Ganska mÄnga skillnader, testa lÀs recensionerna.Ok. Men Àr det nÄgon annan skillnad pÄ dom förutom att Gravitymaster har GPS?
De har ju olika funktioner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ganska mÄnga skillnader, testa lÀs recensionerna.Ok. Men Àr det nÄgon annan skillnad pÄ dom förutom att Gravitymaster har GPS?
Ahh lÀste..men vÀrt? Tycker ocksÄ Mudmastern Àr snyggare men tÀnkte mest pÄ Gravitymaster mest pga gps:en..Ganska mÄnga skillnader, testa lÀs recensionerna.
De har ju olika funktioner.
Helt Àrligt sÄ bryr jag mig inte om ifall min klocka synkar via radiosignal, blÄtand eller GPS, resultatet blir ju detsamma.Ahh lÀste..men vÀrt? Tycker ocksÄ Mudmastern Àr snyggare men tÀnkte mest pÄ Gravitymaster mest pga gps:en..
Det enda dom har gemensamt Àr att dom visar tiden. Mudmaster Àr en abc klocka medan Gravitymaster Àr en flygklocka.Ok. Men Àr det nÄgon annan skillnad pÄ dom förutom att Gravitymaster har GPS?
Fel dom har mkt gemensamt...Det enda dom har gemensamt Àr att dom visar tiden. Mudmaster Àr en abc klocka medan Gravitymaster Àr en flygklocka.
Du fÄr nog googla lite sjÀlv om du vill exakta skillnader mellan modeller.
Du fÄr gÀrna upplysa oss okunniga!Fel dom har mkt gemensamt...
Varsogod..bild 1 Gravitymaster. Bild 2 Mudmaster..Du fÄr gÀrna upplysa oss okunniga!
Skulle detta bli av Àr jag gÀrna pÄ att testa Gravitymastern.Smaksak, jag gillar Mudmastern lite bÀttre men Gravitymastern sitter bÀttre. Om nÄgon orkar hÄlla i passaround sÄ kan vi köra passaround pÄ bÄda de modellerna (jag fixar klockor).
Det dÀr Àr ju förvisso funktioner som Àr gemensamma för 90% av alla g-shocks. Men visst.Varsogod..bild 1 Gravitymaster. Bild 2 Mudmaster..
HÀr ju inte sagt nÄt annat. Du sa sjÀlv det enda dom har gemensamt Àr att dom visar tiden..Det dÀr Àr ju förvisso funktioner som Àr gemensamma för 90% av alla g-shocks. Men visst.
Rent funktionsmÀssigt Àr det ganska mycket som skiljer. Personligen bryr jag mig inte om fler Àn basfunktionerna sÄ för mig kvittar det, men det Àr som sagt funktionerna som skiljer sig. + att Mudmaster Àr en "tÀtare" klocka rent funktionellt.HÀr ju inte sagt nÄt annat. Du sa sjÀlv det enda dom har gemensamt Àr att dom visar tiden..
HÀr en frÄga till dig som du kanske kan svara pÄ. Min Mudmaster Àr ju vattentÀt 200m och nÀr jag har haft den i vattnet, lÄter "lysknappen" nÀr man trycker pÄ den. Inget fel pÄ nÄgot och allting fungerar perfekt bara att lysknappen lÄter efter man haft den i vattnet. Sen nÀr klockan typ torkat försvinner ljudet. Och klockan Àr fr 2016 sÄ borde inte vara nÄt fel pÄ packningarna heller...frÄgan Àr alltsÄ ska det lÄta sÄ?Rent funktionsmÀssigt Àr det ganska mycket som skiljer. Personligen bryr jag mig inte om fler Àn basfunktionerna sÄ för mig kvittar det, men det Àr som sagt funktionerna som skiljer sig. + att Mudmaster Àr en "tÀtare" klocka rent funktionellt.
Du ska inte trycka pÄ knappar under vattnetHÀr en frÄga till dig som du kanske kan svara pÄ. Min Mudmaster Àr ju vattentÀt 200m och nÀr jag har haft den i vattnet, lÄter "lysknappen" nÀr man trycker pÄ den. Inget fel pÄ nÄgot och allting fungerar perfekt bara att lysknappen lÄter efter man haft den i vattnet. Sen nÀr klockan typ torkat försvinner ljudet. Och klockan Àr fr 2016 sÄ borde inte vara nÄt fel pÄ packningarna heller...frÄgan Àr alltsÄ ska det lÄta sÄ?
Tackar för svar.
NÀ trycker efter jag tagit klockan ur vattnet och torkat av den. TryckutjÀmnar?Du ska inte trycka pÄ knappar under vattnet
Det du hör Àr sÀkert att knappen "tryckutjÀmnar" vilket Àr en inbyggd funktion i konstruktionen.
Nice ska man? Hmm?? Vad hÀnder om klockam gÄr sönder eller repas?
Skillnad mot den andra? KrÀver bild head2head.
Kan vi enas om att min nya G-Shock Àr svart?
Mudmastern Àr helt klart den bÀsta G-shocken. Ok nu har inte jag testat den nya Gravitymastern....Skillnad mot den andra? KrÀver bild head2head.
Fan!
Sitter o lÀser dina recensioner pÄ Mudmaster och blir sugen pÄ fler Gshocks.... inte bra, inte bra alls
Man fÄr vÀl vara respektfull mot klockan sÄ Àr det inget problem.Nice ska man? Hmm?? Vad hÀnder om klockam gÄr sönder eller repas?
Lite mörkt hÀr nu.Skillnad mot den andra? KrÀver bild head2head.
Svart och guld, riktigt lÀckert. Det vore intressant att se ytan i mikroskop för att se strukturen. Det Àr klart det finns olika svÀrta, men den dÀr verkar ju inte reflektera nÄgot ljus alls, trots att den Àr matt
Kan vi enas om att min nya G-Shock Àr svart?
Trodde att jag var fÀrdig med G-shock men har kollat en del pÄ den dÀr sedan den presenterades, ser riktigt bra ut!
TvÄ bonusbilder.
Man Àr aldrig fÀrdig med Gshocks Björne.Trodde att jag var fÀrdig med G-shock men har kollat en del pÄ den dÀr sedan den presenterades, ser riktigt bra ut!
SÄ Àr det nog!Man Àr aldrig fÀrdig med Gshocks Björne.