Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ju mer jag tittat desto mer inser jag ocksÄ det.
@ollkli Vad Àr din första för nÄgon i gruppbilden?
Klockbyte efter ett besök pÄ gymmet,
Ja.Funkar Alti, Comp, Term och Höjdmetare sjÀlvstÀndigt utan App? (som allanormala Shocks)
Vad har du för storlek pÄ handleden?
Master of G?TvÄ giganter. Den ene lapar i sig mellis och den andre tjÀnar sin mÀstare.
Hoppas inte datumet flyttas fram igen pga virus
Annars skickas den imorgon
VÀgde in mina fyrkanter innan idag.. Har ett halvt kg G-shocks kvar till @spammerstakeahike i dagslÀget men Àr iaf över 500-grÀnsen och en AR till pÄ vÀg
Fast jag leder ju inte viktligan sÄ Àn behöver jag inte söka hjÀlp (mÄste jobba mig upp över kilot)
Skön hög. NÀr har man nÄtt mÄlet? Kanske nÀr man har en dedikerad flyttlÄda med G nÀr man ska flytta.
MÄste erkÀnna att semi-stÄlisen var över förvÀntan. Med gummikeeper frÄn GW-5000-bandet blev det en fulltrÀff.
Ni som vet, Àr det en liten svag blÄaktig nyans i skÀrmen pÄ dessa eller Àr det bara en synvilla?
Nej, ingen synvilla. Jag Àlskar den blÄ tonen. Helt magisk
Bjuder pÄ en bild bredvid GW-5000, medvetet i halvtaskigt ljus dÀr man ÀndÄ ser nyansskillnaden i skÀrmarna. BÄda Àr snygga!Min stÄlis har ocksÄ en blÄaktig nyans under vissa förhÄllanden.
Ska köpa den gröna med rabattkod
Jag byggde ett sÄnt hÀr stÀll i plexi.. Trodde det skulle rÀcka.. Men icke... FÄr göra ett till.Haha ja bra frÄga. KÀnner att jag hade velat hitta pÄ nÄgon kul förvaring/display för bara mina gshocks hemma. NÄgon som har nÄgot kul förslag? AlltsÄ inte gömma dem i en lÄda
De i koppar var ju rÀtt coola