Snygg!
Vilken ref Ă€r detta? Ser ut som en GMW-B5000G-1ER fast med lĂ€nk alternativt med âporterbezelâ och lĂ€nk(?).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!
Helt sjukt vad man spenderade nÀr man hade ett jobbKan tÀnka mig det men kanske vÀrt det ÀndÄ?
Edit: Ouch, £120 för den lÀnken...![]()
Ja, det Àr inte precis rimliga köp man gör...Helt sjukt vad man spenderade nÀr man hade ett jobb![]()
satte pÄ skÀrmskydd eftersom det inte Àr safir. Men frÄgan Àr hur mkt tÄl Casios mineral glas? Och pÄverkar den solcellerna ?
![]()
Undra om Richard Mille hÄller med om att den blev "Richard Millig"KvÀllsglöd
![]()
Det skulle vara riktigt coolt om det gjordes en boett som var genomskinlig ocksÄ, dÄ snackar viUndra om Richard Mille hÄller med om att den blev "Richard Millig"![]()
Köpa dyrt och sÀlja billigt. En filosofi som följt mig hela livet. Funkar skitbra, inte pank Àn!Helt sjukt vad man spenderade nÀr man hade ett jobb![]()
Det gÀller att hÄlla hjulen rullande sÄ att sÀga, levde efter samma motto tills covid-19 kom...Köpa dyrt och sÀlja billigt. En filosofi som följt mig hela livet. Funkar skitbra, inte pank Àn!![]()
Tack, det stÀmmer bra det. Orginal porter bezel och lÀnkSnygg!
Vilken ref Ă€r detta? Ser ut som en GMW-B5000G-1ER fast med lĂ€nk alternativt med âporterbezelâ och lĂ€nk(?).
Har sjÀlv skÀrmskydd pÄ min GW-5000 och har inte haft nÄgra problem med laddningen.satte pÄ skÀrmskydd eftersom det inte Àr safir. Men frÄgan Àr hur mkt tÄl Casios mineral glas? Och pÄverkar den solcellerna ?
![]()
Bra kombo! Egenmoddad? (Antar att det Àr svarta knappar och skruvar).Tack, det Àr original porter bezel och lÀnk
Tack, det Àr original porter bezel och lÀnkSnygg!
Yes, egenmoddad med svarta knappar och skruvar.Har sjÀlv skÀrmskydd pÄ min GW-5000 och har inte haft nÄgra problem med laddningen.
Bra kombo! Egenmoddad? (Antar att det Àr svarta knappar och skruvar).
EDIT: Bjuder pÄ en bild.
![]()
Köpa dyrt och sÀlja billigt. En filosofi som följt mig hela livet. Funkar skitbra, inte pank Àn!![]()
Har den fÄtt timsignal Àn via nÄgon uppdatering? Klockan har nÀstan ALLT, men inte timsignalRangeman avslutar denna dag.
![]()
Vad Àr det för skÀrmskydd du har pÄ gw5000? egen klippt till mobil, eller finns det att köpa till fyrkanterna?Har sjÀlv skÀrmskydd pÄ min GW-5000 och har inte haft nÄgra problem med laddningen.
Bra kombo! Egenmoddad? (Antar att det Àr svarta knappar och skruvar).
EDIT: Bjuder pÄ en bild.
![]()
PÄ bukten. Hittade en lÀnk: https://www.ebay.com/itm/Liphobia-G...rotector-guard-anti-fingerprint-/323267160052Vad Àr det för skÀrmskydd du har pÄ gw5000? egen klippt till mobil, eller finns det att köpa till fyrkanterna?
Fantastiskt cool! Ăr du nöjd med resultatet?KvĂ€llsglöd
![]()
Tack! BĂ„de ja och nej. Jag Ă€r riktigt nöjd med hur bezel och guldboetten blev tillsammans, men jag skulle helst vilja ha combon till en neg/svart display. Tror kontrasterna skulle bli riktigt kul. Men jag "letar" efter typ gw-m5610-1BER att byta display med...Fantastiskt cool! Ăr du nöjd med resultatet?
Tack! BÄde ja och nej. Jag Àr riktigt nöjd med hur bezel och guldboetten blev tillsammans, men jag skulle helst vilja ha combon till en neg/svart display. Tror kontrasterna skulle bli riktigt kul. Men jag "letar" efter typ gw-m5610-1BER att byta display med...
Det skulle dÄ se ut sÄ hÀr fast i guldcase med den gula jelly bezeln och bandet![]()
![]()
Har den fÄtt timsignal Àn via nÄgon uppdatering? Klockan har nÀstan ALLT, men inte timsignal![]()
Skumt...LÀste nÄgonstans att den inte hade möjlighet till uppdateringar.
Precis. Tror den vÀnstra finns inne hos Klockia, men eftersom det bara Àr displayen/modulen jag Àr ute efter sÄ vill jag helst hitta nÄgon beg. SÀljaEn av dessa kanske?
![]()
Samma pÄ nya gbd-h1000. Ingen timsignal. Saknar det faktisktHar den fÄtt timsignal Àn via nÄgon uppdatering? Klockan har nÀstan ALLT, men inte timsignal![]()