• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skön söndag med Mudman
FCC060E4-3526-486C-95F4-08208D4CF558.jpeg

edit, bÀttre bild:

Senast Àndrad:
Skön hög. NÀr har man nÄtt mÄlet? Kanske nÀr man har en dedikerad flyttlÄda med G nÀr man ska flytta. :)

Haha ja bra frÄga. KÀnner att jag hade velat hitta pÄ nÄgon kul förvaring/display för bara mina gshocks hemma. NÄgon som har nÄgot kul förslag? AlltsÄ inte gömma dem i en lÄda

Senast Àndrad:
MÄste erkÀnna att semi-stÄlisen var över förvÀntan. Med gummikeeper frÄn GW-5000-bandet blev det en fulltrÀff.
Ni som vet, Àr det en liten svag blÄaktig nyans i skÀrmen pÄ dessa eller Àr det bara en synvilla?
F85F68AE-62AA-421B-97A3-CA618F5DA74C.jpeg

Nej, ingen synvilla. Jag Àlskar den blÄ tonen. Helt magisk

Min stÄlis har ocksÄ en blÄaktig nyans under vissa förhÄllanden.
Bjuder pÄ en bild bredvid GW-5000, medvetet i halvtaskigt ljus dÀr man ÀndÄ ser nyansskillnaden i skÀrmarna. BÄda Àr snygga!
AFF5EA1E-F96C-44F0-95B6-FA628E8AAFA8.jpeg

Haha ja bra frÄga. KÀnner att jag hade velat hitta pÄ nÄgon kul förvaring/display för bara mina gshocks hemma. NÄgon som har nÄgot kul förslag? AlltsÄ inte gömma dem i en lÄda
Jag byggde ett sÄnt hÀr stÀll i plexi.. Trodde det skulle rÀcka.. Men icke... FÄr göra ett till. :D
IMG_20200501_161549.jpg
IMG_20200501_142252.jpg

Tillbaka
Topp