Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Vart köpte du lÀnken frÄn?Monterat bullbars och kompositlÀnk idag.
Nice! Vart köpte du lÀnken frÄn?
NÀstan enklaste lösningen. SÄ dyr att köpa annars!Köpte en GWM5610BC-1JF pÄ forumet.
Som jag tog lÀnken och bullbars frÄn.
Var köper man sÄnna band?
Nattbeatern
Finns nog bara pÄ denna modellen. JDM.Var köper man sÄnna band?
SÄg nÄgra tyg band pÄ 5600 serien ocksÄ. SÄnna jag menar var köper man dom? 5600 serien kommer ju i plast..Finns nog bara pÄ denna modellen. JDM.
InfÀstningen Àr annorlunda sÄ enklast lÀr vara att köpa hela klockan.SÄg nÄgra tyg band pÄ 5600 serien ocksÄ. SÄnna jag menar var köper man dom? 5600 serien kommer ju i plast..
Vad tycker du om bandet?
Nattbeatern
Vet inte exakt vad du syftar pÄ men "helt OK". Klockan vÀger extremt lite, rÀtt gött.Vad tycker du om bandet?
TÀnker pÄ om du uppfattar det som styvt eller pÄ nÄgot sÀtt obekvÀmt. En del som skrivit om det sÀger att det inte Àr lika bekvÀmt pga att det inte avsmalnar och att det Àr skönare att bÀra lite löst. Den verkar ju i överlag riktigt coolVet inte exakt vad du syftar pÄ men "helt OK". Klockan vÀger extremt lite, rÀtt gött.
Det Àr lite styvt men inget jag stör mig pÄ, tycker den sitter OK ÀndÄ. Imorgon landar en till G-Shock i lÄdan.TÀnker pÄ om du uppfattar det som styvt eller pÄ nÄgot sÀtt obekvÀmt. En del som skrivit om det sÀger att det inte Àr lika bekvÀmt pga att det inte avsmalnar och att det Àr skönare att bÀra lite löst. Den verkar ju i överlag riktigt cool
Blir spÀnnande att se vilken!Det Àr lite styvt men inget jag stör mig pÄ, tycker den sitter OK ÀndÄ. Imorgon landar en till G-Shock i lÄdan.
Den modellen har jag sneglat pĂ„, pĂ„ bilder och video verkar de ha en blankare finish Ă€ven pĂ„ sjĂ€lva boettbeklĂ€dnaden Ă€n andra liknande G-Shocks. Ăr det sĂ„ i verkligheten ocksĂ„? Det ser inte riktigt sĂ„ ut pĂ„ den bilden.
Nattbeatern
Jag tycker den ser enhetlig ut.Den modellen har jag sneglat pĂ„, pĂ„ bilder och video verkar de ha en blankare finish Ă€ven pĂ„ sjĂ€lva boettbeklĂ€dnaden Ă€n andra liknande G-Shocks. Ăr det sĂ„ i verkligheten ocksĂ„? Det ser inte riktigt sĂ„ ut pĂ„ den bilden.
Nu har jag den inte i handen och kan svara, men gissar att det Ă€r en optisk synvilla pĂ„ grund av att den har en viss transparens och materialet under ger olika effekt nĂ€r det syns igenom.Den modellen har jag sneglat pĂ„, pĂ„ bilder och video verkar de ha en blankare finish Ă€ven pĂ„ sjĂ€lva boettbeklĂ€dnaden Ă€n andra liknande G-Shocks. Ăr det sĂ„ i verkligheten ocksĂ„? Det ser inte riktigt sĂ„ ut pĂ„ den bilden.
Det kan vara ett sÄnt fenomen. Snygg Àr den vilket som.Nu har jag den inte i handen och kan svara, men gissar att det Àr en optisk synvilla pÄ grund av att den har en viss transparens och materialet under ger olika effekt nÀr det syns igenom.
Snigelposten behagade inte leverera idag, hoppas pÄ imorgon.Imorgon landar en till G-Shock i lÄdan.
Vilken?Snigelposten behagade inte leverera idag, hoppas pÄ imorgon.
SÄg att du gjort en recension pÄ bÄde Mudmaster och Gravitymastee GWP 2000. Vilken av dom 2 tycker du Àr bÀttre, bekvÀmare , snyggare mm?Snigelposten behagade inte leverera idag, hoppas pÄ imorgon.
Smaksak, jag gillar Mudmastern lite bÀttre men Gravitymastern sitter bÀttre. Om nÄgon orkar hÄlla i passaround sÄ kan vi köra passaround pÄ bÄda de modellerna (jag fixar klockor).SÄg att du gjort en recension pÄ bÄde Mudmaster och Gravitymastee GWP 2000. Vilken av dom 2 tycker du Àr bÀttre, bekvÀmare , snyggare mm?
Ok. Men Àr det nÄgon annan skillnad pÄ dom förutom att Gravitymaster har GPS?Smaksak, jag gillar Mudmastern lite bÀttre men Gravitymastern sitter bÀttre. Om nÄgon orkar hÄlla i passaround sÄ kan vi köra passaround pÄ bÄda de modellerna (jag fixar klockor).