Tack! Den Àr otroligt bra. För mig Àr den minst lika bra som en klocka för 10-15 gÄnger priset.Snyggt fotat, mÄste nog hÀnga pÄ stÄlrustningen pÄ min igen. SÄ snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Den Àr otroligt bra. För mig Àr den minst lika bra som en klocka för 10-15 gÄnger priset.Snyggt fotat, mÄste nog hÀnga pÄ stÄlrustningen pÄ min igen. SÄ snygg!
- Extra plus för Muminmuggen
SöndagstrÄkigt... Hittade ett par nystan paracord![]()
![]()
Ăr Frogman klockorna JDM only ?
Heads up för er i trÄden innan denna hamnar pÄ K&S.![]()
Konstigt att det skiljer mellan olika modellerHaft den modellen tidigare. Den enda Gshock som synkat för mig uppe i LuleÄ![]()
Yepp, fast fuskade med lite TubkikHar du gjort Yodan sjÀlv? Coola hursom.
Nej de Ă€r de inte rent generellt. Det finns dock nĂ„gra specifika modeller som officiellt varit JDM, som tex GWF-D1000JCG och GWF-D1000ARR. Men JDM ska tas med en nypa salt dĂ„ de iaf i mindre numerĂ€rer sĂ„lts av AD i tex UK (London flagship butiken), US (Soho flagship butik) och Singapore.Ăr Frogman klockorna JDM only ?
Ok tackNej de Àr de inte rent generellt. Det finns dock nÄgra specifika modeller som officiellt varit JDM, som tex GWF-D1000JCG och GWF-D1000ARR. Men JDM ska tas med en nypa salt dÄ de iaf i mindre numerÀrer sÄlts av AD i tex UK (London flagship butiken), US (Soho flagship butik) och Singapore.
MĂ„ste ju frĂ„ga.. Ăr det en synvilla eller Ă€r det flerfĂ€rgad digitaldisplay?? Ser ut att skifta i blĂ„/gult..
Bra frĂ„ga, jag noterade ocksĂ„ detta. Jag vet inte tyvĂ€rr, kanske Ă€r en synvilla?MĂ„ste ju frĂ„ga.. Ăr det en synvilla eller Ă€r det flerfĂ€rgad digitaldisplay?? Ser ut att skifta i blĂ„/gult..
MĂ„ste ju frĂ„ga.. Ăr det en synvilla eller Ă€r det flerfĂ€rgad digitaldisplay?? Ser ut att skifta i blĂ„/gult..
Det blir sÄ i solljus med digitala negativa displayer. Tycker det Àr rÀtt snyggtBra frÄga, jag noterade ocksÄ detta. Jag vet inte tyvÀrr, kanske Àr en synvilla?
Aha, se dÀr! Ja det Àr snyggt med lite fÀrg.Det blir sÄ i solljus med digitala negativa displayer. Tycker det Àr rÀtt snyggt![]()
Mudman idag.
![]()
Alltid ett bra val!