• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är det nĂ„gon mer som har problem med att bezeln slĂ€pper och glider ifrĂ„n glaset pĂ„ ga-2100?
6AC00017-72AE-4C28-A1AF-254651AA6B28.jpeg

Bezeln Àr fastskruvad med de 4 skruvarna pÄ sidorna och ligger fristÄende runt glaset utan att vara fastlimmad eller liknande... det finns lite utrymme för skiten att fastna emellan, inget att oroa sig, det Àr sÄ det skall vara ;)

Bezeln Àr fastskruvad med de 4 skruvarna pÄ sidorna och ligger fristÄende runt glaset utan att vara fastlimmad eller liknande... det finns lite utrymme för skiten att fastna emellan, inget att oroa sig, det Àr sÄ det skall vara ;)
Jag Àr med! Det skadar ju inte klockan pÄ nÄgot vis, bara att jag stör mig pÄ det rent estetiskt.

Ja precis! Det har skapats en glipa mellan bezel och glas som inte ska vara dÀr. Ifall du kollar pÄ den tidigare bilden jag bifogade ser man det rÀtt tydligt mellan 8-10.

Aha ok. NÀ jag har inte kollat sÄ noga pÄ mina men visst det kan sÀkert uppstÄ en liten glipa. Passformen kanske inte alltid Àr 100 nÀr man anvÀnder resin? Eller har glipan uppstÄtt pÄ senare tid?

Aha ok. NÀ jag har inte kollat sÄ noga pÄ mina men visst det kan sÀkert uppstÄ en liten glipa. Passformen kanske inte alltid Àr 100 nÀr man anvÀnder resin? Eller har glipan uppstÄtt pÄ senare tid?
Först var det knappt mÀrkbart men kÀnns som att det blir mer och mer för varje gÄng jag anvÀnder den :nailbiting: Men med en klocka för 1000 pix gÄr det att leva med.

Först var det knappt mÀrkbart men kÀnns som att det blir mer och mer för varje gÄng jag anvÀnder den :nailbiting: Men med en klocka för 1000 pix gÄr det att leva med.

Jag har kollat pÄ mina nu. Det gÄr att lyfta lite pÄ bezeln med nageln (som det gÄr att göra med mÄnga andra modeller) men det gÄr inte att fÄ den glida sidleds.
MĂ€rkligt.

NÄgon med svar om nÀr gbd-100 slÀpps? LÀst maj men Àr ju snart till Ànda. Fick upp suget (igen) nÀr jag sÄg en reklam idag :)

I don’t think so... inget fel pĂ„ lila OM det Ă€r en kvinna som bĂ€r den, men sorry, det Ă€r helt enkelt inte tillrĂ€ckligt manligt :D

Tycker diskussion om vad som Àr manligt och kvinnligt Àr rÀtt uttjatat, bÀr vad man vill kvinna som man :bookworm: Jag föredrar lila pÄ den alla dagar i veckan tyckte det var mkt trevligt!

Edit: just nu min G-shockdröm i sommar...
DD9F9C00-036F-4E25-90B0-F80C3768D137.jpeg

Tillbaka
Topp