• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det som skiljer sig frÄn originalet Àr att jag har silver knappar/skruvar och annorlunda baklock.
DSC07837-1.jpg
Och att den inte kostar typ 40 papp. :D Är det nĂ„gon som skulle kunna förklara vad det Ă€r som Ă€r sĂ„ speciellt med Portern som gör att den betingar ett sĂ„nt högt pris? Jag googlade lite och det verkar som att den lanserades för €1200 men kostar idag betydligt mer Ă€n sĂ„. För en oinvigd ser den likadan ut som alla andra stĂ„lsquares? :bag:

Och att den inte kostar typ 40 papp. :D Är det nĂ„gon som skulle kunna förklara vad det Ă€r som Ă€r sĂ„ speciellt med Portern som gör att den betingar ett sĂ„nt högt pris? Jag googlade lite och det verkar som att den lanserades för €1200 men kostar idag betydligt mer Ă€n sĂ„. För en oinvigd ser den likadan ut som alla andra stĂ„lsquares? :bag:
Röd ram ;) det Àr som platinum i gshock kretsar ;):p

En av fÄ G-Shocks som faktiskt Àr limiterad pÄ riktigt till 500 ex om jag inte minns fel.

Tillbaka
Topp