu ska jag bara svÀrta ner den igen sÄ det inte blir sÄ stora kontraster mellan det matta och blanka.
AF654FD9-A7A6-493C-8CAA-43CDA5C77AFE.jpeg

E9E53A9B-1C22-4CED-AE14-1C8773B50BBF.jpeg

Helt plötsligt slinker den under tröjan utan problem, tÀnk vad nÄgon milimeter kan göra ibland

Jag kommer vara i Tokyo om nÄn vecka och tÀnkte plocka upp nÄn form av fyrkantig modell med screwback.

Vad bör jag leta efter för referens?

Tillbaka
Topp