NĂ€ den Ă€r orginal sĂ€kert ljuset som gör det.Ăr det inte en GMW-B5000G-1ER fast med âPorter-bezelâ? Eller luras ljuset i bilden?
P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ€ den Ă€r orginal sĂ€kert ljuset som gör det.Ăr det inte en GMW-B5000G-1ER fast med âPorter-bezelâ? Eller luras ljuset i bilden?
Den Àr ju onekligen jÀkligt cool med det galna tjurögat, men hur Àr lÀsbarheten pÄ den displayen? Och hur ser den ut i mörker med belysning?Idag fick den camoröda en ny kompis, en röd med HR-lÀnken
Tycker att den Àr riktigt bra lÀsbarhet. För att bara bli helt röd i vissa vinklar Lite som dom negativa displayerna.. Riktigt lÀcker i mörker TyvÀrr inte vÀrldens bÀsta bild..Den Àr ju onekligen jÀkligt cool med det galna tjurögat, men hur Àr lÀsbarheten pÄ den displayen? Och hur ser den ut i mörker med belysning?
Snodde bandstiften frÄn min camomodd, mÄste ju testa kÀnde jag
Löjligt skönt blev det iafDet blev ju rÀtt bra!
Moddade lite till, nu Àr jag nöjd!
Svullna handleder i sommarsolen?
Inga problem lÀngre!
Helt Àrligt sÄ minns jag inte vilken modell det Àr till, jag köpte det för lÀngesedan men har aldrig kommit mig för att ta tiden och modda sÄ det passar förrÀn nu men det Àr det bÀsta jag har gjort, grymt najs med steglös justering!vad Àr det för spÀnne?
Helt Àrligt sÄ minns jag inte vilken modell det Àr till, jag köpte det för lÀngesedan men har aldrig kommit mig för att ta tiden och modda sÄ det passar förrÀn nu men det Àr det bÀsta jag har gjort, grymt najs med steglös justering!
Galet lÄng justering pÄ det, Àr vÀl för att man ska kunna ha den utanpÄ en vÄtdrÀkt antagligen.JÀkla smidigt med rullknapp för att Àndra bandets lÀngd.
Vilket coolt!Helt Àrligt sÄ minns jag inte vilken modell det Àr till, jag köpte det för lÀngesedan men har aldrig kommit mig för att ta tiden och modda sÄ det passar förrÀn nu men det Àr det bÀsta jag har gjort, grymt najs med steglös justering!
PÄ min T-max blir displayen röd i mörker, skulle vara en perfekt hoj-klockaTycker att den Àr riktigt bra lÀsbarhet. För att bara bli helt röd i vissa vinklar Lite som dom negativa displayerna.. Riktigt lÀcker i mörker TyvÀrr inte vÀrldens bÀsta bild..
Bara köööpPÄ min T-max blir displayen röd i mörker, skulle vara en perfekt hoj-klocka
Genialt!Helt Àrligt sÄ minns jag inte vilken modell det Àr till, jag köpte det för lÀngesedan men har aldrig kommit mig för att ta tiden och modda sÄ det passar förrÀn nu men det Àr det bÀsta jag har gjort, grymt najs med steglös justering!
Blev ju kanon pÄ lÀnken och vilket jÀkla spÀnne! Ett sÄnt vill jag ha sÄ om nÄgon hittar vad det Àr för nÄgot sÄ sÀg gÀrna till.Snodde bandstiften frÄn min camomodd, mÄste ju testa kÀnde jag
Jag ska grotta i mailen och se vad jag hittarBlev ju kanon pÄ lÀnken och vilket jÀkla spÀnne! Ett sÄnt vill jag ha sÄ om nÄgon hittar vad det Àr för nÄgot sÄ sÀg gÀrna till.
Hittade... tyvÀrr sÄg jag Àven vad jag betalatBlev ju kanon pÄ lÀnken och vilket jÀkla spÀnne! Ett sÄnt vill jag ha sÄ om nÄgon hittar vad det Àr för nÄgot sÄ sÀg gÀrna till.
Kan tÀnka mig det men kanske vÀrt det ÀndÄ?Hittade... tyvÀrr sÄg jag Àven vad jag betalat
LÀnken Àr den billiga delen i denna kombo