• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Testar kombinationerna med ”nikotingul” som skal. @Sonnyboy skickas ett stort soligt tack!!
4703486F-77BC-4845-B981-34394940E9B2.jpeg

5610 med rödmÄlat case under. Om det skulle vara snyggt mÄste fÀrgen som lyser igenom vara samma röda som ramen pÄ glaset. SÄ Àr inte fallet nu.
B398E1DC-1335-49C6-9EA3-1EC24F02BED3.jpeg

DÄ börjar vi om. Nu Àr endast övre kanten pÄ caset mÄlat med guldfÀrg. Det blev ju trevligt :) FrÄgan Àr om det inte skulle vara snyggast mot en neg/helsvart display?
605C3932-8B8B-4BA2-8FEA-26867F91D2CE.jpeg

Testandet fortsÀtter...
Jag har badat band+bezel i först klorin, sedan i vanish. Enligt vissa kÀllor skulle det kunna bleka till nÄgon ljus neutral ton. Det gjorde det som synes inte, men den Àr garanterat ren och bakterie/virusfri :p Jag har lÀst att man ska kunna fÀrga plasten med tygfÀrg om man vill. Just nu gillar jag fÀrgen den har, fortsÀttning följer...

Testar kombinationerna med ”nikotingul” som skal. @Sonnyboy skickas ett stort soligt tack!!

5610 med rödmÄlat case under. Om det skulle vara snyggt mÄste fÀrgen som lyser igenom vara samma röda som ramen pÄ glaset. SÄ Àr inte fallet nu.

DÄ börjar vi om. Nu Àr endast övre kanten pÄ caset mÄlat med guldfÀrg. Det blev ju trevligt :) FrÄgan Àr om det inte skulle vara snyggast mot en neg/helsvart display?

Testandet fortsÀtter...
Jag har badat band+bezel i först klorin, sedan i vanish. Enligt vissa kÀllor skulle det kunna bleka till nÄgon ljus neutral ton. Det gjorde det som synes inte, men den Àr garanterat ren och bakterie/virusfri :p Jag har lÀst att man ska kunna fÀrga plasten med tygfÀrg om man vill. Just nu gillar jag fÀrgen den har, fortsÀttning följer...

Den ser ju inte lÀngre nikotingul ut, den Àr helt enkelt gul..! Tycker det blev bÀst med den röda versionen.

Testandet fortsÀtter...
FÀrga den röd kanske? Har fÀrgat mÄnga med ganska lyckat resultat.

Senast Àndrad:
Rangeman. Kanske den mest prisvÀrda modellen i alla kategorier.
Klockan som jag tyckte var stor nÀr jag fick den men som jag numera tycker Àr smidig och lagom stor :) mÀrkligt det dÀr med hur snabbt man vÀnjer sig.

IMG_20200613_080413.jpg

Valde behĂ„lla min och med byte till svart kĂ€nns den bĂ€ttre. BabyblĂ„ Ă€r grymt men upplevde den mkt större dĂ„ (och mer skrikig) vilket inte var till fördel. Men grym beater och kĂ€nns mkt ”design” för liten peng :)
82F34AAE-FC47-4BF9-B2FA-93E401234760.jpeg

PASS för min del... alldeles för mycket pÄ tavlan:
Visarna
Digital display
Snurran
Ögat
Usch... bljak :D

Brukar inte gilla ögat men tycker nog pÄ bild 300 Àr vassare pÄ nÄgot vis, vilket jag inte tyckte innan. Kronan Àr bÀttre med. Jag gillar men trevligt man kan tycka olika :D :)

Tillbaka
Topp