• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den Àr lite klurig. Hade en förut som jag sÄlde vidare. Den köpte jag pÄ Ebay.
https://www.ebay.com/p/140993801?iid=202236238470

Tack för tipset! FÄr ta mig en funderare dÄ kring hur jag gör, Àr f.ö. helt novis gÀllande inköp pÄ bukten, men nÄgon gÄng ska vÀl vara första... Har Àven sneglat Ät Rangeman samt Mudman, men de blir onekligen "flÀskigare" Àn 6900 som har nÄgot hÀrligt 80-tals-gungigt över sig. FÄr lÄta tanken marinera lite, kanske t.o.m. övervÀga DW6900, tycker bara att tough solar Àr sÄ himla smidigt :) multi band-funktionen spelar mindre roll eftersom jag Àr UmeÄ-bo.

Om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀlja sin 6900 med positiv display sÄ kan jag vara intresserad :)

Tack för tipset! FÄr ta mig en funderare dÄ kring hur jag gör, Àr f.ö. helt novis gÀllande inköp pÄ bukten, men nÄgon gÄng ska vÀl vara första... Har Àven sneglat Ät Rangeman samt Mudman, men de blir onekligen "flÀskigare" Àn 6900 som har nÄgot hÀrligt 80-tals-gungigt över sig. FÄr lÄta tanken marinera lite, kanske t.o.m. övervÀga DW6900, tycker bara att tough solar Àr sÄ himla smidigt multi band-funktionen spelar mindre roll eftersom jag Àr UmeÄ-bo.
Ja den Àr riktigt cool. Speciellt med tanke pÄ att dom tvÄ cirklarna till vÀnster har mer praktiskt nytta med lite mer info Àn vanliga 6900.
Sen Àr displayen riktigt skön ocksÄ. Krispig och fin.
Minns att Ebay hade en tjÀnst för oss Europeer dÀr frakt, moms och tull redan var inrÀknat i priset. SÄ det gick faktiskt mycket smidigare Àn vad jag trodde med leveransen.
Fan, nu Ängrar jag att jag sÄlde min! :D

Nyinkommet, första square ”full metal”. Lite skönt med redan slitna delar pĂ„ nĂ„got sĂ€tt :pompus:

99DF4F32-2834-48BE-BF6E-234CA384A996.jpeg
3D92A991-DE22-4619-857F-C8465620EB3C.jpeg

Ja den Àr riktigt cool. Speciellt med tanke pÄ att dom tvÄ cirklarna till vÀnster har mer praktiskt nytta med lite mer info Àn vanliga 6900.
Sen Àr displayen riktigt skön ocksÄ. Krispig och fin.
Minns att Ebay hade en tjÀnst för oss Europeer dÀr frakt, moms och tull redan var inrÀknat i priset. SÄ det gick faktiskt mycket smidigare Àn vad jag trodde med leveransen.
Fan, nu Ängrar jag att jag sÄlde min! :D

Okej! DÄ kanske jag fÄr slÀppa sargkanten helt enkelt :)

Tack för tipset! FÄr ta mig en funderare dÄ kring hur jag gör, Àr f.ö. helt novis gÀllande inköp pÄ bukten, men nÄgon gÄng ska vÀl vara första... Har Àven sneglat Ät Rangeman samt Mudman, men de blir onekligen "flÀskigare" Àn 6900 som har nÄgot hÀrligt 80-tals-gungigt över sig. FÄr lÄta tanken marinera lite, kanske t.o.m. övervÀga DW6900, tycker bara att tough solar Àr sÄ himla smidigt :) multi band-funktionen spelar mindre roll eftersom jag Àr UmeÄ-bo.

Om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀlja sin 6900 med positiv display sÄ kan jag vara intresserad :)
Man kan anvÀnda mobilappar för att simulera radiosignalen. Clock wave tror jag att det heter till iPhone och DCF77 emulator till Android.

Mm precis en mod pÄ 5610, lite annorlunda. Delarna kÀnns helt ok och vÀldig bekvÀm. Ville frÀmst testa en square pÄ lÀnk för att se om det gillas sÄ denna var ett bra alternativ tyckte jag :)
61D3BB35-2895-4426-9712-821616B4A1B9.jpeg
Var köpte du delarna?:) Kina? TÀnkte pÄ vÀntetiden.. :)

Tillbaka
Topp