Bergets
Silver
StÄlfÀrgadVilken fÀrg pÄ stÄlisen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÄlfÀrgadVilken fÀrg pÄ stÄlisen?![]()
Bra att du gör nĂ„got vettigt med denTestar kombinationerna med ânikotingulâ som skal. @Sonnyboy skickas ett stort soligt tack!!
![]()
5610 med rödmÄlat case under. Om det skulle vara snyggt mÄste fÀrgen som lyser igenom vara samma röda som ramen pÄ glaset. SÄ Àr inte fallet nu.
![]()
DÄ börjar vi om. Nu Àr endast övre kanten pÄ caset mÄlat med guldfÀrg. Det blev ju trevligtFrÄgan Àr om det inte skulle vara snyggast mot en neg/helsvart display?
![]()
Testandet fortsÀtter...
Jag har badat band+bezel i först klorin, sedan i vanish. Enligt vissa kÀllor skulle det kunna bleka till nÄgon ljus neutral ton. Det gjorde det som synes inte, men den Àr garanterat ren och bakterie/virusfriJag har lÀst att man ska kunna fÀrga plasten med tygfÀrg om man vill. Just nu gillar jag fÀrgen den har, fortsÀttning följer...
Den sitter snyggare lÄngt ner pÄ handledenDen ska inte sitta sÄ lÄgt... upp med den sÄ du inte pajar luggarna![]()
Okej! Den Àr finStÄlfÀrgad![]()
Ja jag har haft den tidigare, vÀldigt trevlig klockaOkej! Den Àr fin![]()
Vad Àr problemet?Tror jag har ett litet gshock problem....
![]()
Gillar att titanaren ligger sÄdÀr blygsamt under en dw-5600aTror jag har ett litet gshock problem....
![]()
Ja, det har du! Du har för fÄ... Köp fler!Tror jag har ett litet gshock problem....
![]()
Fast jag leder ju inte viktligan sÄ Àn behöver jag inte söka hjÀlp (mÄste jobba mig upp över kilot)
![]()
NejdÄ!Tror jag har ett litet gshock problem....
![]()
Gillar att titanaren ligger sÄdÀr blygsamt under en dw-5600a![]()
Nu ser jag Ànnu mer fram emot min. SÄ jÀvla skönt Retro!
SÄ bra just vid dagar som denna, sommar pÄ handleden!
Ja, den Àr fantastisk!SÄ bra just vid dagar som denna, sommar pÄ handleden!
MÄste erkÀnna att semi-stÄlisen var över förvÀntan. Med gummikeeper frÄn GW-5000-bandet blev det en fulltrÀff.
Ni som vet, Àr det en liten svag blÄaktig nyans i skÀrmen pÄ dessa eller Àr det bara en synvilla?
![]()
MÄste erkÀnna att semi-stÄlisen var över förvÀntan. Med gummikeeper frÄn GW-5000-bandet blev det en fulltrÀff.
Ni som vet, Àr det en liten svag blÄaktig nyans i skÀrmen pÄ dessa eller Àr det bara en synvilla?
![]()
Ju mer jag tittat desto mer inser jag ocksÄ det.Nej, ingen synvilla. Jag Àlskar den blÄ tonen. Helt magisk